راهنمای پیدا کردن جدیدترین فرصت‌های شغلی شهر تهران

نوشته شده توسط زهرا مظاهری
زمان مطالعه: 7دقیقه
راهنمای پیدا کردن جدیدترین فرصت‌های شغلی شهر تهران

شهر تهران به خاطر موقعیت مرکزی و پایتخت بودن، از گذشته تا به امروز مرکز تجمع و استقرار شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و کوچک بوده است و هر شرکتی، حتی شرکت‌هایی که مقر اصلی آن‌ها در شهرهای دیگر است در تهران هم شعبه دارند. این تجمع کسب‌وکارها و شرکت‌ها باعث به وجود آمدن بازار کار بسیار خوب و تعدد فرصت های شغلی تهران شده و با هر زمینه تحصیلی و گروه شغلی می‌توانید شغل مناسبی در تهران پیدا کنید. برای مشاهده آگهی استخدام امروز تهران کلیک کنید.

آگهی استخدام

اما به همان اندازه که فرصت شغلی در تهران زیادی است، متقاضی و کارجو نیز زیاد است و همین موضوع، باعث ایجاد فضای رقابتی برای تصاحب فرصت‌های شغلی مناسب شده است. اما چطور می‌توانیم از جدیدترین فرصت‌های شغلی تهران باخبر شویم؟ برای مشاهده فرصت‌های شغلی تهران از چه سایتی استفاده کنیم و چطور دقیقا چیزی را که دنبالش هستیم پیدا کنیم؟

در این مقاله جاب ویژن قصد داریم در مورد بازار کار تهران و فرصت‌های استخدام جدید این شهر و استان صحبت کرده و به شما در پیدا کردن موقعیت شغلی مناسب کمک کنیم. همچنین در انتها برخی از محبوب‌ترین شرکت‌ها و سازمان‌ها از دید کارجویان را نیز به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

چطور فرصت های شغلی تهران را پیدا کنم؟

سایت کاریابی جاب ویژن امکانات و فیلترهای متعددی برای جستجوی کارجویان فراهم کرده که به کمک آن‌ها هر کارجو می‌تواند آگهی‌های موردنظرش را زودتر پیدا کند. گفتیم که بازار کار تهران در مقایسه با سایر شهرها وضعیت بسیار مطلوب‌تری دارد و در هر گروه شغلی، موقعیت‌های استخدام متعددی را می‌توانید پیدا کنید. اما از طرف دیگر، تعداد کارجویان تهرانی نیز به‌مراتب بیشتر است و حتی بسیاری از کارجویان برای پیدا کردن کار به شهر تهران مهاجرت می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود رقابت بالایی بر سر تصاحب موقعیت‌های شغلی مناسب به وجود بیاید و یک فرصت شغلی به محض جذب نیروی موردنظر بسته شود.

آگهی های تهران

در این مواقع، زمان نقش مهمی را ایفا می‌کند و هرچه زودتر این آگهی را ببینید و برای آن رزومه ارسال کنید شانس بهتری برای استخدام خواهید داشت. حال چطور می‌توان آگهی‌های جاب ویژن را به تفکیک تاریخ و روز مشاهده کرد؟

بله، جاب ویژن نیز از اهمیت زمان انتشار آگهی مطلع است و به همین دلیل تمامی نتایج جستجو را به‌صورت پیش‌فرض بر اساس جدیدترین مرتب می‌کند و به کارجو نمایش می‌دهد. به‌این‌ترتیب، بعد از انتخاب گروه شغلی و شهر تهران، جدیدترین آگهی استخدام امروز تهران را به شما نشان می‌دهد.

همچنین تاریخ انتشار هر آگهی نیز کنار آن نوشته‌شده و می‌توانید با توجه به تاریخ و روز انتشار آگهی استخدام، آن را بررسی و در صورت تمایل برایشان رزومه ارسال کنید. مطمئناً کارفرمایان و مسئولین منابع انسانی هم تمایل دارند هرچه زودتر نیروی مدنظرشان را استخدام کنند، بنابراین هرچه زودتر فرصت های شغلی تهران را ببینید و رزومه آپدیت شده خود را برایشان ارسال کنید شانس بالاتری برای تصاحب آن شغل خواهید داشت.

اگر آگهی استخدام امروز تهران را مشاهده کردید و حالا می‌خواهید بازه زمانی بزرگ‌تری را بررسی کنید روی جستجوی پیشرفته کلیک کنید. بعد از منوی زمان انتشار می‌توانید از بین گزینه‌های موجود (3 روز اخیر، 1 هفته اخیر، 15 روز اخیر و 1 ماه اخیر) یکی را انتخاب کرده و بعد روی جستجو کلیک کنید.

