استخدام کاله چه مزایا و معایبی دارد و چگونه می‌توان در شرکت کاله استخدام شد؟

نوشته شده توسط امیر ظاهری
زمان مطالعه: 13دقیقه

شرکت فرآورده‌های لبنی کاله آمل، بزرگ‌ترین شرکت لبنیاتی ایران و نیز، بزرگ‌ترین شرکت عضو هلدینگ سولیکو است. گروه سولیکو از جوانان تحصیل کرده و با استعداد دعوت می‌کند تا برای آگهی‌های استخدام کاله رزومه بفرستند.

استخدام

این شرکت، بیشترین میزان فرآورده‌های لبنی را تولید می‌کند و بخش عمده‌ی صادرات فراورده‌های لبنی ایران، مربوط به شرکت کاله است. جالب است بدانید که کاله در  عراق نیز دارای کارخانه است و در حال راه‌اندازی یک کارخانه در روسیه نیز می‌باشد. این شرکت از جوانان ایرانی دعوت می‌کند برای استخدام در آن کارخانه‌ها نیز رزومه بفرستند.

فرصت‌های شغلی تخصصی و غیرتخصصی متعددی در شرکت سولیکو کاله در انتظار کارجویان است. در ادامه می‌خواهیم در رابطه با این فرصت‌های شغلی و شرایط استخدام کاله صحبت کنیم.

آشنایی با شرکت سولیکو کاله

آشنایی با شرکت کاله

شرکت سولیکو-کاله، بدون شک، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی در حوزه‌ی صنایع غذایی و بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی فرآورده‌های لبنی در کشور است که محصولات خود را به کشورهای متعددی در دنیا، از جمله ایالات متحده‌ی آمریکا صادر می‌کند.

این شرکت سال‌ها پیش در شهر آمل توسط جناب آقای غلامعلی سلیمانی فعالتیش را شروع کرد و به سرعت توانست بازار لبنیات را در ایران، در اختیار خود بگیرد.

امروز، آگهی‌های استخدام کاله، به ویژه در حوزه‌ی فروش و بازاریابی، به فراوانی در سایت‌های کار و کاریابی دیده می‌شوند.

محصولات اصلی صنایع غذایی سولیکو-کاله، فرآورده‌های لبنی مثل شیر، پنیر، خامه و … هستند اما این شرکت، محصولات دیگری نیز تولید می‌کند.

یکی از دلایل موفقیت شرکت کاله، نوآوری در محصولات و معرفی محصولات خاص و جدید لبنی و غیرلبنی است. به همین دلیل، این شرکت، نیاز ویژه‌ای به مهندسین صنایع غذایی دارد.

فرصت‌های استخدام کاله

همانطور که گفتیم، شرکت کاله، شرکتی بسیار بزرگ با مشتریان داخلی و خارجی متعدد است و دارای شعباتی در خارج از کشور نیز می‌باشد. چنین سازمانی، نیاز به سطوح شغلی مختلف و متعدد و یک چارت سازمانی بسیار پیچیده است. در مجموع می‌توان فرصت‌های شغلی کاله را در گروه‌های شغلی زیر، دسته‌بندی کرد:

  • منابع انسانی و توسعه‌ی سازمانی
  • تحقیق و توسعه، تولید و تضمین کیفیت محصول
  • بازاریابی و فروش
  • فناوری اطلاعات
  • لجستیک
  • پشتیبانی اداری
  • پشتیبانی فنی
  • HSE

فرصت‌های استخدام کاله در حوزه‌ی توسعه‌ی سازمانی

مشاغل توسعه سازمانی در کاله

منظور از توسعه‌ی سازمانی، به کارگیری، مدیریت و ترغیب نیروی انسانی به منظور ایجاد تغییرات در سازمان برای رسیدن به اهداف آن در اکوسیستم در حال تغییر یک کسب و کار است.

مالکان و مدیران شرکت سولیکو-کاله، تأکید زیادی به توسعه‌ی سازمانی دارند و حتی اولویت آن را فراتر از سوددهی شرکت می‌دانند. به همین دلیل، فرصت‌های شغلی متعددی در حوزه‌ی توسعه‌ی سازمانی در شرکت سولیکو-کاله در انتظار جوانان با استعداد است. بعضی از این فرصت‌های شغلی را در زیر به شما معرفی می‌کنیم.

