اطلاع از جدیدترین اخبار استخدامی کرمان بدون پرداخت هزینه

نوشته شده توسط جاب ویژن
زمان مطالعه: 7دقیقه
اطلاع از جدیدترین اخبار استخدامی کرمان بدون پرداخت هزینه

تابه‌حال شده به این موضوع فکر کنید که چطور بدون دغدغه و نگرانی از جدیدترین اخبار استخدامی کرمان با خبر شوید و شانس استخدام خود را در بین هزاران کارجوی دیگر بالا ببرید؟ استان کرمان یکی از پرجمعیت‌ترین استان‌های ایران است و بیشتر نیروی کار در بخش خدمات و کشاورزی مشغول به کار هستند اما بخش زیادی از آگهی‌های استخدامی مربوط به جذب نیروی کار در شرکت‌های خصوصی است و این باعث شده وضعیت کار در این استان نسبتا خوب باشد. برای کار در شرکت‌های خصوصی باید اول از همه مهارت و سابقه کار خود را افزایش دهید و سپس رزومه خود را برای فرصت‌های شغلی متعدد کرمان ارسال کنید. کارجویان می‌توانند در هر موقعیت شغلی استخدام شوند اما برای پیدا کردن جدیدترین آگهی‌های استخدامی کرمان باید چه کاری انجام دهید؟ و آخرین اخبار استخدامی کرمان را از چه طریقی پیدا کنید؟ ما در این مسیر همراه شما می‌شویم تا به شما بگوییم که چگونه می‌توانید از تازه‌ترین اخبار مطلع شوید.

استخدام

چطور آگهی‌های استخدامی را پیدا کنیم؟

از گذشته تاکنون آگهی‌های استخدامی در قسمت نیازمندی روزنامه‌ها و مجلات و تابلوی اعلانات موجود بوده و هست اما امروزه اینترنت کار خیلی از افراد را راحت‌تر کرده و کارجویان هم از این قاعده مستثنی نیستند. شما می‌توانید جدیدترین و آخرین اخبار استخدامی کرمان را به کمک سایت‌های سازمانی، شبکه‌های اجتماعی و به خصوص سایت‌ استخدام جاب ویژن، در کوتاه‌ترین زمان پیدا و بررسی کنید حتی با استفاده از سایت کاریابی می‌توانید سرعت کار خود را بالا ببرید و شانس استخدام خود را در میان کارجویان دیگر افزایش دهید.

چرا برای پیدا کردن شغل باید از اینترنت و سایت‌های کاریابی استفاده کنیم؟

آگهی های استخدام کرمان

برای خیلی از افراد این سوال پیش می‌آید که بهترین روش برای پیدا کردن شغل چیست و چرا باید از پلتفرم‌ها و سایت‌های کار آنلاین برای پیدا کردن کار استفاده کنند؟ سایت‌های کاریابی می‌توانند راه ارتباطی بین شما و کارفرمایان مختلف باشنبد، به علاوه:

  • حدود ۹۳٪ از مصاحبه‌کنندگان و کارفرمایان از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند پس اگر شما در اینترنت و به خصوص شبکه اجتماعی لینکدین نباشید یعنی شانس‌تان را برای استخدام شدن از دست داده‌اید.
  • مشاهده فرصت‌های شغلی بیشتر: امروزه بیشتر کسب‌و‌کارها آگهی‌های استخدامی خود را به صورت آنلاین منتشر می‌کنند و کم‌تر شرکتی به سراغ روش‌های آفلاین مانند روزنامه و مجلات می‌رود.
  • امکان استخدام بدون نیاز به حضور در محل کار؛ با شیوع ویروس کرونا دورکاری معنای بیشتری پیدا کرده و بیشتر شرکت‌ها به دنبال استخدام نیروی دورکار هستند که بدون حضور در محل کار با آن‌ها همکاری کند.
  • صرفه‌جویی در وقت و زمان؛ شما به کمک جستجوی آنلاین می‌توانید در زمان، وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و بدون حضور در مکان خاصی، رزومه خود را برای تمامی سازمان‌های معتبر ارسال کنید و منتظر تماس آن‌ها بمانید.

