معرفی زهرا سادات امامی، Talent acquisition specialist در اسنپ فود
زهرا سادات امامی یکی از کارشناسان حوزه منابع انسانی است که با استفاده از مهارتهای ارتباطی و زبانی خود، در جهت بهبود وضعیت منابع انسانی شرکتها فعالیت دارد. ایشان هماکنون به شکل تخصصی درزمینه جذب و استخدام نیروهای کاری بااستعداد و متخصص، مشغول به فعالیت هستند.
آشنایی با مشاغل مختلف در حوزههایی مانند خدمات آنلاین و تجارت الکترونیک، یکی از ویژگیهایی است که خانم زهرا امامی را به گزینهای مناسب برای بررسی رزومههای کارجویان تبدیل کرده است. ایشان میتوانند با استفاده از تجربیات خود در حوزه جذب و استخدام، نظرات و راهنماییهای لازم را جهت بهبود کیفیت رزومههای کارجویان ارائه نمایند.
تحصیلات خانم زهراسادات امامی
خانم زهرا سادات امامی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته مترجمی زبان فرانسه است. ایشان مدرک تحصیلی خود را در سال 2021 میلادی، از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کرده است.
سوابق کاری و تجربیات زهرا سادات امامی
در سوابق کاری زهرا سادات امامی، سابقه تدریس در مراکز آموزشی مشاهده میشود. ایشان به مدت بیش از 2 سال در مرکز آموزشی کودکان برتر، به تدریس زبان انگلیسی پرداخته است. خانم امامی در ادامه فعالیتهای حرفهای خود، به کار در حوزه منابع انسانی روی آوردهاند.
خانم زهرا سادات امامی با فعالیت بهعنوان دستیار منابع انسانی، در این مسیر شغلی گام برداشته است. ایشان در ادامه با فعالیت در جایگاه شغلی کارشناس جذب و استخدام، مسیر پیشرفت کاری خود را در شرکت اسنپ فود طی کرده است. هماکنون خانم زهرا امامی بهعنوان متخصص جذب نیروی انسانی متخصص، در شرکت اسنپ فود مشغول به فعالیت هستند. برای مشاهده لینکدین زهرا سادات امامی کلیک کنید.
کمپین بک تو ورک
یکی از موانع کاریابی، عدم آشنایی با نواقص احتمالی موجود در نمونه رزومه کاری است. اگر نسبت به استاندارد بودن رزومه کاری خود جهت ارسال به آگهیهای استخدامی شرکتهای بزرگ و معتبر دچار تردید هستید، پیشنهاد میکنیم نمونه رزومه کاری خود را برای کمپین بک تو ورک (Back to work) ارسال کنید. در این صورت میتوانید از نظرات کارشناسان حوزه منابع انسانی مانند خانم زهرا سادات امامی، برای اصلاح و ویرایش رزومه خود کمک بگیرید.