درصورتی‌که تنها قصد مشاهده آگهی استخدام تهران را دارید، در صفحه فرصت‌های شغلی و بعد از انتخاب گروه شغلی موردنظر، از منوی «شهر» کافی است گزینه «تهران-تهران» یا «تمام شهرهای تهران» را انتخاب کنید و بعد روی گزینه جستجو کلیک کنید. به‌این‌ترتیب تمامی آگهی‌های شغلی موجود در این استان و شهر به شما نمایش داده می‌شود.

مطلب مرتبط: مشاهده آگهی‌های کاریابی تهران

روش جستجوی آگهی امروز تهران در مناطق مختلف شهر

شهر تهران بسیار بزرگ و گسترده است و زمان طولانی رفت‌وآمد و ترافیک باعث می‌شود بسیاری از متقاضیان به دنبال پیدا کردن کار در نزدیکی محلی زندگی‌شان باشند. از طرفی برخی کارفرمایان نیز ترجیح می‌دهند کارجویانی را استخدام کنند که محل سکونتشان به محل کار نسبتاً نزدیک باشد تا از مشکلاتی مثل دیر رسیدن و تأخیرهای مکرر جلوگیری کنند.

کارجویان تهرانی این گزینه ویژه را هم دارند که بتوانند فرصت های شغلی تهران در مناطق مختلف شهر را نیز جداگانه جستجو کنند. به این منظور، می‌توانید از همان منوی انتخاب شهر به‌جای گزینه تهران، مناطق مختلف تهران را انتخاب کنید.
انتخاب‌های شما به این شرح هستند:

  • شمال تهران
  • جنوب تهران
  • غرب تهران
  • شرق تهران
  • مرکز تهران
  • شمال غربی تهران
  • شمال شرقی تهران
  • جنوب غربی تهران
  • جنوب شرقی تهران

مطمئناً اگر گزینه شهر تهران را انتخاب کنید تعداد فرصت‌های شغلی به‌مراتب بیشتری را مشاهده خواهید کرد؛ ولی اگر به هر دلیل، منطقه و محل کار برایتان اهمیت بالایی دارد می‌توانید یکی از گزینه‌های بالا را انتخاب و سپس روی جستجو کلیک کنید. به طور مثال، اغلب شرکت‌های نفت و پتروشیمی مطرح تهران در مناطق شمالی پایتخت واقع شده‌اند.

اطلاع از جدیدترین آگهی‌های تهران از طریق ایمیل

شما با جستجوی مستقیم در سایت می‌توانید تمام آگهی‌های جدید تهران و فرصت‌های استخدام خانم و استخدام آقا در تهران مانند استخدام کارگر ساده، نگهبان، حسابدار و… را مشاهده کنید. علاوه بر این، جاب ویژن نیز هر هفته جدیدترین آگهی استخدام تهران را از طریق ایمیل برای کارجویان ارسال می‌کند. برای اینکه ایمیل اطلاع‌رسانی جاب ویژن را دریافت کنید لازم است از صفحه فرصت‌های شغلی، گزینه اطلاع‌رسانی ایمیل را فعال کنید. در بخش تنظیمات می‌توانید حداکثر 3 گروه شغلی انتخاب کنید و شهر موردنظر و حداقل حقوق درخواستی خود را نیز مشخص کنید تا آگهی‌های مرتبط برایتان ارسال شود.

عضویت در کانال تلگرام و مشاهده انواع فرصت های شغلی تهران

ارسال آگهی

کانال تلگرام جاب ویژن نیز راهی مناسب برای اطلاع از جدیدترین فرصت‌های شغلی تهران است. این کانال که در حال حاضر حدود 80 هزار دنبال کننده دارد هرروز جدیدترین آگهی‌ها را به تفکیک گروه شغلی، سطح شغلی و همین‌طور شهر منتشر می‌کند تا باعث تسهیل و تسریع فرآیند کاریابی و استخدام کارجویان شود. با عضویت در این کانال و دنبال کردن مطالب آن می‌توانید در اولین فرصت از آگهی استخدام امروز تهران مطلع شوید.

ربات جاب ویژن و ارسال اختصاصی آگهی برای شما

اگر تمایل دارید فقط فرصت‌های شغلی موردنظر شما در تلگرام برایتان ارسال شود از ربات تلگرام جاب ویژن استفاده کنید. با عضویت در این ربات می‌توانید مشخص کنید دقیقه چه آگهی‌هایی برای شما ارسال شود. به‌این‌ترتیب، هرروز جدیدترین آگهی‌های گروه شغلی موردنظرتان در شهر تهران به‌طور اختصاصی برای شما فرستاده می‌شود و می‌توانید از فرصت های شغلی تهران باخبر شوید. برای عضویت در ربات جاب ویژن، آیدی @job_vision_bot را در تلگرام جستجو کنید.