کارشناس ارشد توسعه‌ی سازمان

فارغ‌التحصیلان رشته‌ی مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی ارشد که حداقل ۲ سال سابقه کار در جایگاه شغلی مشابه داشته باشند، می‌توانند برای آگهی‌های استخدام کارشناس ارشد توسعه‌ی سازمان در گروه سولیکو-کاله، رزومه بفرستند. با توجه به اینکه کاله دارای فعالیت‌های بین‌المللی متعددی است، کسی که در این جایگاه شغلی قرار می‌گیرد، باید در حد پیشرفته به زبان انگلیسی مسلط باشد.

مسئولیت‌های کارشناس ارشد توسعه‌ی سازمان، پیشنهاد دادن طرح‌هایی به منظور تغییر در ساختار و فرآیندهای سازمان سولیکو-کاله، آنالیز جایگاه‌های شغلی کنونی، طرح جایگاه‌های شغلی جدید و مشارکت در تعیین شاخص‌های سنجش عملکرد فرآیندها است.

کارشناس مدیریت پروژه و برنامه‌ریزی

منظور از مدیریت پروژه، کاملا مشخص است. هر پروژه‌ی جدید در هر سازمانی نیاز به تعیین اهداف، منابع انسانی و مالی، زمانبندی و دیگر کارهای مدیریتی دارد. مدیریت برنامه‌ریزی نیز در حوزه‌ی مدیریت پروژه قرار می‌گیرد و منظور از آن، برنامه‌ریزی برای انجام پروژه در یک محدوده‌ی زمانی مشخص از طریق تعیین مراحل پروژه و زمان لازم برای هر مرحله می‌باشد.

از آن‌جایی که شرکت سولیکو-کاله به طور پیوسته در حال توسعه‌ی سازمانی، معرفی محصولات جدید و ورود به بازارهای جدید است، نیاز بالایی به استخدام کارشناس برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه دارد.

فارغ‌التحصیلان رشته‌ی مهندسی صنایع می‌توانند برای آگهی‌های استخدام کاله در جایگاه شغلی کارشناس مدیریت و برنامه‌ریزی پروژه، رزومه بفرستند.

رزومه ساز

کارشناس تحلیل داده

تصمیم‌گیری‌های کلان و حتی تصمیم‌گیری‌های جزئی‌تر در سازمان‌هایی به بزرگی سولیکو-کاله، باید بر اساس داده‌های کمی گردآوری شده از منابع مختلف باشند. به عنوان مثال، اگر شرکتی بخواهد موفقیت یک محصول را بسنجد و در مورد ادامه‌ی تولید آن، تصمیم‌گیری کند، باید مجموعه‌های عظیمی از داده‌ها را گردآوری کند اما درک داده‌های خام در مقیاس وسیع، تقریبا غیر ممکن است و به همین دلیل، سولیکو-کاله، نیازمند استخدام کارشناس تحلیل داده است.

برای استخدام شدن به عنوان کارشناس تحلیل داده در این شرکت باید سطح زبان انگلیسی بالایی داشته باشید و دارای حداقل مدرک لیسانس در رشته‌های فناوری اطلاعات، برنامه‌نویسی یا مهندسی صنایع باشید.

کارشناس و مدیر منابع انسانی

منابع انسانی بخشی ضروری از هر سازمان است که عملکرد پرسنل را زیر نظر دارد، آموزش‌های لازم را به پرسنل ارائه می‌دهد، نیروهای جدید را جذب و استخدام می‌کند و نهایتا، در تعدیل نیرو، نقش اصلی را بر عهده دارد.

کارشناس منابع انسانی به کسی گفته می‌شود که به عنوان یک کارمند در بخش منابع انسانی سازمان کار می‌کند. مدیر منابع انسانی نیز به عملکرد کارمندان بخش منابع انسانی نظارت دارد و سیاست‌های کلی منابع انسانی را تعیین می‌کند.

برای استخدام شدن به عنوان کارشناس منابع انسانی در سولیکو-کاله باید دارای حداقل مدرک لیسانس در رشته‌های مدیریت، علوم اجتماعی، جامعه‌شناسی، روانشناسی و دیگر رشته‌های مرتبط باشید. برای جایگاه شغلی مدیر منابع انسانی نیز به حداقل مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های فوق نیاز دارید.