اگر می‌خواهید بدانید که چرا در بین تمام سایت‌های کاریابی آنلاین، سایت جاب ویژن بهترین انتخاب است بهتر است به امکانات ویژه آن توجه کنید.

  • امکان استفاده از فیلترهای مختلف مانند شهر، نام سازمان، نوع همکاری، صنعت و سابقه کار
  • قابلیت نمایش آگهی‌های استخدامی دورکار
  • امکان فیلتر شهر‌ها؛ به‌عنوان مثال شما می‌توانید تنها آگهی‌های کار «کرمان- کرمان» را ببینید
  • امکان ساخت رزومه با رزومه‌ساز انگلیسی و فارسی
  • نمایش میزان انطباق رزومه کاری شما با آگهی‌های استخدامی استان کرمان
  • امکان فعال‌سازی اطلاع‌رسانی شغلی

چطور در سایت‌های کاریابی ثبت‌نام کنیم؟

اگر انتخاب شما هم مانند سایر کارجویان، سایت‌های کاریابی است. باید در قدم اول به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و اطلاعات خود را وارد و ثبت‌نام کنید. بعد از ثبت‌نام از شما خواسته می‌شود اطلاعات موجود در پروفایل شخصی خود را کامل کنید. در صورت داشتن رزومه می‌توانید آن را هم بارگذاری کنید ولی اگر جزو کسانی هستید که وقت و زمان کافی برای ساخت، ویرایش و آپدیت رزومه کاری خود ندارید، می‌توانید رزومه خود را با رزومه‌ساز جاب ویژن ایجاد کنید و رزومه خود را بعد از مشاهده و بررسی جدیدترین اخبار استخدامی کرمان، برای موقعیت‌های شغلی متفاوت ارسال کنید.

توجه داشته باشید هر چند وقت یک‌بار باید رزومه کاری خود را آپدیت کنید تا کارفرما در نگاه اول متوجه مهارت‌ها و توانمندی‌های شما شود.

رزومه ساز

راهی ساده و ارزان برای اطلاع از جدیدترین اخبار استخدامی کرمان

احتمالا به خوبی می‌دانید که سایت‌های کار و کاریابی مانند جاب ویژن در جهت رفاه و آسودگی کارجویان راه‌اندازی شده‌اند تا روال کار را برای شما سریع‌تر و آسان‌تر کنند. شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و معتبر استان کرمان برای تکمیل نیروی کار خود به دنبال استخدام کارجو هستند که شما می‌توانید به کمک امکانات و فیلترهای متفاوتی که جاب ویژن در اختیار شما قرار می‌دهد، آگهی‌‌های استخدامی شرکت‌ها را پیدا کنید. اما گاهی اوقات از کارجویان می‌شنویم که می‌گویند وقتی به سراغ سایت می‌روند و عنوان شغلی خود را جستجو می‌کنند با تعداد زیادی فرصت شغلی بسته شده، روبرو می‌شوند. ولی چطور می‌توانید از جدیدترین اخبار استخدامی کرمان مطلع شوید یا آگهی‌ استخدامی کرمان امروز را بر اساس زمان و تاریخ مشاهده کنید؟

  • خبر خوشحال‌کننده این است که در ساده‌ترین حالت نیاز نیست هیچ کاری در سایت انجام دهید بلکه بعد از مشخص کردن شهر محل سکونت، عنوان و گروه شغلی می‌توانید آگهی‌های استخدامی را به‌صورت پیش‌فرض و به ترتیب تاریخ و زمان انتشار مشاهده کنید.
  • راه‌حل دوم این است که خودتان به تاریخ آگهی‌های استخدامی نگاه کنید و رزومه خود را برای بهترین موقعیت شغلی ارسال کنید.
  • اگر هم می‌خواهید نتایج را بر اساس بازه زمانی دلخواه خود فیلتر کنید، به‌عنوان مثال می‌خواهید تنها فرصتی‌های شغلی منتشر شده در ۳ روز گذشته را ببینید، باید از بخش جستجوی پیشرفته، روی گزینه زمان انتشار کلیک کنید و یکی از بازه‌های زمانی (۳ روز، ۱ هفته، ۱۵ روز و ۱ ماه اخیر) را انتخاب کنید تا نتایج بر اساس آن به شما نمایش داده شوند.

در صورتی که تمایل دارید آگهی‌های استخدامی شهر خودتان را در بین تمامی شهرهای ایران ببینید، می‌توانید فیلتر «شهر» را بر اساس محل سکونت خود فیلتر کنید. به فرض مثال شما می‌خواهید فقط تمامی موقعیت‌های شغلی شهر کرمان را ببینید پس باید فیلتر شهر را بر روی «کرمان- کرمان» قرار دهید تا جدیدترین آگهی های استخدامی به شما نمایش داده شوند.

مطلب مرتبط: برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر حتما مطلب راهنمای استخدام کرمان را مطالعه کنید.

ایمیل؛ راهی آسان برای مشاهده آگهی‌های استخدامی جدید کرمان

آیا می‌دانستید جاب ویژن به صورت هفتگی آگهی‌های استخدامی جدید را که به تازگی منتشر شدند را برای ایمیل شما ارسال می‌کند؟ آیا می‌خواهید بدون نیاز به مراجعه روزانه به سایت از جدیدترین اخبار استخدامی کرمان اطلاع پیدا کنید؟ ساده‌ترین راه این است که وارد سایت جاب ویژن شوید و ایمیل خود را از طریق یکی از دو روش زیر فعال کنید.

  • وارد صفحه فرصت‌های شغلی شوید و در قسمت بالای صفحه گزینه «فعال‌سازی اطلاع‌رسانی شغلی» را انتخاب کنید. از صفحه باز شده گروه شغلی، شهر و حقوق درخواستی خودتان را مشخص کنید تا نتایج بر اساس آن فیلتر شوند.
  • روی پروفایل شخصی خودتان کلیک کنید و گزینه ایمیل و هشدار‌ها را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده گزینه دریافت ایمیل فرصت‌های شغلی را فعال کنید. حالا از این به بعد می‌توانید از آخرین اخبار استخدامی استان کرمان مطلع شوید و زودتر از کارجویان دیگر به بررسی آن‌ها بپردازید.

آیا جدیدترین اخبار استخدامی کرمان در شبکه‌های اجتماعی هم منتشر می‌شوند؟

موقعیت‌های شغلی کرمان

بله خیلی از افراد از شبکه‌های اجتماعی بیشتر از ایمیل یا سایت استفاده می‌کنند. ما هم برای آسان کردن فرایند پیدا کردن شغل، به صورت روزانه فرصت‌های شغلی تمامی شهرها را در کانال تلگرامی جاب ویژن قرار می‌دهیم که شما می‌توانید با بررسی رزومه‌ها، آگهی‌های استخدامی دلخواه را انتخاب کنید و رزومه خود را برای آنان ارسال کنید. البته فراموش نکنید که امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب‌و‌کارها در کرمان و شهرهای دیگر به دنبال استخدام نیروی دورکار هستند که می‌توانید رزومه خود را برای آنان ارسال کنید و از خانه با آن‌ها کار کنید.

هم‌چنین می‌توانید از ربات کاریابی جاب ویژن هم استفاده کنید. برای این‌کار باید ابتدا وارد ربات شوید و روی گزینه شروع کلیک کنید. در این قسمت شما می‌توانید انتخاب کنید که چه فرصت‌های شغلی را به شما نمایش دهد. نتایج به صورت روزانه و بر اساس فیلترهای شما نمایش داده می‌شوند. حتی می‌توانید مشخص کنید که تمام فرصت‌های شغلی استان کرمان را نشان دهد. انتخاب گزینه و نمایش آگهی‌های استخدامی به عهده شما است. امیدواریم هر چه سریع‌تر در موقعیت شغلی خوبی استخدام شوید و کار خود را آغاز کنید.

