شرایط استخدام جانبو؛ راهنمای جامع برای متقاضیان کار در این فروشگاه زنجیره ای

نوشته شده توسط ریحانه اهرابی
زمان مطالعه: 7دقیقه
شرایط استخدام جانبو؛ راهنمای جامع برای متقاضیان کار در این فروشگاه زنجیره ای

فروشگاه‌ زنجیره‌ای تخفیف‌دار جانبو، یکی از فروشگاه‌های تابعه شرکت اورست مدرن پارس است. این شرکت در سال 1389 فعالیت خود را تحت عنوان هایپراستار آل این آل، سوپرمارکت‌های فرنا و فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو آغاز کرده است. اورست مدرن پارس اولین شرکت در ایران است که سیستم فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیف‌دار را به مشتریان ارائه کرده است. هم‌اکنون، شما می‌توانید آگهی‌های استخدام جانبو را در صفحه فرصت‌های شغلی جاب ویژن مشاهده کرده و برای آن‌ها رزومه بفرستید.

فروشگاه جانبو بیش از 410 شعبه در 26 استان و 180 شهرستان کشور دارد و تاکنون برای 7500 نفر در سراسر کشور اشتغال‌زایی کرده است. به همین دلیل در سال 1397 این فروشگاه زنجیره‌ای، جایزه کارآفرین برتر را از وزارت کار کسب کرده است. در این مقاله سایت استخدامی جاب ویژن در مورد شرایط استخدام این فروشگاه معتبر و فرصت‌های شغلی آن صحبت خواهیم کرد.

معرفی فروشگاه زنجیره‌ای جانبو

همان‌طور که گفته شد، این فروشگاه زنجیره‌ای فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است. مدیرعامل این فروشگاه، دنیز اوغرتن است و دلیل نام‌گذاری این فروشگاه نیز، اصلیت ترکیه‌ای مدیرعامل آن است. این فروشگاه، کالاهای خود را به‌صورت بسته‌بندی‌های عمده و همواره با تخفیف به مشتریان عرضه می‌کند. در سال‌های اول تأسیس این فروشگاه، محصولات آن نزدیک به 750 عدد کالا بود و هم‌اکنون به 2 هزار کالا افزایش یافته است.

فروشگاه زنجیره‌ای جانبو در سه سال پیاپی، از سوی مصرف‌کننده، به‌عنوان برند محبوب انتخاب‌ شده است. در جانبو، محصولاتی که بیشتر از بقیه، موردنیاز مردم است، با تخفیف حداکثری به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین با خرید بیشتر از این فروشگاه، تخفیف بیشتری نیز دریافت خواهید کرد و عضو باشگاه مشتریان جانبو خواهید شد.

مطلب مرتبط: مشاهده آگهی‌های استخدام فروشگاه جانبو

شرایط استخدام جانبو

شرایط استخدام جانبو

فروشگاه جانبو با افتتاح 40 شعبه، 200 نفر نیروی انسانی به کارکنان خود اضافه می‌کند. برای آن‌که از شرایط استخدام جانبو مطلع شوید، در اینجا به‌طور مختصر شرایط کلی آن را شرح داده‌ایم. همچنین می‌توانید به صفحه فرصت های شغلی سایت جاب ویژن سری بزنید و جدیدترین آگهی های استخدام فروشگاه جانبو را مشاهده و شرح شغلی هرکدام را مطالعه کنید.

  • مدرک تحصیلی موردنیاز: مدرک تحصیلی بستگی به‌عنوان شغلی دارد که در جانبو برای آن استخدام می‌شوید و با توجه به نوع شغل می‌تواند از مدرک دیپلم تا فوق ‌لیسانس متغیر باشد؛ اما داشتن حداقل مدرک دیپلم الزامی است.
  • شرایط سنی کارجویان: شرایط سنی با توجه به عناوین شغلی در جانبو از سن 18 تا 35 سال متغیر است. برای برخی از مشاغل در این فروشگاه نیز شرط سنی خاصی وجود ندارد.
  • سابقه کار: برای استخدام در این فروشگاه، اغلب نیاز به سابقه کار خاصی نیست؛ اما برای عناوین شغلی کارشناسی و بالاتر، داشتن سابقه کار برای شما مزیت محسوب می‌شود.
  • مهارت‌های موردنیاز برای استخدام جانبو: این مورد نیز بستگی به‌عنوان شغلی شما در این فروشگاه دارد. به‌عنوان‌مثال برای شغل‌های سطح کارشناسی یا امور بازرگانی و مالی، مهارت‌های آشنایی با نرم‌افزارهای آفیس و تسلط خوب به زبان انگلیسی لازم است و در برخی موارد نیز مزیت محسوب می‌شوند.
  • سایر مدارک موردنیاز: آقایان باید کارت پایان خدمت یا معافیت و خانم‌های متأهل، رضایت‌نامه کتبی همسر را برای استخدام در جانبو داشته باشند.

برای مشاهده آگهی های استخدام جانبو کلیک کنید.

انواع فرصت های شغلی در فروشگاه جانبو

اگر به صفحه معرفی شرکت‌ها در سایت کاریابی آنلاین جاب ویژن سری بزنید و به صفحه فروشگاه جانبو بروید، فرصت‌های استخدام جانبو را در حوزه‌های مختلف مشاهده خواهید کرد. در اینجا به معرفی برخی از این فرصت‌های شغلی می‌پردازیم.

فروشنده

این شغل که همیشه بازار کار بسیار خوبی دارد، از مشاغلی است که در انواع هایپراستارها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند جانبو به آن نیاز است. یک فروشنده در فروشگاه زنجیره‌ای، می‌تواند به‌عنوان صندوقدار استخدام شود یا به‌عنوان راهنمای فروش محصولات به مشتریان در فروشگاه کار کند. شرح وظایف این شغل در آگهی‌های استخدام فروشنده درج می‌شود که با مطالعه آن به وظایف بیشتری که یک فروشنده ممکن است داشته باشد، پی خواهید برد.

استخدام

دستیار مدیر فروش

دستیار مدیر فروش مسئولیت انجام تمام امور مربوط به مدیر فروش و بازاریابی مانند هماهنگی کارها و فعالیت‌های او را بر عهده دارد. دستیار مدیر فروش باید روابط عمومی قوی‌ای داشته باشد، همچنین به اصول CRM یا ارتباط با مشتریان نیز مسلط باشد. برای مشاهده آگهی استخدام دستیار مدیر فروش در جانبو و مطالعه شرح وظایف آن می‌توانید به صفحه استخدام فروشگاه جانبو سری بزنید.

کارمند اداری انبار

همان‌طور که از اسم آن پیداست، در این شغل، فرد مسئول انبار کردن کالاهای ورودی و خارج کردن کالاهای فاکتور شده از انبار است. همچنین یک کارمند اداری انبار، باید از موجودی انبار کالا مطلع باشد و کالاها را علامت‌گذاری کند. فعالیت جسمانی بالا نیز در این شغل گاهی نیاز است؛ به همین دلیل فرد باید توانایی فیزیکی خوبی داشته باشد، در مرتب کردن کالاها مهارت داشته باشد و قدرت بیان و ارتباط عمومی قوی‌ای نیز داشته باشد.

کمک حسابدار

بعضی از دانشجویان رشته حسابداری در طول تحصیل خود یا بعد از فارغ‌التحصیلی می‌توانند به‌عنوان کمک حسابدار استخدام شوند تا تجربه و مهارت کافی حسابداری را کسب کنند. ازجمله وظایف کمک حسابدار می‌توان به کنترل کردن اسناد حسابداری و واردکردن اطلاعات مربوطه در این اسناد و همکاری‌های متعدد با حسابدار اشاره کرد.

کارشناس حسابداری

یک کارشناس حسابدار، معمولاً مسئول نظارت بر جریان مالی شرکت و ثبت معاملات تجاری مختلف است. البته این فقط بخش کوچکی از وظایف کارشناس حسابدار است و اغلب وظایف آن‌ها فراتر می‌رود. اگر شما به این عنوان شغلی علاقه‌مندید، می‌توانید در بین آگهی‌های استخدام جانبو در سایت کاریابی جاب ویژن، این عنوان شغلی را پیدا کرده و شرح وظایف آن را مطالعه کنید و در صورت تمایل رزومه‌تان را برای آن‌ها ارسال نمایید.

دستیار مدیرعامل

به دستیار مدیرعامل، منشی اجرایی نیز می‌گویند. در این شغل فرد باید در امور مختلف به مدیرعامل کمک کند. بعضی از این امور مانند برنامه‌ریزی کارهای روزانه مدیرعامل، انجام هماهنگی‌های جلسات مختلف، نظارت بر امور مختلف شرکت و کارمندان در صورت نبود مدیرعامل و … است. به‌طورکلی می‌توان گفت دستیار مدیرعامل کسی است که بخش بزرگی از موفقیت شرکت به او مربوط می‌شود؛ زیرا از اهداف بلندمدت شرکت آگاه است.

حراست درون فروشگاهی

استخدام حراست درون فروشگاهی

یکی دیگر از عناوین شغلی موردنیاز در هر فروشگاهی، حراست است. وظایف مسئولین حراست، مراقبت از کارکنان، تأسیسات یا کالاها و حفظ نظم و امنیت فروشگاه است. نیروهای حراست، فروشگاه را در برابر عوامل داخلی و خارجی تهدیدآمیز محافظت و بر ورود و خروج افراد در صورت لزوم و در هنگام تهدید نظارت می‌کنند.

