معرفی شرکت صنایع تولیدی و قطعه‌سازی کروز و شرایط استخدام در آن

نوشته شده توسط زهرا مظاهری
زمان مطالعه: 5دقیقه
معرفی شرکت صنایع تولیدی و قطعه‌سازی کروز و شرایط استخدام در آن

شرکت قطعه سازی کروز نامی آشنا برای فعالان در صنعت خودروسازی و ماشین‌سازی است و با بیش از 35 سال فعالیت به یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان قطعات در صنعت خودرو ایران تبدیل شده است. این شرکت بیش از 12000 نفر پرسنل دارد و در زمینه‌های مختلف همواره به استخدام نیروی متخصص نیاز دارد.

این شرکت یکی از پرطرفدارترین شرکت‌های استخدامی در سایت جاب ویژن است و تقریباً همیشه ده‌ها آگهی استخدام فعال برای موقعیت‌های شغلی مختلف در سایت جاب ویژن دارد.

به دلیل اعتبار و موفقیت این شرکت، کارجویان زیادی تمایل به استخدام و فعالیت در این شرکت بزرگ تولیدی دارند. به همین دلیل در این مقاله جاب ویژن قصد داریم شرکت کروز را به شما معرفی کنیم و در مورد تاریخچه، زمینه فعالیت، بخش‌های مختلف و موقعیت‌های استخدام شرکت کروز با شما صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا این شرکت را بیشتر بشناسیم.

آگهی استخدام

تاریخچه شرکت کروز

شرکت صنایع تولیدی کروز با نام انگلیسی Crouse در سال 1361 تأسیس شده و عمده فعالیتش در زمینه تولید و تأمین قطعات خودروسازی در ایران بوده است. این شرکت در طول چند دهه فعالیتش توانسته به یکی از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان قطعات در صنعت خودروسازی ایران تبدیل شود.
شرکت crouse در حال حاضر بیش از 12000 نفر پرسنل دارد و هدف اصلی‌اش تأمین قطعات و سیستم‌های باکیفیت و مطمئن به منظور برآورده کردن نیاز صنایع داخلی کشور و ورود به بازارهای صادراتی خارجی بوده است.

مطلب مرتبط: آگهی های استخدام شرکت کروز در جاب ویژن

ایسکرا انوالکتریک ایران؛ شرکت زیرمجموعه گروه CROUSE

شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران (IAI) در سال 71 تأسیس شده و دو گروه از قطعات خودرو را تأمین می‌کند: دینام و استارت. این شرکت انواع دینام‌های خودروهای سواری و انواع استارت موتورهای احتراقی تا ظرفیت 2 لیتر را تولید می‌کند. کارخانه ایسکرا در شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان و در زمینی به مساحت 10000 متر مربع واقع شده است. در سال 1391 گروه تولیدی کروز 60% از سهام شرکت ایسکرا را خریداری کرد و مدیریت اصلی فعالیت‌های این شرکت را بر عهده گرفت.

محصولات شرکت

صنایع تولیدی crouse قطعات موردنیاز خودرو مثل دسته فرمان، قطعات برقی، ضبط خودرو، کاتالیست و … را تولید می‌کند و این قطعات را در اختیار شرکت‌های معتبری چون ایران‌خودرو، سایپا، رنو پارس، بهمن خودرو، پارس‌خودرو و … قرار می‌دهد.

محصولات شرکت کروز
محصولات اصلی این گروه تولیدی عبارت‌اند از:

  • انواع سوئیچ
  • قطعات تزئینی
  • قوای محرکه
  • داشبورد و سپر
  • چراغ
  • سنسور و کویل
  • سیستم تهویه
  • اگزوز و کنترل آلایندگی
  • دسته سیم
  • نشانگر و مالتی مدیا
  • تعلیق و ترمز
  • ایربگ و ایمنی
  • آینه
  • کنترل بدنه و حفاظت
  • فرمان
  • بلوک سیلندر

مشتریان اصلی شرکت تولیدی کروز

بزرگ‌ترین تأمین‌کننده قطعات خودرو در ایران نقش مهمی در عملکرد و برآورده کردن نیاز شرکت‌های خودروسازی دارد. بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی برای تأمین قطعات موردنیازشان با کروز همکاری می‌کنند. برخی از مشتریان بزرگ این شرکت عبارت‌اند از:

  • گروه صنعتی ایران‌خودرو
  • شرکت سایپا
  • شرکت پارس‌خودرو
  • شرکت رنو پارس
  • گروه خودروسازی بهمن
  • شرکت کروز پلاس

نقش مهم شرکت crouse در اشتغال‌زایی و جذب نیروی کار

نادر سخا، مدیرعامل شرکت قطعه‌سازی کروز در خبری که در آذرماه 1399 در وب‌سایت اقتصاد آنلاین منتشر شد در مورد وضعیت استخدام اشتغال‌زایی این شرکت در سال 99 مطالبی را عنوان کرد. به گفته آقای سخا، این شرکت علیرغم مشکلات موجود به خاطر تحریم‌ها، کرونا و نوسانات ارز برای 2200 نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده و تا تاریخ آذر 99، زمینه اشتغال پایدار برای 12500 نفر فراهم‌شده است. با توجه به روند رو به رشد و افزایشی تولید شرکت‌های خودروسازی، میزان تولید و همین‌طور جذب و استخدام شرکت کروز نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل این گروه قطعه‌سازی همچنین به وضعیت کرونا و اقدامات این شرکت اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی اصلی‌ترین سرمایه این شرکت هستند و در سالی که گذشت اقدامات متعددی را برای حفظ سلامت پرسنل انجام داده‌ایم. ازجمله این اقدامات می‌توان به انجام تست PCR به‌صورت روزانه، تهیه ماسک و دستکش، رعایت فاصله اجتماعی در خطوط تولید و سالن‌های غذاخوری، افزایش تعداد سرویس ایاب و ذهاب برای ایجاد فاصله اجتماعی و … انجام داده‌ایم و تاکنون بالغ بر 140 میلیارد ریال هزینه کرده‌ایم.

به گفته مدیر عامل شرکت کروز، این شرکت قطعه‌سازی به طور کل 30% نیاز خودروسازی کشور را تأمین می‌کنند و با شرکت‌های خودروسازی معتبری چون سایپا و ایران‌خودرو همکاری مداومی دارد.

رزومه ساز

فرصت‌های شغلی موردنیاز شرکت کروز

این شرکت وظیفه تولید و تأمین قطعات موردنیاز خودرو را بر عهده دارد؛ بنابراین فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط مثل مهندسی مکانیک و مهندسی برق و الکترونیک می‌توانند در مشاغل و پست‌های مختلف در این شرکت مشغول به کار شوند. علاوه بر این، این شرکت در زمینه‌های تولیدی نیز همواره به استخدام کارگر ساده و کارگر خط تولید نیاز دارد. مشاغلی مثل برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر نیز جزء موقعیت‌های مورد نیاز استخدام کروز، این گروه قطعه‌سازی بزرگ ایرانی هستند.

استخدام شرکت کروز

استخدام مهندس مکانیک در شرکت کروز

شرکت کروز با توجه به زمینه فعالیتش همیشه به تخصص و مهارت‌های مهندسین مکانیک نیاز دارد و آگهی‌های استخدام مهندس مکانیک را در جاب ویژن منتشر می‌کند. تسلط بر نرم‌افزارهای طراحی مثل SOLIDWORKS و CATIA و آشنایی با شبیه‌سازی عددی به کمک نرم‌افزارهایی مثل FLUENT, ABAQUS و ANSYS با توجه به گرایش تحصیلی ازجمله شرایط موردنیاز برای همکاری با این شرکت است.

همچنین حداقل سال سابقه کار مرتبط و ارائه کارت پایان خدمت ازجمله شرایط لازم برای استخدام شرکت کروز است. با بررسی آگهی‌های استخدام شرکت کروز متوجه می‌شویم که این شرکت برای مشاغل مکانیک تمایل به استخدام آقایان دارد.

برای مشاهده فرصت‌های شغلی شرکت کروز کلیک کنید.

استخدام مهندس برق در شرکت crouse

مهندسی برق نیز یکی از مشاغل پر تقاضا در این شرکت است و در زمینه‌های مختلف و تولید قطعات مختلف خودرو به تخصص این افراد نیاز است.
طراحی، شبیه‌سازی و پیاده‌سازی مدارها و سیستم‌های فرکانس بالای خودرو، طراحی مدارهای مجتمع، شبیه‌سازی ، پیاده سازی و ساخت و آشنایی کامل با بلوک‌های مختلف مداری آنالوگ و دیجیتال، آشنایی با فرآیند طراحی و ساخت مدارهای مجتمع از طراحی سیستمی تا تولید محصول و توانایی تحلیل و استخراج مشخصات مداری و سیستمی از استانداردهای الکترونیکی از جمله وظایف و مسئولیت‌های مهندس مکانیک در این شرکت است. البته با توجه به عنوان شغلی وظایف و مهارت‌های موردنیاز متفاوت خواهد بود.

شرکت کروز فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق را در اولویت جذب قرار داده است. همچنین تسلط بر زبان انگلیسی و سابقه کار مرتبط ازجمله شرایط استخدام شرکت کروز هستند. جنسیت نقش چندانی در احراز این موقعیت‌های شغلی ندارد و هم خانم‌ها و هم آقایان در صورت داشتن مهارت و تخصص لازم می‌توانند برای موقعیت‌های شغلی مهندسی برق، رزومه ارسال کنند.

مطالب مرتبط: آگهی های استخدام جدید

برنامه‌نویس، دولوپر و کارشناس علوم کامپیوتر

گروه تولیدی کروز علاوه بر بخش تولید، برای بخش‌های دیجیتال خود به استخدام برنامه‌نویس و توسعه‌دهنده هم نیاز دارد. توسعه اپلیکیشن های موبایل، وب‌سایت و طراحی و توسعه نرم‌افزارهای مختلف از جمله نیازهای این شرکت صنعتی هستند. برنامه نویسان مسلط به زبان‌های مختلف کد نویسی مثل C++، C#، دولوپر اپلیکیشن و کارشناس سخت‌افزار می‌توانند با بررسی موقعیت شغلی این شرکت و بررسی شرح وظایف و شرایط استخدام، برای این شرکت رزومه کاری ارسال کنند.

جمع‌بندی

شرکت تولیدی و قطعه‌سازی کروز یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین تأمین‌کنندگان قطعات خودروسازی ایران است که از سال 1361 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با گسترش فعالیت‌ها و محصولات خود اکنون نیاز بسیاری از شرکت‌های خودروسازی مشهور مثل ایران‌خودرو، سایپا، گروه بهمن و رنو پارس را تأمین می‌کند.

این شرکت در حال حاضر بیش از 12000 پرسنل و نیروی کار دارد و با گسترش روزافزون فعالیت‌های خود، همواره به جذب و استخدام نیروی کار متخصص نیاز دارد. مشاغل مرتبط با خودروسازی مثل مهندسی برق و مهندس مکانیک می‌توانند موقعیت‌های شغلی مناسبی در این شرکت بزرگ پیدا کنند و مشغول به کار شوند. با مراجعه به صفحه اصلی شرکت در سایت جاب ویژن می‌توانید با تمامی موقعیت‌های شغلی موجود و فعال این شرکت آشنا شوید و در صورت تمایل رزومه کاری خود را برای آن‌ها ارسال کنید.

شرکت کروز همان‌طور که در سایت رسمی خود نوشته توجه بسیار زیادی به استاندارد بودن رزومه کاری و قالب رزومه و محتوای آن دارد و رزومه‌های ناقص و غیراستاندارد را موردپذیرش قرار نمی‌دهد. بنابراین اگر به استاندارد بودن رزومه‌تان شک دارید همین‌الان به صفحه رزومه ساز رایگان جاب ویژن مراجعه کنید و با تکمیل اطلاعات خواسته‌شده در زمانی کوتاه، رزومه‌ای حرفه‌ای با قالبی استاندارد و زیبا برای خود بسازید.

منبع: وبسایت رسمی شرکت کروز

نویسنده

دسته بندی :
معرفی شرکت ها
بدون دیدگاه