آگهی‌های استخدامی شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی کرمان را چطور پیدا کنیم؟

آگهی‌های استخدامی برخی از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی در سایت‌های کاریابی منتشر می‌شوند؛ اما اغلب آن‌ها معمولا توسط سایت سنجش یا سایت رسمی آن سازمان منتشر می‌شوند. اما چطور باید از جدیدترین اخبار استخدامی دولتی کرمان مطلع شوید تا بتوانید در آن شرکت کنید؟ شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید زودتر از سایر افرادِ علاقه‌مند به کار دولتی از اخبار رسمی استخدامی کرمان با خبر شوید.

  • قدم اول؛ بررسی آگهی‌های استخدامی در سایت سنجش

همانطور که می‌دانید هر سال تعدادی آزمون استخدامی برگزار می‌شود و برای اینکه بتوانید از آخرین اخبار استخدامی سازمان‌های دولتی کرمان با خبر شوید باید سایت سنجش را بررسی کنید؛ چون بیشتر اخبار استخدامی سازمان‌های دولتی در این سایت منتشر می‌شوند.

  • قدم دوم؛ مراجعه به سایت‌های آنلاین سازمان‌های دولتی

یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن جدیدترین اخبار استخدامی کرمان استفاده از وبسایت رسمی سازمان‌های دولتی است. بخش اخبار استخدامی در این سایت‌ها معمولا هر چند وقت یک‌بار آپدیت می‌شوند که با دنبال کردن این اخبار می‌توانید زودتر متوجه تاریخ برگزاری آزمون استخدامی شوید.

استخدام بانک کرمان

بانک یکی از سازمان‌های دولتی است که با وجود حجم کار زیاد توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و معمولا مزایای زیادی مانند وام‌ با بهره کم را در اختیار نیروی کار خود قرار می‌دهد؛ همین عامل باعث شده تا بیشتر افراد دوست داشته باشند در این سازمان استخدام شوند. برای مشاهده آگهی های استخدام در کرمان می‌توانید به سایت‌های رسمی بانک مراجعه کنید یا به سایت سامانه نیروی انسانی به آدرس www.niroensani.ir مراجعه کنید.

جمع‌بندی

اگرچه صنعت کرمان به اندازه سایر بخش‌ها رشد و توسعه نداشته است اما تعدادی آگهی‌های استخدامی کرمان امروز در سایت‌های استخدامی و کار منتشر می‌شوند. اگر می‌خواهید این فرصت‌های شغلی را از دست ندهید و زودتر از سایر کارجویان به آن‌ها دسترسی پیدا کنید بهتر است به جای استفاده از بخش نیازمندی‌ها در روزنامه‌ها و مطبوعات شهری از سایت‌های استخدام و کاریابی آنلاین استفاده کنید.

اگر فکر می‌کنید تنها دغدغه و مشکل شما مطلع نشدن از آخرین اخبار استخدامی کرمان است، جای نگرانی ندارد و می‌توانید از امکانات گسترده سایت کار جاب ویژن مانند فعال‌سازی ایمیل، عضویت در کانال تلگرامی، ربات تلگرامی و سایت استفاده کنید و زودتر از همه از جدیدترین اخبار استخدامی کرمان مطلع شوید. البته فراموش نکنید که قبل از ارسال رزومه، یک‌بار آن را بخوانید تا ایرادات آن را رفع کنید و در صورت نیاز آن را آپدیت کنید. شما باید بتوانید به کمک رزومه خود توجه کارفرما و مسئول منابع انسانی را در بین کارجویان دیگر به خود جلب کنید. امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانید موقعیت شغلی خوب و مناسب خودتان را پیدا کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن استخدام شوید.

نویسنده

دسته بندی :
استخدام شهرها
بدون دیدگاه