بهترین و پرطرفدارترین سازمان‌ها و شرکت‌ها ازنظر کارجویان تهرانی

شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلفی در تهران مستقر هستند و در زمینه‌های مختلف به نیروی متخصص نیاز دارند. بااین‌حال، برخی شرکت‌ها به دلایل مختلف محبوبیت بیشتری برای کارجویان دارند و افراد زیادی تمایل دارند در این شرکت‌ها مشغول به کار شوند.

مطلب مرتبط:بررسی بازار کار تهران و فرصت‌های استخدام

اندازه و بزرگی سازمان، شهرت و اعتبار بالا، حقوق و درآمد خوب، ساعات کاری قابل‌انعطاف و امکان دورکاری، مزایای مالی و غیرمالی، امکان پیشرفت و ارتقا شغلی و محیط کاری پویا و مدرن ازجمله مواردی هستند که باعث محبوبیت یک شرکت و سازمان برای کارجویان می‌شوند. اغلب این شرکت‌ها در نمایشگاه کار شریف که به صورت دوره‌ای و با حمایت جاب ویژن برگزار می‌شود نیز حضور به هم رسانده و فرصت خوبی را برای دانشجویان و افراد متخصص فراهم می‌کنند تا بتوانند از نزدیک با مسئولان منابع انسانی تعامل داشته و راحت‌تر وارد بازار کار شوند.

در ادامه برخی از این شرکت‌های محبوب در بین فرصت های شغلی تهران را معرفی می‌کنیم:

دیجی کالا

دیجی کالا قدیمی‌ترین و در حال حاضر، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است و به‌نوعی سردمدار فروشگاه‌های آنلاین به‌حساب می‌آید. این شرکت که کار خود را از یک وب‌سایت ساده در زمینه کالاهای دیجیتال شروع کرد رفته‌رفته بزرگ‌تر شد و امروز یک فروشگاه اینترنتی جامع است که همه نوع محصول را در معرض فروش قرار می‌دهد.

 استخدام در سازمان های بزرگ تهران

بر اساس اطلاعات مندرج در صفحه ویکی پدیای این شرکت، دیجی کالا روزانه بیش از 2 میلیون بازدید دارد و حدود 70% از سهم بازار فروش آنلاین کشور را به خود اختصاص داده است. همچنین این شرکت اینترنتی بیش از 5000 نفر کارمند و نیروی کار در بخش‌های مختلف دارد.

بااین‌حال، دیجی کالا با توجه به اینکه یک وب‌سایت فروش آنلاین است بیش از همه در بخش مربوط به فناوری مثل برنامه‌نویسی، توسعه نرم‌افزار و دیجیتال مارکتینگ نیاز به نیروی متخصص دارد. البته با توجه به گستردگی فعالیت این شرکت در سرتاسر ایران، در بخش‌های عملیاتی مثل پخش و توزیع، کارگر ساده، راننده، انبار و امور مشتریان نیز همیشه به نیروی کار نیاز دارد.

برای اطلاع از جدیدترین آگهی‌های استخدام امروز تهران در این شرکت می‌توانید به صفحه دیجی کالا در سایت جاب ویژن سر بزنید تا تمامی فرصت‌های شغلی دیجی کالا را مشاهده کنید.

اسنپ گروپ

اسنپ را اغلب با سرویس تاکسی آنلاین می‌شناسیم؛ ولی این شرکت در سال‌های فعالیتش توانسته توسعه خوبی پیدا کند و شرکت‌های زیرمجموعه متعددی را راه‌اندازی کند. در حال حاضر اسنپ گروه شامل اسنپ، اسنپ فود، اسنپ مارکت، اسنپ تریپ، اسنپ گروسری و … است و به یکی از موفق ترین استارتاپ های مستقر در پایتخت تبدیل شده است.