مطلب مرتبط: مشاهده فرصت‌‌های استخدام شرکت جانبو

کارمند یا کارشناس منابع انسانی

افراد شاغل در این حوزه، مسئولیت جذب و استخدام مشاغل مختلف را درون فروشگاه بر عهده دارند. همچنین یک کارشناس منابع انسانی باید از روابط بین کارکنان فروشگاه اطلاع داشته باشد و در صورت وجود مشکل آن را حل کند. از دیگر وظایف آن‌ها می‌توان به ارزیابی عملکرد کارکنان، تعیین حقوق و مزایای کارمندان، حفظ گزارش‌های استخدامی، راهنمایی کارمندان جدید و کمک به آشنایی آن‌ها با شغلشان و … اشاره کرد.

کارشناس بهداشت محیط

یک کارشناس بهداشت در فروشگاه زنجیره‌ای، مسئول کنترل بهداشت کالاها و محصولات مواد غذایی و محیط فروشگاه است. همچنین این کارشناسان گاه‌به‌گاه باید از شعبات مختلف فروشگاه‌ها بازدید کرده و بر بهداشت آن‌ها نیز نظارت داشته باشند. هم‌اکنون فروشگاه جانبو در شهر تبریز برای این عنوان شغلی دنبال نیرو است و از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

رزومه ساز

کارشناس IT

برای استخدام به‌عنوان کارشناس IT در فروشگاه جانبو، نیاز به مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی در رشته‌های مهندسی نرم‌افزار، سخت‌افزار یا IT دارید. وظایف یک کارشناس IT در جانبو عبارت است از:

  • نصب سیستم‌های کامپیوتری و رفع مشکلات کاربران
  • نصب و راه‌اندازی پرینترها
  • نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار و سخت‌افزار فروشگاهی
  • پشتیبانی تلفنی یا حضوری کاربران
  • و…

کارشناس بازرگانی

فروشگاه جانبو، افرادی که دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشته‌های مدیریت بازرگانی، مهندسی صنایع و دیگر رشته مرتبط هستند را در سمت شغلی کارشناس بازرگانی استخدام می‌کند. این افراد باید مسلط به کار با نرم‌افزارهای آفیس مخصوصاً اکسل باشند و فن بیان قوی و روابط اجتماعی خوبی نیز داشته باشند.

معمولاً شرح وظایف کارشناس بازرگانی متنوع است و بهتر است قبل از اقدام برای این شغل، شرح کامل مسئولیت‌های آن را در آگهی استخدامی مطالعه نمایید.

کارشناس برنامه‌ریزی تأمین کالا

کارشناس تأمین و خرید کالا، مسئول ارزیابی قیمت و کیفیت کالاها و خرید بهترین آن‌ها برای عرضه در فروشگاه‌ها است. یک مدیر یا کارشناس خرید کالا با شعبه‌های مختلف فروشگاه در ارتباط است و بر اساس نیاز آن‌ها، محصولات مختلف و باکیفیت را خریداری می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که فروشگاه‌ها، کمبودی از نظر کالاهای در دسترس نداشته باشند. بدیهی است که این کارشناسان باید از فن بیان قوی و روابط اجتماعی بسیار خوبی برخوردار باشند.

راننده پایه دو

معمولاً فروشگاه‌های زنجیره‌ای دارای شعبه‌های مختلف، نیازمند راننده‌های پایه دو برای جابجایی کالاها و محصولات از محل تولید به پخش هستند. این رانندگان باید دارای گواهینامه پایه دو و مسلط به رانندگی با خودروی ایسوزو باشند. برای استخدام به‌عنوان راننده پایه دو در فروشگاه جانبو، آشنایی به زبان ترکی استانبولی مزیت محسوب می‌شود.

چگونه آگهی های استخدام جانبو در شهرهای مختلف ایران را پیدا کنیم؟

همان‌طور که در مقدمه گفتیم، فروشگاه زنجیره‌ای جانبو در 26 استان کشور شعبه دارد. به همین دلیل کارجویان می‌توانند برای آگهی های استخدام جانبو در کرج، تبریز، مشهد، اهواز و دیگر شهرهای کوچک و بزرگ کشور رزومه خود را ارسال نمایند. شما می‌توانید این موقعیت‌های شغلی را نیز در سایت استخدامی جاب ویژن مشاهده کنید. به‌عنوان‌مثال اگر به دنبال آگهی استخدام جانبو در تبریز هستید، از نوار جستجوی سایت در قسمت انتخاب شهر، گزینه «تبریز-آذربایجان شرقی» را انتخاب کنید و در قسمت نام سازمان نیز جانبو را تایپ کنید تا موقعیت‌های شغلی جانبو در این شهر برای شما نمایش داده شود.

همچنین اگر در شهرهای دیگری از آذربایجان شرقی به‌جز تبریز، به دنبال موقعیت‌های شغلی در جانبو هستید، گزینه «تمامی شهرهای استان آذربایجان شرقی» یا اسم شهر موردنظرتان را انتخاب کنید.

برای مشاهده آگهی استخدام شرکت جانبو کلیک کنید.

مزایا و معایب کار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو

مزایا و معایب کار در جانبو

بعد از استخدام در فروشگاه جانبو، از مزایایی مانند بیمه تکمیلی و تأمین اجتماعی و حقوق وزارت کار بهره‌مند خواهید شد. یکی دیگر از مزایای آن، استخدام در نزدیک‌ترین فروشگاه جانبو نسبت به محل زندگی‌تان است. همچنین در صورت راضی بودن کارفرما، امکان ارتقای شغلی برای شما در این فروشگاه وجود خواهد داشت.

یکی از معایب کار کردن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شیفتی بودن ساعت کار آن است و روزهای تعطیل و آف کارمندان فروشگاه بر اساس سیاست فروشگاه تعیین می‌شود و لزوماً آخر هفته‌ها نیست. همچنین ساعات کاری در ایام پربازدید مانند عید یا اواخر اسفند زیادتر می‌شود؛ زیرا مشتریان زیادی برای خرید در این ایام به فروشگاه مراجعه می‌کنند؛ حتی گاهی کارمندان باید در ایام عید نیز کار کنند.

آدرس دفتر مرکزی شرکت اورست مدرن پارس

تهران، خیابان پاسداران، گلستان سوم، پلاک 96
تلفن: 91077800-021

چطور از جدیدترین فرصت‌‌های شغلی جانبو مطلع شویم و برای آن‌ها رزومه بفرستیم؟

برای استخدام در فروشگاه زنجیره‌ای جانبو، می‌توانید از دو راه اقدام کنید. راه اول این است که به صفحه «آشنایی با شرکت‌ها» در سایت کاریابی جاب ویژن سر بزنید و شرکت اورست مدرن پارس (جانبو) را انتخاب کنید تا آگهی های استخدام مشاغل مختلف را مشاهده کرده و در صورت تمایل برای آن رزومه بفرستید. اگر هنوز رزومه حرفه‌ای خوبی نیز ندارید، می‌توانید از رزومه ساز آنلاین کمک بگیرید.

راه بعدی این است که به صفحه فرصت های شغلی جاب ویژن بروید و از قسمت نوار جستجو، نام جانبو را تایپ کنید تا تمام موقعیت‌های شغلی آن برای شما نشان داده شود. مزیت این راه این است که هم می‌توانید شهر موردنظرتان را در نوار جستجو انتخاب کنید و هم عنوان شغلی، مقدار حقوق، مزایا، سابقه کار و …

برای اطلاع از جدیدترین آگهی های استخدام جانبو، می‌توانید در کانال تلگرامی جاب ویژن عضو شوید یا از بات تلگرامی به آدرس jobvision@ استفاده کنید. در این بات، جدیدترین آگهی‌های مرتبط با رزومه شما برایتان ارسال می‌شود.

همچنین می‌توانید گزینه ایمیل اطلاع‌رسانی را در پروفایل شخصی خود در سایت جاب ویژن فعال کرده تا از طریق ایمیل، از این موقعیت‌های شغلی مطلع شوید.

جمع‌بندی

فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیف‌دار جانبو که زیرمجموعه شرکت اورست مدرن پارس است، بیش از 400 شعبه در سراسر کشور دارد. هدف این فروشگاه زنجیره‌ای، ارائه محصولات و کالاهای موردنیاز مشتریان به‌صورت عمده و با تخفیف و قیمت مناسب است. جانبو از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده و برای بسیاری از مردم در سراسر کشور اشتغال‌زایی کرده است.

جانبو در 26 استان کشور شعبه دارد و در هرکدام از شعبه‌های خود، از علاقه‌مندان و افراد واجد شرایط در عناوین مختلف شغلی دعوت به همکاری می‌کند. شما می‌توانید برای مشاهده استخدام جانبو 1400 کلیک کنید.

منبع: everestmodern.com

نویسنده

  • ریحانه اهرابی

    من ریحانه، فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی از دانشگاه شریف هستم و از همان زمان عاشق نویسندگی و فعالیت در نشریه‌های مختلف دانشگاه بودم. به همین دلیل بعد از فارغ التحصیلی، علایقم را دنبال کردم و در حوزه تولید محتوا مشغول به کار شدم. بعد از یک سال فعالیت در این حوزه توانستم با اصول سئو آشنا شده و مسیر خود را به فعالیت در حوزه سئو تغییر بدهم. هم اکنون به عنوان کارشناس سئو فعالیت می‌کنم و عاشق حوزه شغلیم هستم.

دسته بندی :
معرفی شرکت ها
بدون دیدگاه