معرفی بهترین سایت کاریابی تهران و روش جستجوی آنلاین آگهی در تهران

نوشته شده توسط زهرا مظاهری
زمان مطالعه: 7دقیقه
معرفی بهترین سایت کاریابی تهران و روش جستجوی آنلاین آگهی در تهران

دیجیتالی و آنلاین شدن کسب و کارها باعث شده فرآیند جستجوی کار و استخدام نیز بیشتر به صورت آنلاین انجام شود و هم کارفرماها و هم کارجویان برای یافتن شغل و نیروی انسانی مدنظرشان از پلتفرم‌های آنلاین استفاده کنند. در همین راستا و در خلال سال‌های گذشته، وبسایت‌ها و کانال‌های کاریابی مختلفی ایجاد شده که خدمات متنوعی را برای کاریابی و کارجویی فراهم کرده‌اند. شهر تهران به عنوان پایتخت ایران از گذشته مرکز تجمع سازمان‌ها و کسب و کارهای مختلف بوده و همین موضوع باعث افزایش فرصت‌های شغلی این شهر و استان شده است. از طرفی تعداد سایت‌های کاریابی نیز درحال افزایش است. اما بهترین سایت کاریابی تهران کدام است؟

استخدام

در سایت‌ها و پلتفرم‌های آنلاین کاریابی مثل جاب ویژن روزانه صدها آگهی استخدام تهران منتشر می‌شود و این موضوع، روند کاریابی پایتخت را در وضعیت مطلوبی قرار داده است. در این مقاله قصد داریم در مورد کاریابی آنلاین صحبت کنیم و کارآمدترین و بهترین سایت کاریابی تهران را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما در جاب ویژن همراه باشید.

انواع شرکت‌های کاریابی و مفهوم آن از نظر قانون

قبل از اینکه در مورد انواع سایت کاریابی تهران صحبت کنیم تعاریف و مفاهیم برخی اصطلاحات مرتبط را از نظر قانون کار با همدیگر بررسی می‌کنیم:

کاریابی دولتی یا مرکز خدمات اشتغال: به واحدی سازمانی تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی گفته می‌شود که انواع خدمات راهنمایی، مشاوره شغلی و کاریابی تهران را برای جویندگان کار و همین‌طور کارفرمایان به صورت رایگان ارائه می‌کند.

موسسه کاریابی خصوصی: کسب وکاری خصوصی است که با اخذ مجوز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ازای دریافت حق الزحمه از جوینده کار، به او خدمات راهنمایی و مشاوره شغلی ارائه می‌کند.

کاریابی آنلاین: با توجه به دیجیتالی شدن تمامی کسب و کارها، موسسات و دفاتر سنتی کاریابی نیز به سمت آنلاین شدن پیش رفته‌اند. در خلال سال‌های گذشته، استقبال کارجویان از دفاتر حضوری به سمت وبسایت‌های آنلاین پیش رفته است. خوشبختانه در حال حاضر سایت‌های کارجویی مختلفی وجود دارد که برخی از آنها مثل سایت جاب ویژن به دلیل رضایت کارجویان و کارفرمایان به عنوان بهترین سایت کاریابی تهران شناخته می‌شود.

همچنین شمار زیادی کانال کاریابی تهران در شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام و لینکدین نیز کارجویان را در یافتن شغل ایده آل یاری می‌کنند.

مطالب مرتبط: راهنمای پیدا کردن جدیدترین فرصت‌های شغلی تهران

مزایای استفاده از کاریابی آنلاین در مقایسه با روش سنتی

تا همین یک دهه پیش، تنها روشی که کارجویان برای پیدا کردن کار داشتند مراجعه حضوری به دفاتر و موسسات کاریابی تهران یا ورق زدن و مطالعه ده‌ها روزنامه و مجله و جستجوی بی‌پایان در بین صدها آگهی مرتبط و غیرمرتبط بود. این روند اتلاف هزینه، وقت و انرژی زیادی از کارجویان و همینطور کارفرمایان تهرانی می‌شد و چندان کارآمد نبود.

مطالب مرتبط: آگهی های استخدام تهران

مزایای کاریابی آنلاین

با روند آنلاین شدن کسب و کارها، سایت‌های کاریابی آنلاین متعددی نیز به وجود آمده و کارجویان برای جستجوی کار و موقعیت شغلی نیز از فضای اینترنت استفاده می‌کنند. استفاده از اینترنت برای جستجوی شغل راندمان و بازدهی فوق العاده بالایی دارد و مزایایی بی‌شماری در مقایسه یا روش سنتی کارجویی دارد. در ادامه به برخی از فواید کاریابی آنلاین و اینترنتی اشاره می‌کنیم:

  • رزومه آنلاین و اطمینان از استاندارد بودن قالب رزومه

در حال حاضر، حتی اگر به روش سنتی یک موقعیت شغلی پیدا کرده باشید باز هم مجبورید رزومه آنلاین خود را از طریق ایمیل یا وبسایت برای شرکت موردنظر ارسال کنید. دیگر زمان آن فرا رسیده که رزومه کاغذی را از طریق پست یا حضوری برای کارفرما ارسال کنید و همه کارجویان، حتی متقاضیان مشاغل ورودی مثل آبدارچی، کارگر و نگهبان نیز برای درخواست شغلی باید رزومه آنلاین داشته باشند.

  • رایگان بودن خدمات

مراکز سنتی کاریابی اغلب در قبال خدمات از کارجویان، هزینه دریافت می‌کردند؛ اما اکثر وبسایت‌های کاریابی آنلاین مثل جاب ویژن، خدمات جستجوی شغل را به صورت کاملا رایگان در اختیار کارجویان عزیز قرار می‌دهند.

  • کارفرماها به سمت شما می‌آیند!

برعکس روش سنتی که کارجویان لازم بود به دنبال کار باشند؛ با استفاده از سایت‌های کاریابی آنلاین این کارفرماها و سازمان‌ها هستند که به سراغ شما می‌آیند. در صورتی که در سایت کاریابی جاب ویژن ثبت نام کرده باشید رزومه شما در اختیار کارفرمایان قرار می‌گیرد و در صورتی که واجد شرایط باشید برای شروع همکاری و استخدام با شما تماس گرفته می‌شود.

  • فرصت‌های شغلی بیشتر

در حال حاضر، تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های پایتخت برای جذب نیرو از پلتفرم‌ها و سایت کاریابی تهران استفاده می‌کنند. بنابراین، کارجویان با مراجعه به جاب ویژن می‌توانند روزانه ده ها و صدها آگهی استخدام مربوط به شهر و استان تهران را مشاهده کنند و با توجه به شرایط و علاقمندی خود، بهترین موقعیت را انتخاب کنند. همچنین در صفحه توضیحات هر آگهی می‌توانید ابتدا شرایط و حقوق هر شغل را با دقت مطالعه کنید و بعد درخواست همکاری ارسال کنید.

  • استفاده از فیلترها و محدود کردن نتایج جستجوی مشاغل

یکی از مزایای ویژه جستجوی آنلاین موقعیت شغلی، امکان محدود کردن جستجو و سرعت در دستیابی به موقعیت شغلی دلخواه است که باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در وقت، هزینه و انرژی می‌شود.

در سایت Job Vision فیلترها و گزینه‌های متعددی وجود دارد که کارجویان به کمک آن‌ها می‌توانند نتیجه جستجو را مشخص و محدود کنند. امکان جستجوی کار فقط در شهر تهران، مشاهده فرصت‌های شغلی مربوط به یک حوزه خاص، آگهی‌های استخدام دورکاری، پاره وقت، کارآموزی و تمام وقت از جمله گزینه‌های جستجو در سایت جاب ویژن هستند.

  • اطلاع از فرصت‌های شغلی منطبق از طریق نوتیفیکشن

سایت‌ها و انواع کانال کاریابی تهران از طریق نوتیفیکشن‌ و ایمیل، کارجویان را از جدیدترین و منطبق‌ترین فرصت‌های شغلی مطلع کند و باعث صرفه جویی در زمان و انرژی کارجویان می‌شود.

مطلب مرتبط: راهنمای جستجوی کار در تهران و انواع فرصت‌های شغلی پرتقاضا

چرا جاب ویژن کارآمدترین سایت کاریابی تهران است؟

سایت کاریابی job vision با خدمات مختلفی که به کارجویان و کارفرمایان محترم ارائه می‌کند در مدت فعالیتش توانسته اعتماد و رضایت بالای کاربران را جلب کند و به یکی از مورداعتمادترین و بهترین سایت کاریابی تهران تبدیل شود. البته در این سایت آگهی‌های مربوط به سایر شهرها و استان‌های ایران را نیز می‌توانید مشاهده کنید؛ اما به دلیل حجم بالای آگهی‌ استخدام تهران ؛ این سایت به مرجعی برای کارجویان و کارفرمایان تهرانی تبدیل شده است.

جاب ویژن خدمات و امکانات متعددی در زمینه کاریابی ارائه می‌کند و همواره تلاش می‌کند با اصلاح و بروزرسانی سایت، تجربه کاربری بهتری را به کاربران ارائه کند. در ادامه به برخی از امکانات جاب ویژن برای کاریابی تهران اشاره می‌کنیم:

سایت کاریابی جاب ویژن

امکان ساخت رزومه‌ با قالب استاندارد و حرفه‌ای

نوشتن رزومه یکی از دغدغه‌های کارجویان است و شرط اولیه و لازم برای تصدی یک موقعیت شغلی است. حتی اگر تجربه و مهارت‌های شغلی خوبی داشته باشید بدون رزومه استاندارد و مناسب نمی‌توانید در فرآیند مصاحبه و استخدام موفق شوید.

سرویس رزومه ساز جاب ویژن به کارجویان عزیز این امکان را می‌دهد تا در عرض چند دقیقه و به طور رایگان، رزومه‌ای استاندارد برای خود بسازند. کافی است به صفحه رزومه ساز جاب ویژن مراجعه کنید، اطلاعات درخواستی را تکمیل کنید و بعد رزومه دو زبانه انگلیسی و فارسی شما ساخته می‌شود.

انتخاب شهر و مشاهده آگهی‌های استخدامی تهران

در سایت جاب ویژن، فرصت‌های شغلی مربوط به تمام ایران منتشر می‌شود. در صورتی که متقاضی کاریابی تهران هستید و قصد دارید تنها آگهی استخدام تهران را مشاهده کنید از بخش جستجوی پیشرفته و منوی انتخاب شهر، گزینه «شهر تهران» یا «تمامی شهرهای تهران» را انتخاب کنید.

جستجوی فرصت‌های دورکاری تهران

به دلیل بیماری همه گیر کرونا بسیاری از کارجویان تمایل به کار غیرحضوری و دورکار پیدا کرده‌اند. همچنین در برخی مشاغل مثل برنامه نویسی و تولیدمحتوا و گرافیک، کارجویان کار به صورت دورکاری و پروژه‌ای را ترجیح می‌دهند. برای مشاهده فرصت‌های کاریابی دورکاری از بخش جستجوی پیشرفته، میتوانید فیلتر دورکاری را فعال کنید تا تنها موقعیت‌های شغلی دورکاری در تهران به شما نمایش داده شود.

صدها موقعیت‌ کارآموزی تهران برای متقاضیان تازه‌کار

افرادی که تازه فارغ التحصیل شده‌اند و هنوز تجربه و سابقه کاری ندارند به دنبال موقعیت‌های کارآموزی هستند. در سایت jobvision صدها موقعیت همکاری کارآموزی وجود دارد که بستری مناسب برای ورود کارجویان جدید به دنیای حرفه‌ای فراهم می‌کند.

سیستم انطباق هوشمند و پیشنهاد منطبق‌ترین موقعیت‌های شغلی

به منظور سهولت و سرعت بخشیدن در کاریابی، جاب ویژن با کمک سیستم هوشمند انطباق، منطبق‌ترین آگهی‌های استخدامی را به شما پیشنهاد می‌دهد. این پیشنهادها براساس اطلاعات رزومه شما انتخاب شده‌اند و به دلیل انطباق بالا، شانس دعوت به مصاحبه و استخدام شما را افزایش می‌دهند.

همچنین موقع جستجوی موقعیت‌‌های شغلی، کارجویان در کنار هر آگهی استخدامی می‌توانند میزان انطباق رزومه خود با آن موقعیت را مشاهده کنند و با ارسال رزومه برای موقعیتهای با انطباق بالا، تجربه‌ی استخدام آسان داشته باشید.

ارسال روزانه آگهی‌های کاریابی پیشنهادی به کارجویان

با فعال کردن امکان «اطلاع رسانی شغلی»، جدیدترین و منطبق‌ترین پیشنهادهای شغلی به آدرس ایمیل شما ارسال میشود. به این ترتیب، در وقت و انرژی کارجویان صرفه جویی می‌شود و دیگر نیازی نیست هرروز خودتان در سایت به دنبال فرصت شغلی مناسب بگردید.

مطالب مرتبط: بررسی بازار کار تهران و فرصت‌های استخدام

اطلاع از جدیدترین موقعیت‌های کاریابی تهران در کانال تلگرام جاب ویژن

روزانه لیست تمامی فرصت‌های شغلی به تفکیک گروه شغلی و شرکت و … در کانال تلگرامی جاب ویژن منتشر می‌شوند و کارجویان به راحتی و از طریق تلفن همراه خود می‌توانند از فرصتهای استخدام تهران مطلع شوند. به روزرسانی منظم، اطلاع رسانی فرصتهای شغلی و تعداد بالای فالوئرها حاکی از آن است که کانال تلگرام جاب ویژن نیز توانسته خود را به عنوان بهترین کانال کاریابی تهران به کارجویان بشناساند.

رزومه ساز

آزمون‌های خودشناسی و شخصیت شناسی

دغدغه بسیاری از کارجویان این است که شناخت کاملی از علایق و مشاغل مناسب برای خود ندارند و بعد از گذشت چند سال کار و کسب تجربه تازه به شناخت نسبی در مورد شغل موردعلاقه خود دست پیدا می‌کنند. برای این که در مورد خود و علایق و توانایی‌های حرفه‌ای خود شناخت پیدا کنید لزومی به تجربه کردن مشاغل غیرمرتبط و هدر دادن چند سال ندارید.

مطالب مرتبط: آگهی های استخدام تهران

آزمون‌های شخصیت‌شناسی از جمله خدمات جذاب و کاربردی سایت کاریابی جاب ویژن برای کارجویان هستند که همگی از بین معتبرترین آزمونهای خودشناسی دنیا انتخاب شده‌اند. با شرکت در این آزمون‌ها و با توجه به نتایج به دست آمده می‌توانید تا حد بسیار زیادی در مورد علاقمندیهای حرفه‌ای و شغلی، تیپ شخصیتی و مناسب‌‌ترین موقعیت‌های شغلی برای خود اطلاعات بسیار مفیدی کسب کنید و مسیر حرفه‌ای خود را براساس آن انتخاب کنید.
برای مشاهده و شرکت در آزمون‌های شخصیت شناسی، به بخش خودت رو بشناس سایت مراجعه کنید.

جمع بندی

امروزه فرآیند کاریابی و پیدا کردن شغل نیز به صورت دیجیتالی و آنلاین درآمده و سایت‌های کاریابی مختلفی در این زمینه به وجود آمده‌اند. جاب ویژن به عنوان یکی از کاربردی‌ترین و مورداعتمادترین سایت کاریابی تهران ، خدمات و امکانات متعددی را در اختیار کارجویان تهرانی قرار می‌دهد. روزانه صدها آگهی کاریابی تهران در سایت جاب ویژن منتشر می‌شوند و کارجویان براساس علاقمندی و توانایی‌های حرفه‌ای می‌توانند برای آن‌ها رزومه ارسال کنند.

هدف Jobvision ایجاد پل ارتباطی بین کارجویان و کارفرمایان است تا هم متقاضیان کار بتوانند هرچه زودتر شغل رویایی و مناسب خود را پیدا کنند و هم کارفرمایان نیروی کار مدنظر خود را استخدام کنند.

نویسنده

دسته بندی :
استخدام شهرها
بدون دیدگاه