دومین نمایشگاه کار ایران

نوشته شده توسط جاب ویژن
زمان مطالعه: 1دقیقه
دومین نمایشگاه کار ایران

دومین نمایشگاه کار ایران نیز به لطف خدا با موفقیت برگزار شد. در این نمایشگاه که از 4 تا 6 بهمن ماه در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار شد، بیش از 70 سازمان با 700 فرصت شغلی حاضر شدند.

در این نمایشگاه میزبان برندهای خوشنامی همچون همراه اول، دیجی کالا، اسنپ، همکاران سیستم، آپ، بیمه سامان، داروسازی دکتر عبیدی، کانون ایران نوین، هايپرمي، يكتانت، شكلات فرمند، تيپاكس، فناوران اطلاعات خبره، سايه سمن، گروه صنعتي بهشهر، فناپ، داتین، هيربدان، کارگزاری مفید و شرکت‌های بین المللی BAT، پارس حیات، صافولا، کوبل دارو و آدوراطب بودیم.

خدا را شاکریم بابت اینکه توانستیم بستری فراهم آوریم تا کارجویان و مخاطبان بتوانند در فضایی کاملا حرفه‌ای و جذاب با مدیران جذب و استخدام بهترین سازمان‌های ایران دیدار کرده و با سیاست‌های منابع انسانی آن‌ها آشنا شوند و در عین حال فرصتی پیدا کنند تا در این سازمان‌ها جذب شوند.

در 3 روز برگزاری نمایشگاه کار بیش از 69 هزار رزومه برای فرصت های شغلی مختلف ارسال شد. این تعداد رزومه حدودا توسط 6 هزار نفر ارسال شده است. یعنی بطور میانگین هر شخص برای 11.5 فرصت شغلی رزومه ارسال کرده است.

روز آخر نمایشگاه تازه شروع کار است چرا که از امروز سازمان‌ها مشغول بررسی رزومه ها خواهند شد و جاب ویژن و تیم برگزاری نمایشگاه کار پیگیر تعیین وضعیت رزومه‌های ارسال شده توسط کارفرمایان خواهد بود و مطمئن باشید همانند گذشته، قبل از برگزاری نمایشگاه کار بعدی، آمار تعداد نفراتی را که از طریق این نمایشگاه در هر یک از شرکت ها استخدام شده اند، با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

خدا قوت به همگی سازمان‌ها و کارجویان عزیز و به امید آنکه تمام 700 فرصت شغلی تعریف شده در نمایشگاه، منجر به استخدام شود.

نویسنده

دسته بندی :
نمایشگاه کار
بدون دیدگاه