کارشناس جذب استعداد

یکی از موضوعاتی که شرکت سولیکو-کاله خیلی به آن تأکید دارد، شناسایی و جذب استعدادهای برتر کشور برای به کارگیری در جایگاه‌های شغلی مختلف سازمان است. به همین منظور، این شرکت، آگهی‌های متعددی برای استخدام کارشناس جذب استعداد منتشر می‌کند.

کارشناس جذب استعداد یک متخصص منابع انسانی است که در شناسایی منابع استعداد و استخدام نیروی انسانی متبحر در یک حوزه‌ی شغلی خاص، تخصص داد. معمولا سازمان‌ها برای جذب استعدادهای برتر در حوزه‌های به شدت رقابتی، مثل برنامه‌نویسی، بازاریابی و فروش، تحقیق و توسعه و … نیازمند کارشناس جذب استعداد هستند.

کسانی که دارای حداقل مدرک لیسانس در رشته‌های مدیریت، بازرگانی، کسب و کار، جامعه شناسی، علوم انسانی، روانشناسی، علوم تربیتی یا مهندسی صنایع هستند، با تسلط نسبتی به زبان انگلیسی و حداقل ۴ سال سابقه کار در سمت مشابه، می‌توانند برای آگهی‌های استخدام کاله در حوزه‌ی جذب استعداد، رزومه بفرستند.

کارشناس مدیریت عملکرد

مدیریت عملکرد یک فرایند پیوسته از ارتباط بین کارفرما و کارکنان در حمایت از رسیدن به یک هدف استراتژیک خاص در سازمان است. این فرایند شامل مشخص کردن انتظارات سازمان از کارکنان، شناسایی و تعیین اهداف، بازخوردگیری و بازخورددهی و مرور نتایج می‌باشد.

در یک سازمان به گستردگی سولیکو-کاله که حتی در خارج از کشور نیز فعالیت‌های گسترده‌ای دارد، مدیریت عملکرد برای رسیدن به اهداف استراتژیک، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

گروه سولیکو-کاله از میان فارغ‌التحصیلان رشته‌های مدیریت، بازرگانی، کسب و کار یا مهندسی صنایع، نیروهایی را جهت مدیریت عملکرد نیاز دارد. یکی از مهم‌ترین وظایف کارشناسان مدیریت عملکرد در سولیکو-کاله، مدیریت پورسانت‌های تیم فروش است.

برای مشاهده‌ی آگهی‌های استخدام شرکت سولیکو-کاله در حوزه‌ی توسعه‌ی سازمانی و ارسال رزومه به آن‌ها، کلیک کنید.

فرصت‌های شغلی سولیکو-کاله در حوزه‌های تحقیق و توسعه، تولید و تضمین کیفیت محصول

تحقیق و توسعه محصول در کاله

حالا که با فرصت‌های استخدام کاله در حوزه‌ی توسعه‌ی سازمانی و منابع انسانی آشنا شدید، نوبت این است که در رابطه با فرصت‌های شغلی این سازمان در حوزه‌های تحقیق و توسعه، تولید و تضمین کیفیت محصول صحبت کنیم.

مطالب مرتبط: آگهی های استخدام جدید

کارشناس و کارشناس ارشد تحقیق و توسعه

یک شرکت تولیدی که در حوزه‌ی کالاهای تند مصرف کار می‌کند، برای اینکه بتواند بازار خوش را حفظ کند، نیازمند خلاقیت و نوآوری در حوزه‌ی تولید است. برای اینکه یک محصول جدید طراحی و تولید شود و به مرحله‌ی تولید صنعتی و سوددهی برسد، نیازمند مرحله‌ای به نام تحقیق و توسعه (Research and Development) یا R&D است.

سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه، یک سرمایه‌گذاری بسیار پر ریسک است زیرا احتمال اینکه تحقیقات روی هر پروژه در بخش R&D یک سازمان در یک بازه‌ی زمانی معقول و دارای اهمیت تجاری، منجر به تولید یک محصول جدید شود، بسیار پایین است.

بنابراین، در حالی که کسب و کارهای کوچک نمی‌توانند چنین ریسکی را بپذیرند و در این بخش سرمایه‌گذاری کنند، کسب و کارهای بزرگ و دارای دورنمای وسیع مثل سولیکو-کاله، چنین امکانی را دارند و با سرمایه‌گذاری‌های وسیع در این حوزه و جذب استعدادهای برتر، آینده‌ی خود را تضمین می‌کنند.

برای استخدام شدن در بخش تحقیق و توسعه‌ی شرکت سولیکو-کاله، باید دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از دو رشته‌ی مهندسی صنایع غذایی و مهندسی کشاورزی باشید. کار کردن به عنوان کارشناس تحقیق و توسعه، نیازمند مهارت بالایی در زبان انگلیسی است.

کارشناس و مدیر تولید محصول

یکی از فراوان‌ترین فرصت‌های استخدام کاله، جایگاه شغلی کارشناس تولید محصول است. کسی که در سولیکو-کاله در این جایگاه شغلی قرار می‌گیرد، باید دانش کافی در حوزه‌ی محصولات لبنی داشته باشد.

وقتی محصولی از فاز تحقیق و توسعه وارد فاز تولید می‌شود، باید در فاز صنعتی تولید شود و تولید صنعتی با تولید در مقیاس آزمایشگاهی که در مرحله‌ی تحقیق و توسعه انجام شده متفاوت است.

فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی شیمی، مهندسی کشاورزی و مهندسی صنایع غذایی، می‌توانند برای آگهی‌های استخدام شرکت کاله برای جایگاه‌های شغلی کارشناس تولید و مدیر تولید، رزومه بفرستند.

کارشناس کنترل و تضمین کیفیت

محصولی که تولید می‌شود، باید دارای شاخص‌های کیفی و ایمنی خاصی باشد تا مجوز ورود به بازار را پیدا کند. این کار بر عهده‌ی کارشناسان کنترل و تضمین کیفیت است. آن‌ها در آزمایشگاه، تست‌های خاصی روی نمونه‌های تولید شده انجام می‌دهند و در صورت انطباق محصول با پارامترهای مورد نظر، کیفیت محصول را تضمین و مجوز ورود آن به بازار را صادر می‌کنند.

برای شغل کنترل و تضمین کیفیت محصول باید دارای حداقل مدرک لیسانس در یکی از رشته‌های مهندسی شیمی، مهندسی صنایع غذایی یا مهندسی کشاورزی باشید.

کارشناس آزمایشگاه میکروبی

تمامی صنایع غذایی برای تولید محصولات غذایی سالم، نیازمند استخدام کارشناس آزمایشگاه میکروبی هستند. کارشناس آزمایشگاه میکروبی، مواد خام مورد استفاده و محصولات تولید شده را تحت آزمون‌های میکروبیولوژیک قرار می‌دهد. این شغل، به ویژه در شرکت کاله که در حوزه‌ی تولید فرآورده‌های لبنی و پروبیوتیک فعالیت دارد، از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

فارغ‌التحصیلان رشته‌ی میکروبیولوژی می‌توانند برای آگهی‌های استخدام کاله در جایگاه شغلی کارشناس آزمایشگاه میکروبی و حتی کارشناس تحقیق و توسعه (برای محصولات پروبیوتیک و تخمیری) رزومه ارسال کنند.

فرصت‌های استخدام کاله در حوزه‌های بازاریابی و فروش

استخدام بازاریابی و فروش در کاله

هر چقدر هم که محصول تولیدی یک سازمان خوب و با کیفیت باشد، تا زمانی که تیم‌های بازاریابی و فروش آن سازمان، موفق عمل نکنند، آن سازمان نمی‌تواند موفق شود. گروه سولیکو-کاله، سرمایه‌گذاری زیادی در بخش بازاریابی و فروش داشته و توانسته است محصولات خود را نه تنها در ایران، بلکه در بسیار از کشورهای جهان، از جمله، ایالات متحده‌ی آمریکا به فروش برساند. در ادامه، با فرصت‌های شغلی این شرکت در حوزه‌ی بازاریابی و فروش، آشنا خواهید شد.

