استخدام کالین
استخدام کالین
4.4company score
calindairy.com 201 تا 500 نفر
فراورده های لبنی کالین
سال تاسیس 1380
صنعت کالاهای مصرفی و تند گردش تولیدی / صنعتی
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی و خارجی
آدرس وبسایت calindairy.com

امتیاز سازمان

4.4
درباره ما
شرکت درین پودر، با برند کالین، در سال 1380 با هدف تولید محصولات لبنی سالم و نوآوری در این محصولات کار خود را آغاز کرد. این برند در ابتدای راه توانست به اولین تولیدکننده کره‌های حیوانی در داخل کارخانه تبدیل شود. امروز، برند کالین توانسته با دانش به‌روز خود طعم‌ها و مزه‌های جدید را به سبدغذایی ایرانیان اضافه کند و محصولاتی مدرن در سطح بازار جهانی ارائه کند. محصولات برند کالین شامل انواع پنیرها، کره، خامه و پودرهای خوراکی است. کالین توانسته با موفقیت در جهت شعار برند خود، "مزه‌های زندگیتو عوض کن"، گام بردارد. این شرکت در حال حاضر با بیش از 250 نفر از نیروهای تحصیل کرده و متخصص همکاری می نماید. اگر شما هم دوست دارید به تیم ما بپیوندید و در کنار ما فعالیت داشته باشید، منتظر دریافت رزومه‌های شما هستیم.
توضیحات بیشتر angle

آگهی‌های استخدام کالین

کالین

4.4

حسابدار فروشگاه
کالین
تهران، دهکده المپیک

5 روز پیش

مشاهده

کالین

4.4

سرپرست حسابداری مالیاتی
کالین
تهران، دهکده المپیک

6 روز پیش

مشاهده

کالین

4.4

کارشناس انبار (کاردکس) - آقا
کالین
صفادشت

13 روز پیش

مشاهده

کالین

4.4

کارشناس تولید
کالین
صفادشت

17 روز پیش

مشاهده

کالین

4.4

سرپرست تضمین کیفیت (QA)
کالین
صفادشت

26 روز پیش

مشاهده

کالین

4.4

کارشناس صادرات
کالین
تهران، دهکده المپیک

27 روز پیش

مشاهده

کالین

4.4

کارشناس لجستیک
کالین
صفادشت

29 روز پیش

مشاهده

کالین

4.4

سرپرست فروش
کالین
کرمانشاه

34 روز پیش

مشاهده

کالین

4.4

کارشناس حسابداری فروش
کالین
تهران، دهکده المپیک

34 روز پیش

مشاهده

کالین

4.4

سرپرست فروش (هورکا)
کالین
کرج

37 روز پیش

مشاهده

کالین

4.4

سرپرست CRM
کالین
تهران، دهکده المپیک

40 روز پیش

مشاهده

کالین

4.4

تکنسین برق - آقا
کالین
صفادشت | 15 - 20 میلیون تومان

40 روز پیش

مشاهده

کالین

4.4

سرپرست بازاریابی تجاری
کالین
تهران، جردن

41 روز پیش

مشاهده

کالین

4.4

سرپرست فروش
کالین
اهواز

46 روز پیش

مشاهده

کالین

4.4

سرپرست فروش
کالین
بندرعباس

50 روز پیش

مشاهده

کالین

4.4

کارشناس کنترل کیفیت
کالین
صفادشت

55 روز پیش

مشاهده

سوالات متداول در رابطه با معرفی شرکت کالین

1 کالین در چه گروه‌های شغلی به استخدام نیرو نیاز دارد؟
2 آیا ارسال رزومه به شرکت کالین هزینه دارد؟
3 شرایط استخدام شرکت کالین به چه شکل است؟

استخدام شرکت لبنیاتی کالین

آیا شما تجربه کار در شرکت‌های معتبر و صاحب‌نام ایرانی را دارید؟ ممکن است تا به حال در یکی از شرکت‌های بزرگ ایرانی مشغول به کار شده و از حقوق و مزایای دریافتی نیز احساس رضایت کرده باشید. اما چقدر به محصولات یا خدماتی که شرکت مورد نظر ارائه می‌دهد، توجه کرده‌اید؟ آیا برای شما نوع محصولی که شرکت تولید می‌کند نیز مهم است؟ چراکه یکی از معیارهایی که موجب ایجاد انگیزه برای کار در یک شرکت می‌شود، نوع کالا یا خدمتی است که حاصل زحمت‌های کارمندان آن شرکت نیز محسوب می‌شود. حتی ممکن است یکی از مشتریان همان محصولی که قبلا در تولید آن نقش داشته‌اید، خود شما و یا یکی از اطرافیانتان باشد! بنابراین طبیعی است که اگر محصول یا خدمت یک شرکت تأثیری بر ارتقای سلامت جامعه داشته باشد، می‌تواند شما را به کار در آن شرکت نیز تشویق کند. به همین دلیل در این مطلب، قصد داریم تا به معرفی یکی از این شرکت‌های سلامت‌محور بپردازیم. با استخدام در شرکت کالین، می‌توانید نقش بسیار پررنگی در ارتقای سلامت جامعه خود داشته باشید.

معرفی شرکت

یکی از شرکت‌های معتبر ایرانی که در حوزه تولید محصولات لبنی فعالیت دارد، شرکت درین پودر کالین است. شرکت درین پودر با برند تجاری کالین (calin dairy)، یکی از شرکت‌های تولیدکننده لبنیات در ایران است که سابقه‌ای 20 ساله در این حوزه دارد. در حقیقت، انواع مختلفی از محصولات لبنی را می‌توانید در بین تولیدات این شرکت بیابید.

انواعی از پنیرهای طبیعی، کره، خامه و پنیز پیتزا تنها برخی از محصولات غذایی کالین هستند که با حضور خود بر سر سفره‌های ایرانی، طعم لذت‌بخشی را به شهروندان عزیز هدیه می‌دهند. جالب است بدانید که این شرکت به عنوان اولین شرکت ایرانی است که اقدام به تولید و بسته‌بندی کره‌های حیوانی کرده است. اما برای محصولات شرکت کالین راه پایانی وجود ندارد. چراکه این شرکت با استفاده از روش‌های نوین همواره می‌کوشد تا با ارائه محصولات و کالاهایی باکیفیت و مدرن، چهره‌ای متفاوت در بین مصرف کنندگان و سایر رقبای خود داشته باشد.

استخدام لبنیات کالین

احتمالا کار در یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه تولید لبنیات در کشور، می‌تواند به نوبه خود هیجان‌انگیز باشد. چراکه کمک به ارتقای سلامت همگانی با تولید محصولی خاص و لذیذ، انگیزه‌ای مضاعف را برای کار در هر شخصی ایجاد می‌کند. اما مزیت دیگر این است که شما در یک شرکت معتبر ایرانی مشغول به کار می‌شوید. شرکت‌های بزرگ ضمن داشتن فرصت‌های شغلی مختلف، امکان کار به صورت بلند‌مدت و با افقی روشن‌تر را نیز برای کارجویان فراهم می‌کنند.

به علاوه، احتمالا شما می‌توانید حقوق و دستمزد بالاتری را نیز از طریق کار در این شرکت‌ها بدست آورید. دلیل این موضوع می‌تواند تعداد بسیار زیاد مشتریان داخلی یا خارجی‌ای باشد که از محصولات و خدمات این شرکت‌ها استفاده می‌کنند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم تا به معرفی برخی از رایج‌ترین فرصت‌های استخدام شرکت کالین، که می‌توانید آنها را در آگهی‌های استخدامی سایت‌ کاریابی جاب ویژن نیز مشاهده کنید، بپردازیم:

  • استخدام کارشناس تاسیسات
  • استخدام فروشنده
  • کارشناس منابع انسانی
  • استخدام کپی رایتر
  • گرافیست
  • ویزیتور
  • بازاریاب

آدرس شرکت

احتمالا با خواندن این مطلب تصمیم خود را برای ارسال رزومه به این شرکت گرفته‌اید. اگر رزومه خود را تهیه کرده‌اید و قصد ارسال آن را به این شرکت دارید، حتما می‌دانید که ممکن است برای یک مصاحبه حضوری به محل شرکت یا کارخانه دعوت شوید. اگرچه در هنگام تماس اولیه از طرف شرکت آدرس دقیق محل مصاحبه نیز به شما داده می‌شود، اما در ادامه قصد داریم تا با ارائه آدرس این مجموعه، شما را در داشتن تصمیمی بهتر برای ارسال رزومه و کار در این شرکت یاری کنیم. چراکه یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای استخدام‌شدن در هر شرکتی، فاصله محل کار با منزل کارجو است. در ادامه، آدرس شرکت درین پودر کالین را می‌توانید مشاهده کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید به سایت شرکت مراجعه کنید.

آدرس: ایران، تهران، شهریار، شهرک صنعتی صفادشت

چطور می‌توانم شرکت ایده‌آل خود را پیدا کنم؟

طبیعی است که زمانیکه به دنبال یافتن شغلی جدید هستیم، کمی درباره شرکتی که می‌خواهیم در آنجا مشغول به کار شویم نیز دچار تردید و نگرانی باشیم. احتمالا این طور فکر می‌کنید که هرگز نمی‌توانید قبل از استخدام‌شدن در یک شرکت، درباره کار در آن شرکت تصمیم درستی بگیرید. اما شما می‌توانید با توجه به مواردی که در ادامه آورده شده است، تصمیم‌گیری بهتری برای کار در یک شرکت داشته باشید. این موارد عبارتند از:

  • اولین موضوعی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید این سوال است که: «چه چیزی باعث شده است تا شما تصمیم بگیرید شرکت قبلی را رها کنید؟». بنابراین پاسخ به این سوال نیز می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد که :«آیا شرکتی که من قصد ارسال رزومه برای آن را دارم، می‌تواند این کمبودها را برای من جبران نماید؟».
  • سوال دیگری که پیش از ارسال رزومه باید به آن پاسخ دهید این است که: «آیا این شرکت گزینه بهتری برای من است؟». قطعا نمی‌توانید شرکتی را که 100 درصد مناسب شما باشد به این شیوه پیدا کنید، اما حداقل می‌توانید گزینه‌هایی که فکر می‌کنید مناسب شما نیستند را به‌راحتی کنار بگذارید.
  • صریح و بدون تعارف باشید. شما نیز می‌توانید به اندازه‌ای که نماینده شرکت در جلسه مصاحبه از شما سوال می‌کند، سوالات خود را مطرح کنید. یادتان باشد که این شما هستید که تصمیم می‌گیرید در کدام شرکت مشغول به کار شوید. پس اگر درباره کار در شرکتی تردید دارید، همواره می‌توانید به دنبال گزینه بهتری برای خود باشید.

مشاهده آگهی‌های استخدام در گروه‌های شغلی مختلف

کارشناس تاسیسات   کارشناس منابع انسانی   کارشناس تولید محتوا   گرافیست    بازاریاب

مشاهده بیشتر toggle