بهترین کاریابی شیراز با کامل‌ترین فهرست مشاغل در استان فارس

نوشته شده توسط امیر ظاهری
زمان مطالعه: 9دقیقه
بهترین کاریابی شیراز با کامل‌ترین فهرست مشاغل در استان فارس

شهر شیراز با بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت، مرکز استان فارس است. کاریابی‌های متعددی در شهر شیراز وجود دارند اما بهترین کاریابی شیراز کدام است؟ چه مشاغلی در استان فارس بیشتر هستند و شانس استخدام فاغ‌التحصیلان کدام رشته‌ها در این استان، بیشتر است؟ شما می‌توانید برای مشاهده آگهی‌های استخدام در شیراز در شرکت‌های معتبر کلیک کنید.

استان فارس به دلیل جاذبه‌های توریستی متعددی که دارد، دارای فرصت‌های زیادی برای پیدا کردن شغل در حوزه گردشگری است. همچنین، استان فارس یکی از قطب‌های کشاورزی و باغداری کشور است و فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی کشاورزی به راحتی می‌توانند در این استان، کار پیدا کنند. صنایع غذایی و پتروشیمی نیز در فارس توسعه زیادی یافته‌اند و کارجویان دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته‌های متعدد می‌توانند به سرعت در بخش صنعتی استان فارس، مشغول به کار شوند.

استخدام

استان فارس یکی از پایین‌ترین نرخ‌های بیکاری در کشور را دارد. وجود فرصت‌های شغلی متعدد و شکوفایی اقتصادی در هر سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات، دلیل اصلی این موضوع بوده است. در سال ۹۸، تعداد فرصت‌های شغلی ثبت شده در کاریابی‌های شیراز خیلی بیشتر از کارجویان شیرازی بوده است؛ اما تعداد کمی از کارجویان، موفق به استخدام به واسطه مراکز کاریابی شده‌اند. همین موضوع، گواهی بر کارایی پایین کاریابی‌های حضوری و رسمی در شیراز است.

در این مقاله می‌خواهیم علاوه بر وضعیت اشتغال در استان فارس، بهترین کاریابی شیراز را به شما معرفی کنیم تا از طریق این کاریابی، به صورت کاملا آنلاین بتوانید یک رزومه حرفه‌ای بسازید، آگهی‌های شغلی مناسب خود را پیدا کنید و برای بهترین فرصت‌های شغلی شیراز، رزومه بفرستید. با ما همراه باشید.

مطلب مرتبط: راهنمای استخدام شیراز

نگاهی به آمار کاریابی شیراز و استان فارس

آمار فرصت‌های شغلی و تعداد کارجویان شیرازی

مطابق با آماری که کاریابی‌های رسمی استان فارس ارائه کرده‌اند، در سال ۱۳۹۸، تعداد ۲۲۴۰۳ فرصت شغلی در استان فارس به ثبت رسیده است. در همان سال، تعداد ۱۸۶۰۳ نفر در مراکز کاریابی حضوری استان فارس، ثبت نام کرده‌اند. از تعداد کل ثبت نام کنندگان، ۶۵۳۸ نفر، یعنی چیزی حدود ۳۵ درصد، به کار گمارده شده‌اند.

از تعداد کل فرصت‌های شغلی ثبت شده در مراکز کاریابی استان فارس در سال ۱۳۹۸، آگهی‌های استخدام شیراز، چیزی حدود ۶۵ درصد، یعنی ۱۴۵۷۷ فرصت شغلی را به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که مطابق با سرشماری سال ۱۳۹۵، تنها حدود ۳۲ درصد از جمعیت استان فارس، در شهر شیراز زندگی می‌کنند.

در سال ۱۳۹۸، تعداد متقاضیان کار ثبت نام شده در مراکز کاریابی شیراز، حدود ۸۵۶۲ نفر و چیزی حدود ۴۶ درصد متقاضیان کار در استان بوده است. از این تعداد، ۲۲۸۷ نفر به کار گمارده شده‌اند.

