معرفی عطیه بیک، کارشناس ارشد جذب و استخدام در زیتل

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی عطیه بیک، کارشناس ارشد جذب و استخدام در زیتل

عطیه بیک از متخصصان فعال و باتجربه حوزه منابع انسانی با بیش از 8 سال سابقه فعالیت در این حوزه است. او فعالیت حرفه‌ای خود در حوزه منابع انسانی را به عنوان “متخصص منابع انسانی” شرکت لوازم خانگی میلن آغاز کرد. عطیه بیک در طول سال‌های فعالیت خود با شرکت‌ها و موسسات معتبری از جمله رهپویان شریف و شرکت زیتل همکاری داشته است.

عطیه بیک در حوزه شناسایی، جذب و استخدام استعدادها، ارتقا برند کارفرمایی، مشاوره و ارائه بازخورد به کارجویان و کارفرمایان، مصاحبه و غربالگری و ایجاد و آماده‌سازی قوانین و سسیاست‌های مرتبط با منابع انسانی تخصص دارد.

کمپین back to work

تحصیلات

عطیه بیک دارای مدرک کارشناسی رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه ارشاد دماوند است. او تحصیلات خود را در مقطع ارشد رشته مدیریت صنعتی در دانشگاه آزاد ادامه داده است.

سوابق کاری عطیه بیک

  • متخصص منابع انسانی- میلن

عطیه بیک در سال 93 به عنوان متخصص منابع انسانی، همکاری خود را با شرکت میلن آغاز کرد. همکاری او با این شرکت در حدود 3 سال ادامه داشت. شرکت میلن یکی از شرکت‌های برتر تولید کننده لوازم خانگی در ایران است.

  • Senior Human Resources Specialist– رهپویان شریف

در سال 96، عطیه بیک همکاری خود با موسسه انتشاراتی رهپویان شریف را تحت عنوان Human Resources Specialist آغاز کرد. او پس از 1 سال فعالیت در این موقعیت، به عنوان Senior Human Resources Specialist تا اواخر سال 97 به فعالیت خود در این شرکت ادامه داد.

  • Senior Human Resources Specialist آژانس تبلیغاتی آرسین

عطیه بیک در ادامه مسیر حرفه‌ای خود در حوزه HR، در سال 98 همکاری خود را با آژانس تبلیغاتی آرسین به عنوانSenior Human Resources Specialist آغاز کرده و به مدت 1 سال و 5 ماه با این شرکت همکاری داشته است.

  • Senior Human Resources Generalist – روناد

در سال 99 عطیه بیک به عنوان Senior Human Resources Generalist شرکت روناد فعالیت خود را در حوزه منابع انسانی ادامه داد. شرکت روناد ارائه دهنده خدمات مدیریت زنجیره آماده‌سازی و ارسال سفارش‌های فروش اینترنتی برای فروشگاه‌های آنلاین است.

  • Senior Recruitment Specialist – زیتل

عطیه بیک پس از حدود 9 سال فعالیت در حوزه منابع انسانی و بعد از پایان همکاری با شرکت روناد، در سال 1400 همکاری خود را با شرکت زیتل به عنوان Recruitment Specialist آغاز کرد. او پس از 10 ماه فعالیت در این سمت شغلی، به عنوانSenior Recruitment Specialist به همکاری خود با این شرکت ادامه داد و در حال حاضر در این شرکت مشغول به فعالیت است.

برای مشاهده صفحه لینکدین عطیه بیک کلیک کنید.

عطیه بیک و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل عطیه بیک بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. عطیه بیک و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه