استخدام تپسل
استخدام تپسل

استخدام در تپسل

tapsell.ir 51 تا 200 نفر
شبکه هوشمند تبلیغات دیجیتال
سال تاسیس 1393
صنعت فناوری اطلاعات / نرم افزار و سخت افزار اینترنت / تجارت الکترونیک / خدمات آنلاین بازاریابی و تبلیغات
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی
آدرس وبسایت tapsell.ir
درباره ما
شبکه هوشمند تبلیغات دیجیتال تپسل، پیشرو در دیجیتال مارکتینگ، تنها شبکه تبلیغات همه جانبه یا omni-channel در فضای دیجیتال است که ماهیانه به بیش از 40 میلیون کاربر منحصربفرد آنلاین، از طریق بیش از 30 هزار اپلیکیشن و بازی مانند تلوبیون، آمیرزا، کوییز آف کینگز، فوتبالی و منچرز، و بیش از 1000 وبسایت ورزشی و خبری پرمخاطب مانند ورزش3، تابناک، فارس، نود و دیجیاتو، دسترسی است و تمامی فرمت های تبلیغاتی بنری و ویدئویی را پشتیبانی می کند. تپسل علاوه بر تبلیغات داخل موبایل و وب، در شبکه های اجتماعی به صورت میکرو/ماکرو اینفلوئنسر مارکتینگ حضور دارد و همچنین به صورت انحصاری آژانس تبلیغاتی سرویس تبلیغات در جستجوی کافه بازار است. کاربران آنلاین در شبانه روز در دنیای دیجیتال در فضاهای اپلیکیشن ها و بازی ها، وبسایت ها، شبکه های اجتماعی، و جستجو در کافه بازار حضور دارند، تپسل می تواند کاربر هدف را ردیابی کرده و مطابق با علاقه و سابقه رفتاری او در رسانه های دیگر، تبلیغ مناسب را به وی نمایش دهد.
توضیحات بیشتر angle
فرصت‌های شغلی
تپسل
کارشناس حقوقی و امور قرارداد ها
تپسل
تهران، جردن | 20 - 15 میلیون تومان

12 روز پیش

مشاهده

تپسل
برنامه‌نویس جاوا (Java Developer)
تپسل
تهران، جردن

13 روز پیش

مشاهده

تپسل
Unity Developer
تپسل
تهران، جردن | 25 - 20 میلیون تومان

47 روز پیش

مشاهده

تپسل
دستیار مدیر محصول
تپسل
تهران، جردن | 20 - 15 میلیون تومان

23 روز پیش

مشاهده

تپسل
کارشناس QA
تپسل
تهران، جردن | 20 - 15 میلیون تومان

54 روز پیش

مشاهده

تپسل
طراح محصول
تپسل
تهران، جردن

54 روز پیش

مشاهده

تپسل
کارشناس پشتیبانی
تپسل
تهران، جردن | 15 - 12 میلیون تومان

55 روز پیش

مشاهده

تپسل
کمپین منیجر
تپسل
تهران، جردن

60 روز پیش

مشاهده

بسته شده
تپسل
Full-Stack Software Engineer
تپسل
تهران، جردن | 35 - 25 ميليون تومان

69 روز پیش

مشاهده

بسته شده
تپسل
Software Data Engineer
تپسل
تهران، جردن

45 روز پیش

مشاهده

بسته شده

سوابق ارسال رزومه برای این شرکت

سوالات متداول درباره استخدام تپسل

1 تپسل در چه مشاغلی نیاز به استخدام نیرو دارد؟
2 جدیدترین آگهی‌‌های استخدام شرکت تپسل را چطور پیدا کنم؟
3 چرا باید از طریق جاب ویژن رزومه خود را برای شرکت تپسل ارسال کنم؟

شرکت تپسل؛ آیا می‌خواهید به یکی از بزرگترین شبکه‌های تبلیغ آنلاین بپیوندید؟

هر اندازه که خدمات ارائه‌شده یا محصولات تولیدی در یک شرکت، باکیفیت، مدرن و کاربردی باشند، بدون انجام بازاریابی مناسب امکان فروش گسترده آن محصولات و خدمات وجود نخواهد داشت. شرکت‌ها و استارتاپ های بسیار زیادی با ایده‌های بسیار خوب و جدید پا به عرصه وجود گذاشتند، اما به دلیل نداشتن یک بازاریابی مناسب و اصولی، هرگز نتوانستند مسیر رشد و پیشرفت را به‌خوبی طی کنند. در حقیقت بدون استفاده از بازاریابی به شیوه‌ای مدرن و نوین، امکان رقابت با شرکت‌های دیگر نیز وجود نخواهد داشت. شرکت تپسل یکی از آن شرکت‌هایی است که با فرآهم‌آوردن بستر تبلیغات آنلاین برای سایر شرکت‌ها، به مجموعه‌های کوچک و بزرگ این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی و در پربازدیدترین سایت‌ها و فضاهای آنلاین دیده شوند. با استخدام در این شرکت، این شما هستید که در ادامه حیات برندهای کوچک و بزرگ نقش برجسته‌ای ایفا می‌کنید.

تپسل چیست؟

تاریخ شروع به فعالیت شرکت تپسل (Tapsell) را می‌توان از سال 1394 دانست. زمانیکه برای اولین بار در ایران، تبلیغات ویدئویی، جای خود را در برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها پیدا کرد. در حقیقت می‌توان این شرکت را یکی از پیشگامان حوزه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین در ایران دانست که با ارائه شبکه هوشمند تبلیغات آنلاین و اینترنتی، توانسته است تبلیغات هدفمندی را به بیش از 40 میلیون کاربر آنلاین نمایش دهد.

این شرکت با ارائه دسترسی به هزاران اپلیکیشن، بازی و سایت‌های خبری مختلف، توانسته است نظر تبلیغ‌دهندگان و برندهای مختلفی را به خود جلب نماید. اگرچه شبکه تبلیغاتی این شرکت در محیط وب و موبایل حضوری فعال و چشم‌گیر دارد، اما در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانید بسترهای تبلیغاتی این شرکت را مشاهده کنید. به علاوه کافه بازار نیز برای سرویس تبلیغاتی خود به صورت اختصاصی از خدمات این شرکت استفاده می‌کند. 

ممکن است باتوجه به ماهیت کاری این شرکت، مشتاق باشید با تیم بازاریابی این مجموعه نیز آشنا شوید. به همین دلیل خوب است که مدیریت بازاریابی این مجموعه را نیز به شما معرفی کنیم. جناب آقای حمید قنبری مدیریت فروش و بازاریابی این شرکت را بر عهده دارند که احتمالا در صورت استخدام در این شرکت به عنوان سرپرست و مدیر، با شما همکاری خواهند داشت.

محصولات و خدمات

در این بخش قصد داریم تا با معرفی محصولات و خدمات ارائه شده در این شرکت، دید بهتری را از خدمات این مجموعه به شما ارائه دهیم. برخی از مهمترین محصولات این شرکت عبارتند از:

  • تبلیغات دیجیتال
  • تبلیغات آنلاین
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات کافه بازار

ذکر این نکته ضروری است که یکی دیگر از خدمات این شرکت، ارائه مطالب آموزشی برای مخاطبان در سایت شرکت است. به دلیل آموزشی‌بودن ماهیت این خدمت، در ادامه این مطلب و به‌شکلی جداگانه به معرفی آن خواهیم پرداخت. 

تبلیغات دیجیتال

تبلیغات دیجیتال این شرکت را می‌توان به تبلیغات بنری و ویدئویی تقسیم‌بندی کرد. این تبلیغات به کاربران اپلیکیشن‌های محبوب و پرطرفدار موبایل نمایش داده می‌شوند. از آنجایی که تپسل یونیتی را مورد پوشش خود قرار داده است، اکنون امکان اضافه‌کردن تبلیغات به برنامه‌ها یا بازی‌های ویدئویی نیز به‌راحتی وجود دارد.

تبلیغات آنلاین

احتمالا به سایت‌های مختلفی برای دریافت خبر و اطلاعات مختلف مراجعه کرده‌اید و با تبلیغات موجود در این سایت‌ها نیز مواجه شده‌اید. این مجموعه با داشتن دسترسی به سایت‌های پربازدید، می‌تواند تبلیغات همسانی را در بستر وب برای تبلیغ‌‌دهندگان ایجاد کند.

اینفلوئنسر مارکتینگ

باتوجه به حضور گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از شرکت‌ها تمایل دارند تا تبلیغات محصولات و خدمات خود را در این فضاها نیز داشته باشند. به همین دلیل این شرکت با ارائه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، تلگرام و لینکدین، می‌کوشد تا به این نیاز کسب و کارها نیز به نحوی شایسته پاسخ دهد.

تبلیغات کافه بازار

به احتمال زیاد برای دانلود اپلیکیشن مورد نیاز خود در موبایل، به کافه بازار نیز مراجعه کرده‌اید. با ارائه تبلیغات در جستجوی کافه بازار، تعداد بیشتری از کاربران می‌توانند تبلیغات این مجموعه را مشاهده کنند. 

کالج تپسل

باتوجه به دلایل مختلفی مانند جذابیت تبلیغات دیجیتال، گستردگی نفوذ و کاربردی که این شیوه از تبلیغات به دنبال دارد، نیاز به ارائه مطالب آموزشی نیز برای مخاطبان استفاده‌کننده از این نوع تبلیغات وجود خواهد داشت. این نیاز از دید مسئولان شرکت پنهان نمانده است و با ارائه بخش آموزشی در وبسایت این شرکت، در جهت پاسخ‌گویی به این نیاز مخاطبان برآمده‌اند. به‌شکلی که با مراجعه به صفحه اصلی سایت شرکت، می‌توانید قسمت جداگانه‌ای را در منوی بالای سایت با نام کالج تپسل مشاهده کنید. در این قسمت می‌توانید مطالب آموزشی مختلفی را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین مطالعه کنید.

بنابراین اگر به دنبال افزایش مهارت‌های خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ هستید، حتما می‌توانید با مراجعه به بخش یادشده در سایت شرکت، نسبت به افزایش اطلاعات خود در این زمینه اقدام کنید. با استفاده از این دوره‌ها، علاوه بر افزایش اطلاعات شخصی خود درباره مباحث بازاریابی آنلاین، شانس خود را برای استخدام در این شرکت نیز افزایش می‌دهید. چراکه همواره داشتن اطلاعاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، می‌تواند ایده بسیار خوبی برای کار در یک آژانس تبلیغاتی باشد. 

فرصت‌های شغلی

اگر به دنبال یافتن فرصت شغلی مورد نظر خود در این مجموعه هستید، خوب است که با برخی از فرصت‌‌های شغلی مورد نیاز این شرکت نیز آشنا شوید. در ادامه، اسامی برخی از این فرصت‌های شغلی آورده شده است:

  • استخدام موشن گرافیست
  • استخدام تحصیلدار
  • استخدام مالک محصول
  • استخدام توسعه دهنده اندروید
  • اکانت منیجر
  • استخدام back-end developer

ازآنجایی که تپسل فرصت شغلی مورد نیاز خود را از طریق آگهی‌های استخدامی در سایت کاریابی جاب ویژن منتشر می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم حتما نگاهی به آگهی‌های استخدامی این شرکت در سایت جاب ویژن بیاندازید.

مشاهده آگهی‌های استخدامی در گروه‌های شغلی پرتقاضا

موشن گرافیست    تحصیلدار    مالک محصول   توسعه دهنده اندروید    اکانت منیجر

مشاهده بیشتر toggle