دیجیتال مارکتینگ

امروزه، شیوه‌های بازاریابی دستخوش تحولات مهمی شده و با فراگیری استفاده از اینترنت و حضور گسترده‌ی مردم در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

تیم دیجیتال مارکتینگ، زیر مجموعه‌ی بخش بازاریابی شرکت سولیکو-کاله است. این تیم متشکل از جایگاه‌های شغلی زیر می‌باشد:

  • مدیر دیجیتال مارکتینگ
  • کارشناس دیجیتال مارکتینگ
  • مدیر سئو
  • کارشناس سئو
  • مدیر تولید محتوا
  • کارشناس تولید محتوای متنی
  • مدیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
  • کارشناس بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
  • تیم عکاسی و فیلم‌برداری
  • تیم طراحی گرافیک و موشن گرافیک
  • تیم تولید پادکست
  • و …

استخدام در هر کدام مشاغل زیر، نیازمند تخصص ویژه‌ای است. برای مثال، شرکت سولیکو-کاله برای استخدام کارشناس یا مدیر دیجیتال مارکتینگ، از کارجویان، حداقل مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت بازرگانی، MBA، مهندسی صنایع یا مهندسی مدیریت اجرایی می‌خواهد.

البته بعضی از مشاغل در این حوزه، مثل سئو و تولید محتوای متنی، هنوز رشته‌ای تخصصی در دانشگاه‌های کشور ندارند و بنابراین، استخدام شدن در آن‌ها بر اساس مهارت‌ها و سابقه کار می‌باشد.

مدیر و کارشناس تبلیغات

تبلیغات نیز از اهمیت زیادی برای افزایش میزان مشتریان و افزایش فروش برخوردار است. کارشناس تبلیغات، هم در فضای مجازی، هم در رسانه‌های رادیویی و تلویزیونی و هم در سطح شهرها، کار تبلیغات را بر عهده دارد.

فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط می‌توانند برای آگهی‌های استخدام کاله در حوزه‌ی تبلیغات، رزومه بفرستند.

مطالب مرتبط: آگهی استخدام در تهران و شهرستان‌ها

ویزیتور و سرپرست بازاریابی منطقه‌ای

ویزیتور یا بازاریاب حضوری به کسی گفته می‌شود که به مراکز خرده فروشی و توزیع مراجعه می‌کند و بازاریابی محصولات شرکت را انجام می‌دهد. شرکت کاله نیاز بالایی به استخدام ویزیتور در مناطق مختلف کشور دارد. برای شغل ویزیتور مدرک تحصیلی دانشگاهی نیاز ندارید ولی باید مهارت‌های ارتباطی و بازاریابی قوی داشته باشند تا مشتریان را متقاعد به سفارش دادن محصول سازید. معمولا، شرکت کاله برای هر منطقه‌ی جغرافیایی با یک مساحت مشخص، چند ویزیتور انتخاب می‌کند و ویزیتورهای هر منطقه تحت نظر کارشناس فروش منطقه‌ای کار می‌کنند. کارشناس فروش منطقه‌ای نیاز به داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در یک رشته‌ی مرتبط و تجربه‌ی کار کردن در حوزه‌ی فروش و بازاریابی دارد.

نمایندگی علمی

استخدام مدرپ در کاله

یکی از کارهای جذاب و تخصصی در حوزه‌ی بازاریابی و فروش در شرکت سولیکو-کاله، نمایندگی علمی است. کار نمایندگان علمی یا مدرپ، مراجعه به مشتریان، به ویژه پزشکان و سایر کادر پزشکی و درمان، و معرفی محصولات کاله و بیان ارتباط آن‌ها با سلامتی از نقطه نظر علمی است.

به عنوان مثال، محصولات تخمیری و پروبیوتیک کاله می‌توانند اثرات مثبتی روی سلامتی داشته باشند و در درمان بعضی از بیماری‌ها مثل بیماری‌های گوارشی، مورد استفاده قرار گیرند.

گروه سولیکو-کاله از فارغ‌التحصیلان رشته‌های زیست‌شناسی و گرایش‌های مختلف آن، علوم آزمایشگاهی، شیمی، مهندسی صنایع غذایی، مهندسی کشاورزی، پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و علوم تغذیه دعوت می‌کند تا به عنوان نماینده‌ی علمی در این شرکت، فعالیت داشته باشند.

