راه خودتو پیدا کن!

نوشته شده توسط جاب ویژن
زمان مطالعه: 2دقیقه
راه خودتو پیدا کن!

همیشه وقتی می‌خوان داستان موفقیت کسی رو برامون تعریف کنن، از زندگی کسایی مثل بیل گیتس، مارک زاکربرگ، استیو جابز، اپرا وینفری، ایلان ماسک و آنتونی رابینز، برامون میگن. قطعا زندگی این افراد میتونه نکته‌های مفیدی برای ما داشته باشه، اما در واقعیت مشابهت‌های کمی بین زندگی ما و اونها وجود داره. گاهی دوست داریم از موفقیت کسایی بشنویم که مثل ما هستن.

لازمه موفقیت، صرفا راه اندازی یک کسب و کار یا طراحی یک محصول جدید نیست، بلکه موفقیت برای هر کدوم از ما میتونه معنای متفاوتی داشته باشه که با توجه به شرایطمون و میزان تلاش و پشتکارمون به دست میاد.

اما سوالی که پیش میاد اینه که چرا بعضی افراد موفق میشن؟ چون باهوش هستن؟ پولدار هستن؟ یا اینکه فقط خوش‌شانس بودن؟ یا مجموعه‌ای از این عوامل میتونه در موفقیت افراد اثرگذار باشه؟

با خوندن داستان‌های زندگی افراد موفق میفهمیم که همه‌ی اونها لزوما بهره هوشی بالاتر از میانگین جامعه ندارن. یا لزوما وضعیت مالی بهتری نسبت به بقیه نداشتن. البته منکر اینکه این عوامل میتونن تسهیل کننده راه موفقیت باشن نمیشیم! اما چه بسیار افرادی که با داشتن همه‌ی شرایط هم نتونستن راه موفقیت رو پیدا کنن و در طرف مقابل، افراد زیادی هستن که با داشتن محدودیت‌های مختلف تونستن موفق بشن.

به همین خاطر تصمیم گرفتیم داستان موفقیت ایرانی‌هایی رو برای شما بگیم که در شرایط مختلف در هر رشته یا حوزه‌ای تونستن به موفقیت برسن. تا یادآور شیم که مسیر موفقیت هرکدوم از ما با دیگری متفاوته و فقط کافیه راه خودمون رو پیدا کنیم. کمک کنیم که خودتون رو بشناسید تا چراغ‌های جاده زندگی‌ براتون روشن بشن. این رو هم بگیم که لازم نیست در ابتدا تا ته جاده را ببینید. همین که چند قدمی بعدی را بدونید کافیه.

امیدواریم با انتشار این پست‌ها بهتون کمک کنیم تا راه خودتون رو پیدا کنید. راه موفقیت مخصوص به خودتون !

 

نویسنده

بدون دیدگاه