رزومه ساز

تحلیل آمار کاریابی شیراز و استان فارس در سال ۱۳۹۸

نتایج فوق می‌توانند اطلاعات زیادی از وضعیت اشتغال در استان فارس در اختیار ما قرار دهند. چرا با وجود اینکه شهر شیراز تنها ۳۲ درصد از جمعیت فارس را به خودش اختصاص داده است، چیزی حدود ۶۵ درصد از فرصت‌های شغلی استان فارس، مربوط به شهر شیراز بوده‌اند؟ چرا چیزی حدود ۴۶ درصد از متقاضیان کار در استان فارس، در مراکز کاریابی شیراز ثبت نام کره‌اند؟

شهر شیراز، مرکز استان فارس و قاعدتا محل استقرار دفاتر اصلی اکثر کسب و کارها است. عمده فرصت‌های بخش خدمات، به ویژه در بخش توریسم و گردشگری در شهر شیراز واقع هستند و شهرک‌های صنعتی اطراف شیراز نیز فرصت‌های شغلی متعددی دارند. بنابراین، کاملا طبیعی است که تعداد فرصت‌های استخدامی در شهر شیراز، با اختلاف، بیش از سایر شهرستان‌های استان باشد.

از سوی دیگر، اکثر مردم در شهرستان‌های دیگر فارس، مشغول کسب و کارهایی مثل کشاورزی و دام‌داری هستند و به همین دلیل، تعداد کارجویانی که در کاریابی‌های دیگر شهرستان‌ها ثبت نام می‌کنند، پایین‌تر از تعداد کارجویان شیرازی است. همچنین، بسیاری از کارجویان دیگر شهرستان‌ها، برای پیدا کردن فرصت‌های شغلی در مراکز کاریابی شیراز ثبت نام می‌کنند زیرا تعداد فرصت‌های شغلی در شهر شیراز، بیش از مجموع فرصت‌های شغلی در دیگر شهرستان‌های استان فارس است.

بررسی ارتباط شانس استخدام و تحصیلات

آمار استخدام شیراز بر حسب تحصیلات

مطابق با آمار گردآوری شده از کاریابی‌های حضوری شهر شیراز و سایر شهرستان‌های استان فارس در سال ۱۳۹۸، از مجموع ۱۸۶۰۳ نفر کارجوی استخدام شده در مراکز کاریابی این استان، ۸۲۹۸ نفر دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، ۴۹۱۷ نفر دارای مدرک تحصیلی دبیرستانی، ۱۶۰۷ نفر دارای تحصیلات متوسطه، ۱۵۰۷ نفر دارای مدرک دیپلم و ۱۱۸۸ نفر دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر بوده‌اند.

همچنین، از تعداد ۸۵۶۹ نفری که در سال ۱۳۹۸ در مراکز کاریابی شیراز تحصیل کرده‌اند، تعداد ۴۲۷۹ نفر دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، تعداد ۳۰۰۰ نفر دارای مدرک تحصیلی مقطع دبیرستان، تعداد ۵۰۰ نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم، تعداد ۵۰۰ نفر دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی و تعداد ۲۰۰ نفر دارای مدرک تحصیلی متوسطه بوده‌اند.

فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان فارس می‌توانند برای مشاهده فرصت‌های شغلی تخصصی به سایت استخدام جاب ویژن مراجعه کنند.

درصد افراد استخدام شده بر حسب گروه تحصیلی

در همان سال، در کل استان، ۳۱ درصد از کارجویان ثبت نام شده دارای مدرک تحصیلی راهنمایی، ۴۰ درصد از کارجویان دارای مدرک دبیرستانی، ۵۵ درصد از کارجویان دارای مدرک دیپلم، ۳۳ درصد از کارجویان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و تنها ۲۸ درصد از کارجویان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر به کار گمارده شده‌اند.

در شهر شیراز نیز ۱۰ درصد از کارجویان دارای مدرک متوسطه، ۲۹ درصد از کارجویان دارای مدرک دبیرستانی، ۶۰ درصد از کارجویان دارای مدرک دیپلم، ۲۳ درصد از کارجویان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و تنها ۲۰ درصد از کارجویان دارای مدرک تحصیلی لیسانس، استخدام شده‌اند.

