نهمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف

نوشته شده توسط جاب ویژن
زمان مطالعه: 1دقیقه
نهمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف

نمایشگاه کار دانشگاه شریف از سال 1390 با هدف ایجاد زمینه ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه و تسهیل فرایند اشتغال نیروهای تحصیل‌کرده و متخصص، کار خود را آغاز کرد. این رویداد به طور سالانه و یا فصلی برگزار می‌شود و می‌توان از آن به عنوان نمايشگاه فرصت‌هاي شغلي ياد کرد.

در این رویداد بزرگ، فرصت‌های فراوان کاري در اکثر زمينه هاي تحصيلي براي دانشجويان، تازه فارغ التحصيلان و حتی افراد با تجربه ارائه می‌شود. ‌در این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی رایگان و باکیفیت با موضوعاتی چون رضایت شغلی، مصاحبه‌ی کاری، انتخاب شغل مناسب و … برگزار می‌شود.

حضور بیش از ۳۴۰ سازمان معتبر و خوشنام در نمایشگاه، تعریف بیش از ۳۰۰۰ عنوان موقعیت شغلی در گروه های شغلی مختلف، تبادل بیش از ۲۰۰ هزار رزومه بین کارجویان و کارفرمایان در روزهای نمایشگاه و در نهایت جذب و استخدام بیش از ۲۲۰۰ متخصص از بین کارجویان بازدیدکننده از نمایشگاه که در دوره های قبلی این نمایشگاه محقق شده است، نشان از موفقیت‌آمیز بودن این رویداد دارد.

امسال نیز مانند سال‌های گذشته، نهمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف با ارائه 500 فرصت‌ شغلی متنوع در بیش از 35 سازمان معتبر کشور از جمله ایرانسل، علی بابا، اسنپ، بیمه سامان، توسن، خدمات انفورماتیک، ایران ارقام، کوبل دارو، یکتانت، اول مارکت و … در تاریخ 22 تا 24 مهر ماه در دانشگاه شریف برگزار می‌شود.

برای مشاهده تمام فرصت‌های شغلی نهمین دوره نمایشگاه شریف روی لینک زیر کلیک کنید:

شرکت‌های حاضر در نهمین نمایشگاه کار

نویسنده

دسته بندی :
نمایشگاه کار
بدون دیدگاه