معرفی نازآفرین حکیمی نیا، Senior Talent Acquisition Specialist در اسنپ‌فود

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 3دقیقه
معرفی نازآفرین حکیمی نیا، Senior Talent Acquisition Specialist در اسنپ‌فود

نازآفرین حکیمی نیا یکی از متخصصین مطرح منابع انسانی و استعدادیابی و جذب استعداد کشور به شمار می‌رود. او در حال حاضر به‌عنوان Senior Talent Acquisition Specialist در شرکت اسنپ‌فود مشغول به فعالیت است.

در ادامه، برای آشنایی بیشتر با این فعال حوزه HR، به بررسی تحصیلات و سوابق حرفه‌ای او خواهیم پرداخت.

کمپین back to work

تحصیلات

نازآفرین حکیمی نیا، مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی هوافضا از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دریافت کرده است. وی در ادامه، در مقطع کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بازرگانی (M.B.A.) را انتخاب کرده و این دوره را در دانشگاه تهران گذرانده است.

مسیر شغلی و سوابق کاری

در این بخش، به بررسی مسیر شغلی و سوابق کاری این متخصص منابع انسانی، خواهیم پرداخت.

شروع مسیر حرفه‌ای با فعالیت در شرکت آروند فن پارس به‌عنوان General Human Resources Manager

وی پس از سه سال تدریس زبان انگلیسی به‌صورت پاره‌وقت، مسیر حرفه‌ای خود در زمینه منابع انسانی را با فعالیت در شرکت آروند فن پارس به‌عنوان General Human Resources Manager (مدیرکل منابع انسانی) آغاز کرد. او بیش از شش سال به‌صورت تمام‌وقت به فعالیت خود در این شرکت ادامه داده و در این مدت، علاوه بر تجربه‌های کاری ارزشمند، دستاوردهای بسیاری نیز کسب نمود.

شرکت آروند فن پارس، در زمینه تجهیزات استریل، طراحی و ارائه راه‌حل‌های مناسب جهت تجهیز بخش C.S.S.D و همچنین تأمین تجهیزات و ملزومات مصرفی بخش C.S.S.D در مراکز درمانی فعالیت می‌کند.

نازآفرین حکیمی نیا در مدت فعالیت خود در این شرکت، وظایف و مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به اجرای تحلیل SWOT و گزارش به ذی‌نفعان، استخدام در سمت‌های عملیاتی و غیرعملیاتی (فروش، بازاریابی، بازرگانی، مالی، منابع انسانی و …)، تدوین و اجرای سیاست‌ها و رویه‌های استخدام و حفظ کارکنان، برنامه‌ریزی و توسعه فرایندهای آموزشی عمومی و فنی و برگزاری جلسات با مدیران و کارکنان برای آگاهی از چالش‌های آنها و کمک به یافتن راه‌حل‌های بهینه، اشاره کرد.

ادامه مسیر حرفه‌ای با پیوستن به اسنپ‌فود و فعالیت به‌عنوان Senior Talent Acquisition Specialist

وی در ادامه مسیر حرفه‌ای خود در زمینه منابع انسانی، به گروه اسنپ‌فود پیوست. او نزدیک به یک سال به‌عنوان Talent Acquisition Specialist (کارشناس استعدادیابی و جذب استعداد) در این شرکت به فعالیت پرداخت.

حکیمی نیا بیش از یک سال است که به‌عنوان Senior Talent Acquisition Specialist (کارشناس ارشد استعدادیابی و جذب استعداد) به کار خود در اسنپ‌فود ادامه می‌دهد و در حال حاضر نیز در همین موقعیت شغلی، مشغول به فعالیت است.

وی در این موقعیت شغلی، وظایف و مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تعیین معیارهای انتخاب و شرایط استخدام برای موقعیت‌های خالی، هماهنگی با مدیران استخدام برای شناسایی نیازهای کارکنان، تامین منابع نامزدهای بالقوه از طریق کانال‌های آنلاین، برنامه‌ریزی روش‌های مصاحبه و انتخاب، طراحی شرح شغل و سوالات مصاحبه، ایجاد روابط بلندمدت با متقاضیان گذشته و متقاضیان بالقوه، تجزیه‌وتحلیل قیف استخدام به‌منظور شناسایی چالش‌ها و ارائه پیشنهاد برای بهبود و تجزیه‌وتحلیل KPIهای استخدام و گزارش ماهانه، اشاره کرد.

برای مشاهده لینکدین نازآفرین حکیمی نیا کلیک کنید.

نازآفرین حکیمی نیا؛ یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک (back to work)

نازآفرین حکیمی نیا که تجربه‌های موفقی در حوزه منابع انسانی داشته، یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک است. او در کنار تعداد دیگری از متخصصان منابع انسانی مطرح کشور در قالب این کمپین، با انجام کارهایی همچون بررسی رزومه، ارائه پیشنهادهای مختلف به کارجویان و اصلاح رزومه، به کارجویانی که در این مدت اخیر تعدیل شده‌اند، کمک می‌کنند.

هدف اصلی کمپین Back to Work کمک به کارجویان تعدیل شده است تا با اصلاح و بهبود رزومه از طریق پیشنهادهای افرادی همچون نازآفرین حکیمی نیا، بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر در شغل دلخواه خود استخدام و مشغول به کار شوند.

اگر شما کارجوی گرامی نیز با مشکل تعدیل‌نیروی سازمان قبلی خود روبه‌رو شده و شغل خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با ثبت رزومه خود، از کمک‌ها و راهنمایی‌های نازآفرین حکیمی نیا و دیگر افراد فعال در حوزه HR استفاده کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

بدون دیدگاه