آمار فوق به وضوح نشان می‌دهد که تحصیلات دانشگاهی، تأثیر بسیار کمی در شانس استخدام شدن در استان فارس دارد و افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم، بیشترین شانس را برای استخدام شدن در این استان دارند. به علاوه، شانس استخدام افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم در شهر شیراز، نسبت به شانس استخدام این دسته از کارجویان در کل استان، بیشتر است.

دلیل تمایل به استخدام این دسته از کارجویان، به احتمال زیاد، تعداد بیشتر فرصت‌های استخدام در بخش خدمات در مقایسه با بخش‌های تخصصی‌تر صنعت و کشاورزی است. بسیاری از کسب و کارهای خدماتی مثل آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و …، اکثرا تمایل به استخدام افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم دارند.

وابستگی بالای اقتصاد شیراز به بخش کشاورزی و تمرکز روی کشاورزی سنتی می‌تواند از دیگر دلایل کمبود فرصت‌های شغلی تخصصی در این استان جنوبی کشور باشد. به علاوه، امروزه، اکثر سازمان‌ها، فرصت‌های شغلی تخصصی خود را در کاریابی‌های اینترنتی منتشر می‌کنند.

فارغ‌‌التحصیلان کدام رشته‌ها شانس بیشتری برای استخدام در شیراز دارند؟

بازار کار کدام رشته ها در شیراز بهتر است

تا اینجا، با توجه به تحلیل آمار کاریابی شیراز در سال ۱۳۹۸، مشخص شد که شانس فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای استخدام در شیراز یا دیگر شهرستان‌های استان فارس، خیلی بالا نیست. با توجه به این موضوع، جوانان شیرازی باید در انتخاب رشته دانشگاهی خود، دقت بالایی داشته باشند. همچنین، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در شیراز نیز باید بدانند که شانس استخدام آن‌ها در شهرستان شیراز یا دیگر شهرستان‌های فارس چقدر است و آیا باید به فکر پیدا کردن شغل در استان‌های دیگر باشند یا خیر؟ به دلایل فوق، در اینجا می‌خواهیم شانس استخدام فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف را در استان فارس و شهر شیراز بررسی کنیم.

اقتصاد را می‌توان به سه بخش اصلی کشاورزی، صنعت و خدمات تقسیم‌بندی کرد. استان شیراز در بخش‌های اقتصادی کشاورزی و خدمات یکی از برترین استان‌های کشور است و عملکرد بسیار خوبی دارد. در بخش صنعت نیز هر چند که این استان در مقایسه با استان‌های دیگر، وضعیت خوبی دارد؛ اما عمده اقتصاد این استان بر محوریت کشاورزی و خدمات است.

برای مشاهده آگهی‌های استخدام و کاریابی شیراز در رشته‌های مختلف و ارسال رزومه به آن‌ها کلیک کنید.

نقش کشاورزی در کاریابی شیراز

وجود فرصت‌های کسب و کار بسیار زیاد در بخش کشاورزی شامل فرصت‌های باغداری، زراعت، دامداری، شیلات، پرورش زنبور عسل و … شانس زیادی برای استخدام جدید فارغ‌التحصیلان گرایش‌های مختلف رشته مهندسی کشاورزی در این استان فرآهم آورده است. همچنین، مهندسین کشاورزی در صورتی که نتوانند فرصتی برای استخدام در شیراز پیدا کنند، از فرصت خوبی برای راه‌اندازی کسب و کار کشاورزی خود در استان فارس، بهره‌مند هستند.

از سوی دیگر، تولیدات بالای کشاورزی در استان فارس، فرصت توسعه صنایع غذایی را در این استان فراهم آورده است. بنابراین، فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی صنایع غذایی، میکروبیولوژی، مهندسی صنایع و دیگر رشته‌های مرتبط نیز از شانس بالایی برای پیدا کردن کار در شیراز برخوردارند.

دیگر صنایع وابسته به کشاورزی مثل صنعت تولید سموم و کودهای کشاورزی نیز، به ویژه با در نظر گرفتن وجود یک مجتمع پتروشیمی عظیم در مرودشت، فرصت‌های شغلی خوبی برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های شیمی، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی برق، مهندسی مکانیک سیالات، مهندسی نفت و … فرآهم آورده‌اند. به علاوه، ۱۱ پتروشیمی دیگر در شهرستان‌های مختلف استان فارس، در دست احداث می‌باشند که با شروع بهره‌برداری از آن‌ها، فرصت‌های شغلی تخصصی و غیرتخصصی زیادی در استان فارس ایجاد می‌شود.

اهمیت بخش خدمات در ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد در شیراز

اکثر فرصت‌های ثبت شده در مراکز کاریابی شیراز مربوط به بخش خدمات هستند. همچنین، بیشترین تعداد نیروی کار فعال استان فارس نیز در بخش خدمات فعالیت دارند و سهم بخش خدمات در اشتغال شهر شیراز، بیشتر از سایر شهرستان‌های استان فارس است. وجود آثار باستانی و فرهنگی متعدد مثل مجموعه پاسارگاد، تخت جمشید، مقبره سعدی، دروازه قرآن، حافظیه، باغ‌های متعدد و جاذبه‌های طبیعی بیشمار، استان فارس را به قطب گردشگری و توریسم ایران تبدیل کرده است. بنابراین، فرصت‌های شغلی بسیار زیادی برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های مدیریت جهانگردی، هتلداری و دیگر رشته‌های مرتبط با بخش گردشگری و توریسم در شهر شیراز و سایر شهرستان‌های استان فارس، وجود دارد.

البته کسب و کارهای مرتبط با توریسم و جهانگردی، از زمان شیوع همه‌گیری کووید-۱۹ به شدت تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و همین موضوع، روی اشتغال در بخش خدمات استان فارس، تأثیر منفی داشته است.

فرصت‌های متعدد استخدام وزارت نیرو در استان فارس

استخدام وزارت نیرو در شیراز

استان فارس یکی از قطب‌های مهم تولید برق در کشور است. این استان، نیروگاه‌ها و سدهای متعددی دارد و بخش زیادی از آب و برق استان‌های همجوار خود را تأمین می‌کند. بنابراین، در این استان، فرصت‌های شغلی زیادی برای فارغ‌التحصیلان رشته برق، به ویژه گرایش قدرت، رشته‌های مرتبط با آب و فاضلاب مثل کنترل کیفیت آب، مهندسی عمران، مهندسی محیط زیست، مهندسی صنعتی و … وجود دارد.

برای مشاهده آگهی‌های استخدام شیراز در رشته‌های فوق می‌توانید به سایت استخدام جاب ویژن مراجعه کنید.

استخدام پتروشیمی شیراز ۱۴۰۰

پتروشیمی شیراز که در مرودشت قرار دارد، یکی از بزرگ‌ترین پتروشیمی‌های ایران است. محصولات اصلی پتروشیمی شیراز عبارتند از:

  • آمونیاک
  • اوره
  • اسید نیتریک
  • نیترات آمونیوم
  • متانول
  • پرکلرین
  • آرگون
  • و …

هدف از تأسیس پتروشیمی شیراز در سال ۱۳۴۲، تأمین کودهای ازته مورد نیاز در کشاورزی فعال استان بوده است. فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی مواد، مهندسی برق، مهندسی نفت و گاز، مهندسی محیط زیست، شیمی، HSE، حسابداری، مدیریت بازرگانی، بهداشت محیط و … می‌توانند برای آگهی‌های استخدام پتروشیمی شیراز ۱۴۰۰ رزومه بفرستند. همچنین، بهره‌برداری از ۱۱ مجتمع پتروشیمی نیمه‌کاره در استان فارس، فرصت‌های شغلی تخصصی و غیرتخصصی متعددی به فهرست فرصت‌های شغلی مراکز کاریابی شیراز، اضافه خواهد کرد.

استخدام نیروی انتظامی شیراز

نیروی انتظامی شیراز نیز در سال‌های اخیر، به شدت نیازمند جذب نیروی جدید بوده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای استخدام نیروی انتظامی شیراز، به به مرکز فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس در حاشیه بلوار سلمان فارسی، خیابان سفر و نبش خیابان محمدیان فرد، مراجعه کنند. حداقل مدرک تحصیلی برای استخدام نیروی انتظامی شیراز، مدرک دیپلم با معدل ۱۴ می‌باشد.

معرفی بهترین کاریابی شیراز

جاب ویژن؛ بهترین کاریابی شیراز

همانطور که دیدید، فرصت‌های شغلی در استان فارس، بسیار زیاد هستند اما بیکاری در استان با اینکه حدود دو درصد پایین‌تر‌ از میانگین کشوری است، می‌تواند پایین‌تر نیز باشد. این موضوع نشان می‌دهد که مؤسسات کاریابی حضوری استان فارس و شهر شیراز، عملکرد مناسبی در به هم رساندن کارجویان و کارفرمایان نداشته‌اند. به علاوه، استخدام کارجویان دارای تحصیلات دانشگاهی به واسطه این کاریابی‌ها، بسیار پایین بوده است.

امروزه با گسترش استفاده از اینترنت در زندگی روزمره، بسیاری از کارفرمایان، آگهی‌‌هی شغلی، به ویژه آگهی‌ فرصت‌های شغلی تخصصی را به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. بنابراین، یکی از مؤثرترین روش‌های پیدا کردن کار در فضای مجازی، کمک گرفتن از کاریابی‌های اینترنتی است.

برای مشاهده آگهی‌های استخدام شیراز در بهترین کاریابی ایران، کلیک کنید.

جاب ویژن؛ راه حل جامع کاریابی شیراز

جاب ویژن به عنوان مرجع اصلی استخدام آنلاین در ایران، مورد توجه شرکت‌های معتبر متعددی مثل ایرانسل، افق کوروش، اسنپ، دیجی کالا، سایپا، ایرانخودرو، سولیکو-کاله، خوشگوار، کروز، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، صدا و سیما، شیرین عسل، میهن، مینو، مهندسی و ساختمان صنایع نفت OIEC، اسنوا، شرکت‌های بیمه مختلف، همراه اول، شاتل، تپسی، نستله ایران، چین چین، شیراز نایلون، گروه صنعتی انتخاب، دیجی لند، استیل البرز و بسیاری دیگر از شرکت‌های معتبر فعال در استان فارس قرار گرفته است و این شرکت‌ها، آگهی‌های استخدام خود را از طریق کاریابی جاب ویژن منتشر می‌کنند.

مراجعه به کاریابی‌های حضوری به دلیل محدودیت‌های متعددی مثل نیاز به مراجعه حضوری، دریافت وجه از کارجو در ازای ارائه خدمات، محدودیت جغرافیایی، غیرتخصصی و معدود بودن فرصت‌های شغلی و … روش مناسبی برای کاریابی در شیراز نیست.

در مقابل، سایت‌های کاریابی آنلاین مثل جاب ویژن با ارائه خدمات رایگان متعدد مثل ساخت رایگان رزومه کاملا حرفه‌ای، یکدست بودن قالب رزومه‌های ارسالی برای کارفرمایان، ارسال فرصت‌های شغلی جدید و مرتبط به ایمیل و تلگرام کارجویان، امکان جستجو و ارسال رایگان رزومه به تمامی فرصت‌های شغلی و نیز خدمات دیگری مثل تست‌های روانشناسی و شخصیت‌شناسی شغلی، معرفی دوره‌های آموزشی و اعطای مدال به کارجویان در ازای گذراندن هر دوره و بسیاری از خدمات دیگر، توانسته است به طور کامل مؤسسات کاریابی سنتی و حتی بسیاری از موسسات آنلاین دیگر را کنار بزند و به عنوان بهترین روش کاریابی شیراز شناخته شود.

نحوه پیدا کردن آگهی‌های استخدام شیراز و ارسال رزومه برای آن در جاب ویژن

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت جاب ویژن، فیلتر «شهر» را روی گزینه «شیراز-فارس» قرار دهید و با کلیک روی دکمه «جستجو در مشاغل»، تعداد زیادی آگهی استخدام شیراز در شرکت‌های مختلف و در تمامی گروه‌های شغلی، به شما نمایش داده می‌شود. برای ارسال رزومه به این آگهی‌های شغلی باید در کاریابی اینترنتی جاب ویژن ثبت نام کرده و رزومه خود را تکمیل کرده باشید. تمامی مراحل ثبت نام، ساخت رزومه و ارسال رزومه به آگهی‌های استخدامی در جاب ویژن، برای کارجویان گرامی شیرازی، کاملا رایگان هستند.

همچنین، اگر به دنبال پیدا کردن فرصت‌های شغلی در دیگر شهرستان‌های استان فارس هستید، می‌توانید از دو روش زیر عمل کنید:

  • نام شهرستان مورد نظر خود را در فیلتر «شهر» جستجو کنید.
  • فیلتر «شهر» را روی گزینه «تمامی شهرهای استان فارس» قرار دهید.

دیگر خدمات جاب ویژن به عنوان بهترین کاریابی شیراز

خدمات جاب ویژن محدود به موارد فوق نیست. این پلتفرم با مجموعه گسترده‌ای از خدمات، نهایت تلاش خود را برای رساندن شما کارجویان گرامی شیرازی به شغل مورد علاقه‌تان، دارد. بعضی از این خدمات عبارتند از:

  • وجود فیلترهای گسترده برای پیدا کردن مناسب‌ترین فرصت‌های شغلی برای شما مثل فیلتر نوع همکاری، سابقه کار مورد نیاز، حقوق پیشنهادی، نام سازمان، سطح ارشدیت، نوع صنعت و … در بخش «جستجوی پیشرفته» در صفحه «فرصت‌های شغلی»
  • سرویس رزومه ساز رایگان
  • آزمون‌های روانشناسی و شخصیت‌شناسی شغلی که نتایج آن‌ها به رزومه شما پیوست می‌شود
  • معرفی دوره‌های آموزشی و اضافه شدن یک مدال به رزومه شما پس از گذراندن هر دوره
  • خدمات‌رسانی به کارجویان از طریق کانال استخدامی در تلگرام و ربات تلگرامی Jobvisionbot@
  • ارسال فرصت‌های شغلی مرتبط به ایمیل کارجویان
  • و …

جمع‌بندی

استان فارس به مرکزیت شهر شیراز، با اقتصادی قوی به ویژه در بخش‌های کشاورزی و خدمات، یکی از پایین‌ترین آمار بیکاری را در میان استان‌های کشور دارد. با این حال، تعداد فرصت‌های شغلی در این استان به حدی است که کمترین بیکاری در شیراز و سایر شهرستان‌های فارس، قابل پذیرش نیست.

فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط با کشاورزی و صنایع وابسته مثل مهندسی صنایع غذایی، مهندسی شیمی، مهندسی مواد، مهندسی نفت، مهندسی برق، فارغ‌التحصیلان رشته‌های مورد تقاضای وزارت نیرو مثل مهندسی ایمنی، مهندسی عمران و مهندسی محیط زیست و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط با جهانگردی و توریسم، از شانس بسیار خوبی برای استخدام در شیراز برخوردار هستند.

با این حال، میزان استخدام فارغ‌التحصیلان دارای مدرک تحصیلی لیسانس یا بالاتر در استان فارس، بسیار پایین‌تر از سایر مقاطع تحصیلی است. بخشی از مشکل بیکاری به ویژه بیکاری قشر تحصیل‌کرده در استان فارس، به دلیل کاهش کارآمدی مؤسسات کاریابی سنتی است.

موسسه کاریابی اینترنتی جاب ویژن به عنوان بهترین روش کاریابی شیراز، خدمات بسیار گسترده‌ای را به صورت رایگان به کارجویان، به ویژه کارجویان تحصیل‌کرده ارائه می کند و نهایت تلاش خود را برای رساندن شما کارجویان گرامی به شغل رویایی‌تان، انجام می‌دهد.

منبع: سالنامه آماری کشور

نویسنده

دسته بندی :
استخدام شهرها
بدون دیدگاه