فروشنده تلفنی

شرکت سولیکو-کاله بخشی از فروش خود را به صورت تلفنی انجام می‌دهد و برای این کار نیازمند استخدام فروشنده تلفنی است. برای اینکه به عنوان یک فروشنده تلفنی در کاله کار کنید، نیازی به تحصیلات دانشگاهی ندارید و تنها یک مدرک دیپلم و مهارت‌های ارتباطی به ویژه گوش دادن فعالانه و مهارت در فروشندگی و متقاعد کردن مشتریان به خرید، برای شما کافی است.

مطالب مرتبط: ساخت رزومه با رزومه ساز آنلاین جاب ویژن

صندوقدار، فروشنده حضوری و کارمند فروش در فروشگاه

شرکت سولیکو-کاله دارای فروشگاه‌هایی است تا محصولات خود را بدون واسطه به فروش برساند. بنابراین، برای این کار نیازمند صندوقدار، فروشنده حضوری و کارمند فروشگاه است. با مدرک دیپلم می‌توانید برای آگهی‌های استخدام کاله در جایگاه‌های شغلی صندوقدار، فروشنده‌ی حضوری و کارمند فروشگاه رزومه بفرستید.

کارشناس فروش

کارشناس فروش یک جایگاه شغلی سطح بالاتر از فروشنده است که نیاز به حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در رشته‌های مرتبط مثل مدیریت بازرگانی یا دیگر رشته‌های مرتبط با فروش و بازرگانی است. کار کارشناس فروش این است که با مشتریان خاص و عمده برای فروش توده‌ای محصولات کاله صحبت می‌کند و باید آن‌ها را متقاعد به خرید کند.

کارشناس و کارشناس ارشد برنامه‌ریزی فروش

با توجه به اینکه گروه سولیکو-کاله محصولات خود را در مناطق جغرافیایی بسیار گسترده‌ای و حتی در کشورهای متعددی در جهان به فروش می‌رساند، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق برای فروش است و برای این کار به کارشناس و کارشناس ارشد برنامه‌ریزی فروش نیاز دارد. فارغ التحصیلان رشته‌های مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار و دیگر رشته‌های مرتبط، می‌توانند برای آگهی‌های استخدام کاله در جایگاه شغلی کارشناس یا کارشناس ارشد فروش، رزومه ارسال کنند.

فرصت‌های شغلی گروه سولیکو-کاله در حوزه‌ی فناوری اطلاعات

استخدام آی تی در کاله

امروزه هر سازمانی نیازمند استخدام متخصصان فناوری اطلاعات و برنامه‌نویس‌ها است. این متخصصان، سیستم‌های کامپیوتری، ارتباطی و نرم‌افزاری سازمان را مدیریت می‌کنند تا کارها به صورت روان و بدون هیچ مشکلی پیش بروند. بعضی از فرصت‌های شغلی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات در شرکت سولیکو-کاله در زیر معرفی شده‌اند.

مهندس فناوری اطلاعات

کار مهندس فناوری اطلاعات، نصب، نگهداری و تعمیر زیرساخت‌های کامپیوتری و شبکه‌ی یک سازمان است. فارغ‌التحصیلان رشته‌ی فناوری اطلاعات می‌توانند برای آگهی‌های استخدام مهندس IT در کاله رزومه ارسال کنند.

برنامه‌نویس بکند و فرانت اند

شرکت کاله دارای چندین سایت، شامل سایت سازمانی و سایت فروشگاهی است که باید برای خدمات رسانی به مشتریان و نیز پیشبرد عملکردهای درون سازمانی، بهینه‌سازی شوند و عملکرد مطلوبی داشته باشند. بنابراین، سولیکو-کاله به برنامه نویسان بکند و فرانت اند نیاز دارد تا به طور پیوسته این سایت‌ها را به روز رسانی و بهنیه‌سازی کرده و مشکلات آن‌ها را حل کنند.

فرصت‌های استخدام کاله در حوزه‌ی لجستیک

استخدام لجستیک در کاله

تمامی شرکت‌هایی که کالاهای مصرفی تولید و توزیع می‌کنند، نیازمند بخش لجستیک هستند. نیاز به لجستیک در شرکت سولیکو-کاله که دارای واحدهای تولیدی بزرگ و متعدد است و حجم تولید بسیار زیاد و فروش وسیعی در سرتاسر ایران و بسیاری از مناطق جهان دارد، شدیدا احساس می‌شود. در زیر، بعضی از مشاغل لجستیکی در شرکت کاله را نام برده‌ایم:

  • کارگر انبار
  • انباردار
  • کارشناس برنامه‌ریزی زنجیره‌‌ی تأمین
  • رئیس لجستیک

دیگر فرصت‌های استخدام کاله

مشاغلی که در بالا در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم فقط تعدادی از مهم‌ترین مشاغلی بودند که گروه سولیکو-کاله نیاز بالایی به آن‌ها دارد. این سازمان، یک سازمان بسیار وسیع است و فهرست مشاغل آن بسیار گسترده‌تر از مشاغلی است که در بالا معرفی کردیم. بعضی دیگر از مشاغل دیگر در کاله عبارتند از:

  • کارشناس ارتباط با مشتریان
  • کارشناس و کارشناس ارشد برنامه‌ریزی و کنترل ایمنی، بهداشت و محیط زیست
  • کارشناس خرید تجهیزات فنی
  • کارشناس خرید تجهیزات آی تی
  • کارشناس خرید مواد اولیه
  • کارشناس برنامه‌ریزی اداری
  • سرگروه ایمنی
  • کارشناس HSE
  • سرگروه تأسیسات
  • حسابدار
  • کارشناس حسابرسی داخلی
  • مسئول دفتر
  • کارشناس سیستم‌ها و روش‌ها
  • و …

استخدام حراست شرکت کاله

شرکت کاله دارای کارخانه‌ها، انبارها، فروشگاه‌ها و دفاتر اداری مختلفی در سطح کشور و حتی دارای یک کارخانه در کشور عراق است. این شرکت برای تأمین امنیت این مراکز، نیازمند نیروی حراست و انتظامات است. برای مشاهده‌ی آگهی‌های استخدام حراست شرکت کاله، کلیک کنید.

استخدام راننده پایه یک در شرکت کاله آمل

یکی از شغل‌هایی که شرکت سولیکو-کاله در بخش لجستیک خود به آن نیاز بالایی دارد، راننده‌ی پایه یک است. اگر دارای گواهینامه‌ی رانندگی پایه یک، کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت (به استثنای معافیت پزشکی) هستید، می‌توانید برای آگهی‌های استخدام راننده پایه یک در شرکت کاله آمل رزومه بفرستید.

استخدام شرکت کاله در عراق

استخدام کاله در عراق

شرکت کاله دارای یک کارخانه‌ی بزرگ در شهر کربلای عراق است و از جوانان ایرانی دعوت می‌کند تا برای فرصت‌های استخدام شرکت کاله در عراق، رزومه بفرستند.

شرایط استخدام کاله

تا اینجا در رابطه با مشاغل مختلف در شرکت کاله صحبت کردیم. همانطور که دیدید، شرکت سولیکو-کاله، تأکید زیادی به داشتن مدرک تحصیلی مرتبط برای بسیاری از جایگاه‌های شغلی تخصصی دارد. البته بعضی از مشاغل مثل کارشناس سئو به دلیل اینکه به صورت رسمی در کشور تدریس نمی‌شوند، نیازی به مدرک تحصیلی ندارند ولی برای چنین مشاغلی باید دوره‌های آموزشی مرتبط را طی کرده و سابقه کار کافی داشته باشید.

یکی دیگر از شرایط مهم برای افزایش شانس استخدام در کاله، به ویژه در مشاغل تخصصی، آشنایی به زبان انگلیسی است. بسیاری از مشاغل در این شرکت گسترده و دارای مشتریان خارجی، نیازمند سطح زبان انگلیسی متوسط رو به بالا هستند.

از شروط ضروری استخدام شرکت صنایع غذایی سولیکو-کاله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت سربازی برای آقایان در تمامی گروه‌های شغلی
  • حداقل سن ۱۸ و حداکثر سن ۵۰ سال. البته شرایط سنی برای گروه‌های شغلی مختلف، متفاوت است.
  • حداقل دو سال سابقه کار در گروه شغلی مرتبط

مزایای استخدام شرکت سولیکو-کاله

شرکت سولیکو کاله یکی از معتبرترین شرکت‌های ایران است و کار کردن در این شرکت، سابقه کار بسیار خوبی محسوب می‌شود. این شرکت در استخدام نیروی انسانی یک رویکرد جوان‌گرایانه دارد و سعی می‌کند همیشه با حفظ تعادل جوانی و تجربه در نیروی انسانی خود، به انتقال تجربیات از نیروهای قدیمی‌تر به نیروهای تازه‌کار استفاده کند.

سولیکو-کاله همیشه در تلاش است تا با جذب نخبه‌ها و استعدادهای برتر در زمینه‌های مختلف، مانعی برای فرار مغزها از کشور باشد. با استخدام شدن در کاله، این فرصت را دارید تا در محیطی سرشار از استعداد، نبوغ و دانش، کار کنید.

یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این سازمان، کمک به پیشرفت حرفه‌ای تک تک پرسنل است. این شرکت به طور پیوسته برای پرسنل خود، دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند و راه ترفیع گرفتن و پیشرفت حرفه‌ای را برای کارکنان خود، کاملا باز گذاشته است. سولیکو-کاله با همکاری متخصصان خارجی، دانش روز دنیا را به پرسنل آموزش می‌دهد و فرصت کسب تجربیات بسیار ارزشمندی را برای آن‌ها فرآهم می‌آورد.

این شرکت با برگزاری دوره‌های کارآموزی، پذیرای تازه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در رشته‌های متنوع است و امکان یادگیری در محیط کار را برای آن‌ها فرآهم می‌آورد.

از مهم‌ترین مزایای استخدام کاله این است که شرکت کاله همواره به رفاه کارکنان خود اهمیت می‌دهد و بهترین بیمه‌های تکمیلی را برای آن‌ها فرآهم می‌آورد. شما با کار کردن در کاله می‌توانید از وام‌ها و تسهیلات مالی متعددی استفاده کنید و به یاد داشته باشید که این شرکت، در خیلی از مشاغل در حوزه‌ی بازاریابی و فروش، سودش را با کارکنان سهیم می‌شود و پورسانت خوبی به آن‌ها می‌دهد.

آگهی استخدام

استخدام شرکت میهن

 

اگر فارغ‌التصحیل رشته‌های میکروبیولوژی، مهندسی صنایع غذایی، مهندسی کشاورزی یا مهندسی شیمی هستید و به کار در زمینه‌ی لبنیات علاقه دارید، به غیر از کاله می‌توانید برای شرکت‌های دیگر فعال در این حوزه، رزومه بفرستید.

یکی دیگر از شرکت‌های لبناتی بسیار بزرگ ایران، شرکت میهن است. شرکت میهن تقریبا در تمامی فرصت‌های شغلی که شرکت سولیکو-کاله به آن‌ها نیاز دارد، آگهی‌های شغلی منتشر می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت استخدام جاب ویژن برای آگهی‌های استخدام شرکت میهن رزومه بفرستید.

جمع‌بندی

شرکت سولیکو-کاله، بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی محصولات لبنی در ایران است که محصولاتش در سطح دنیا به فروش می‌رسند. این شرکت برای جایگاه‌های شغلی متعددی در گروه‌های شغلی توسعه‌ی سازمانی، تولید و تضمین کیفیت، بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات، لجستیک، مالی و حسابداری، پشتیبانی فنی و … نیازمند نیروی انسانی است.

استخدام شدن در شرکت سولیکو-کاله، مزیت‌های زیادی مثل کار کردن در میان افراد جوان و نخبه، امکان پیشرفت فردی، سابقه‌ی کار معتبر و خدمات رفاهی خوب مثل وام و بیمه‌ی تکمیلی دارد. با این حال، برای کار کردن در این شرکت، به ویژه در مشاغل تخصصی، باید از تحصیلات خوب و سطح بالا برخوردار باشید، در زبان انگلیسی مهارت داشته باشید و از سابقه‌ی کار خوبی نیز برخوردار باشید. از دیگر شرایط استخدام کاله می‌توان به ضرورت داشت کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت سربازی اشاره کرد.

منبع

سایت شرکت کاله

دسته بندی :
معرفی شرکت ها
بدون دیدگاه