معرفی علی میرشاهی، متخصص منابع انسانی

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 3دقیقه
معرفی علی میرشاهی، متخصص منابع انسانی

علی میرشاهی از متخصصان باتجربه حوزه منابع انسانی با بیش از 10 سال سابقه کار است. او در مدت فعالیت حرفه‌ای خود با شرکت‌های بزرگی چون افق کوروش، گروه صنعتی گلرنگ و گروه اسنپ همکاری داشته است. علی میرشاهی دانش آموخته MBA گرایش منابع انسانی است و در حوزه جذب و استخدام، ارزیابی کارکنان، برنامه‌ریزی، توسعه و اجرای برنامه‌های آموزشی مرتبط با حوزه منابع انسانی و طراحی، هدایت و کنترل کلیه سیستم‌ها و فرآیندهای منابع انسانی تخصص دارد.

کمپین back to work

تحصیلات

علی میرشاهی دوره MBA خود را با گرایش منابع انسانی در سازمان مدیریت صنعتی گذرانده است. او در حال حاضر در مقطع دکترا رشته DBA گرایش مدیریت خرده‌فروشی دانشگاه تهران مشغول به تحصیل است.

سوابق کاری علی میرشاهی

مدیر دپارتمان آموزشی- گروه مشاوره مدیریت رادمان

علی میرشاهی فعالیت خود در حوزه منابع انسانی را با همکاری به عنوان مدیر دپارتمان آموزشی گروه مشاوره رادمان آغاز کرد. این شرکت، ارائه دهنده خدمات مشاوره حوزه منابع انسانی به شرکت‌ها و سازمان‌ها است. علی میرشاهی در مدت همکاری یک ساله خود با گروه مشاوره مدیریت رادمان، مسئولیت برنامه‌ریزی، توسعه و اجرای برنامه‌های آموزشی مرتبط با حوزه منابع انسانی را عهده‌دار بود.

مدیر HR- گروه صنعتی درسا

در سال 89، علی میرشاهی همکاری خود را به عنوان مدیر منابع انسانی با گروه صنعتی درسا آغاز کرد. گروه صنعتی درسا تولید کننده لوازم خانگی است که در مجموع بیش از 400 کارمند در کارخانه و دفاتر آن مشغول به فعالیت هستند. علی میرشاهی در این موقعیت شغلی مسئولیت شناسایی، طراحی، هدایت و کنترل کلیه سیستم‌ها و فرآیندهای منابع انسانی را برعهده داشت.

مشاور توسعه منابع انسانی- توسعه مهندسی بازارگستران آتی

گروه TMBA به ارائه خدمات حرفه‌ای در حوزه مشاوره، آموزش، تحقیق و توسعه امور مرتبط با فروش و بازاریابی شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌پردازد. علی میرشاهی به عنوان مشاور توسعه منابع انسانی در طول 11 ماه همکاری خود با این گروه، مسئول ارزیابی و توسعه اعضای تیم‌های فروش و بازاریابی براساس شایستگی‌های تعریف شده مرتبط با شغل بوده است.

Human Resources Recruitment Manager- فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش

در سال 92، علی میرشاهی به عنوان سرپرست بخش منابع انسانی، همکاری خود را با فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش آغاز کرد. بعد از 2 سال فعالیت در این سمت شغلی توانست به موقعیت مدیر آموزش منابع انسانی ارتقا یافته و یک سال و 6 ماه بعد از آن، به عنوان مدیر جذب و استخدام این مجموعه به همکاری خود با افق کوروش ادامه داد.

HR Business Partner- اسنپ

همکاری علی میرشاهی با گروه اسنپ در سال 97 به عنوان شریک تجاری منابع انسانی آغاز شد. او در مدت همکاری خود با گروه اسنپ مسئولیت همسو سازی استراتژی‌های منابع انسانی با استراتژی‌های تجاری سازمان و ایجاد تغییرات لازم در سازمان را برعهده داشت.

Human Resources Director- گندم طلایی کوروش (گروه صنعتی گلرنگ)

علی میرشاهی از سال 99 به عنوان Human Resources Director همکاری خود را با فروشگاه‌های زنجیره‌ای گندم آغاز کرد و پس از یک سال و 7 ماه فعالیت در این موقعیت شغلی، در حال حاضر به عنوان مدیر کنترل کیفیت این مجموعه فعالیت دارد.

برای مشاهده لینکدین علی میرشاهی کلیک کنید.

علی میرشاهی و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل علی میرشاهی بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. علی میرشاهی و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه