روز جهانی پادکست مبارک باد

نوشته شده توسط جاب ویژن
زمان مطالعه: 2دقیقه
روز جهانی پادکست مبارک باد

  خیلی از ما اوقات زیادی از روزمون را مشغول کار و فعالیت در بیرون از خانه ایم و وقت زیادی از ما صرف رفت آمد در شلوغی خیابونا میشه و کمتر پیش میاد فرصتی پیداکنیم که بتونیم یه جایی بشینیم و راحت موضوع خاصی را مطالعه کنیم. در چنین شرایطی احتمالا ترجیح بدید یه نفر دیگه اون مطلبو براتون بخونه و شما گوش بدید. شاید همین تغییر سبک زندگی بود که جرقه ی ایده ی تولید پادکست یا رادیوی اینترنتی را زد.

پادکست یا رادیوی اینترنتی فایل های صوتی در یک زمینه ی خاص هستن که به صورت خودمونی و غیر رسمی موضوع یا داستانی را بیان می کنن. پادکست از دو واژه ی پاد و برودکست تشکیل شده و این معنیو میده که محتوایی قابل حمله و در هر جایی میشه بهش گوش داد. برای همینه که هم به خوبی می تونه اوقات مرده ی ما رو مواقعی که تو راه هستیم پر کنه و هم اطلاعات مفید زیادی بهمون بده. امروز هشت مهر روز جهانی پادکسته و به همین مناسبت قصد داریم از میون انواع پادکست های فارسی سه تاشون رو بهتون معرفی کنیم و در هفته های آینده به معرفی جداگونه ی هرکدوم بپردازیم.

پادکست یا رادیوی اینترنتی فارسی



پادکست لوگوس

یکی از پادکست‌های خوب فارسی پادکست لوگوسه. حامد قدیری که میزبان پادکست لوگوسه، در هر قسمت، یک مسئله‌ی فلسفی را به زبان ساده طرح می‌کند و آرام آرام شما را به سیر و تماشای جهان فلسفه می بره.
لوگوس در کست باکس
لوگوس در تلگرام
لوگوس در اینستاگرام
لوگوس در توییتر

پادکست فیکشن

خیلی از پادکست‌ها برای روز خوبن اما چندتا پادکست هستن که باید شب شنیده بشن. اگر هوا تاریک میشه و شما به این فکر میکنین در اطرافتون اتفاقات عجیب و غریب میوفته، کافیه پادکست فارسی فیکشن را بشنوید و با واقعیت ترسناک اتفاقات ماوراالطبیعه روبرو بشید.
فیکشن در کست باکس
فیکشن در تلگرام
فیکسن در اینستاگرام
لوگوس در توییتر

پادکست چنل بی

یکی از پادکست های محبوب فارسی پادکست چنل بیه. علی بندری در هر قسمت از پادکست چنل بی گزارش یک ماجرای واقعی را به روایت از یک رسانه ی معتبر انگلیسی زبان تعریف میکنه.
چنل بی در کست باکس
چنل بی در تلگرام
چنل بی در اینستاگرام
چنل بی در توییتر

نویسنده

دسته بندی :
زندگی شغلی بهتر
بدون دیدگاه