گسترش فعالیت‌ها و رشد روزافزون اسنپ گروپ باعث شده این شرکت همواره به جذب و استخدام نیروی متخصص در حوزه‌های مختلف نیاز داشته باشد و در حال حاضر بیش از 5000 نفر نیروی کار فعال دارد. آگهی‌های استخدام اسنپ گروپ به‌طور مداوم در سایت جاب ویژن منتشر می‌شوند و می‌توانید برای این فرصت‌های شغلی رزومه ارسال کنید. اسنپ نیز مبتنی بر فعالیت دیجیتال و آنلاین است و از همین رو، تمرکز زیادی بر جذب نیروی انسانی متخصص در حوزه فناوری اطلاعات دارد. مشاغلی مثل برنامه‌نویس، کارشناس تست نرم‌افزار، دولوپر فرانت اند و بک اند، توسعه‌دهنده اپلیکیشن و .. از جمله موقعیت‌های شغلی پرطرفدار این شرکت هستند.

برای اینکه در بین جدیدترین فرصت های شغلی تهران، آگهی‌های شرکت اسنپ را مشاهده کنید می‌توانید در بخش جستجو، نام اسنپ را وارد کنید یا مستقیماً به صفحه استخدام اسنپ گروپ در سایت جاب ویژن مراجعه کنید.

مطلب مرتبط: معرفی بهترین سایت کاریابی تهران و روش جستجوی آگهی‌های استخدامی

شرکت سولیکو (کاله)

سولیکو یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده فرآورده‌های لبنی و مواد غذایی و نوشیدنی است که در حال حاضر به بیش از 30 کشور دنیا صادرات دارد. این شرکت برندهای نام آشنایی مثل کاله، پمینا، سلینو، سوربون، آنا و لاکیدو را تولید می‌کند و حدود 1800 رده محصول دارد.

گروه بین‌المللی سولیکو-کاله خانواده‌ای متشکل از 17000 نفر پرسنل است و مطمئناً چنین شرکت بزرگی همواره به استخدام نیروی کار نیاز خواهد داشت. شرکت و دفتر اصلی کاله در شهر تهران مستقر شده و این شرکت در زمینه‌های مختلف نیاز به جذب نیرو دارد. با مراجعه به صفحه استخدام کاله در سایت جاب ویژن می‌توانید در بین فرصت های شغلی تهران، فرصت‌های استخدام این شرکت را مشاهده کنید.

در حال حاضر، شرکت سولیکو-کاله در حوزه فروش، کارشناس و مدیر محصول، حوزه دیجیتال مارکتینگ و تولیدمحتوا، بخش مالی و حسابداری، پشتیبانی و ارتباط با مشتریان، منابع انسانی و بخش اداری نیاز به استخدام کارجویان متخصص دارد.

در ادامه برخی دیگر از شرکت‌های معروف تهران از دید کارجویان را به‌صورت فهرست‌وار نام می‌بریم. برای آشنایی بیشتر با این شرکت‌ها و مشاهده فرصت‌های شغلی این شرکت‌ها می‌توانید به صفحه هر شرکت در سایت جاب ویژن مراجعه کنید. این شرکت‌ها عبارت‌اند از:

  • صنایع غذایی میهن
  • گروه شرکت‌های علی‌بابا
  • همکاران سیستم
  • یکتانت
  • گروه صنعتی انتخاب
  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش

جمع‌بندی

در شهر و استان تهران، فرصت‌های شغلی متعددی وجود دارد و درصورتی‌که مهارت و توانایی‌های کافی در حوزه شغلی خود را داشته باشید می‌توانید موقعیت شغلی مناسبی پیدا کنید. اما برای این منظور اولا باید از طریق پلتفرم و سایت کاریابی آنلاین استفاده کنید و در ضمن، بتوانید جدیدترین آگهی‌های استخدام تهران را زودتر از بقیه کارجویان ببینید.

هرروز جدیدترین فرصت های شغلی تهران در جاب ویژن منتشر می‌شود که در گروه‌های شغلی نیازمند جذب نیرو هستند. با مراجعه و بررسی روزانه سایت، فعال‌سازی اطلاع‌رسانی ایمیل، عضویت در کانال تلگرام و ربات جاب ویژن می‌توانید مطمئن باشید که از تمام فرصت‌های کار در تهران با حقوق بالا باخبر خواهید شد و می‌توانید در صورت تمایل برای آن‌ها رزومه ارسال کنید. مطمئناً هرچه زودتر از این فرصت‌های مطلع شوید و برایشان رزومه بفرستید شانس بالاتری برای جذب و آن موقعیت خواهید داشت.

البته فراموش نکنید که برای استخدام شدن در مشاغل مناسب و اشتغال به کار، تنها اطلاع از آگهی استخدام امروز تهران کافی نیست و لازم است رزومه‌ای حرفه‌ای و استاندارد نیز داشته باشید. در غیر این صورت، احتمال رد شدن درخواست شما وجود دارد. در صورتی که رزومه ندارید یا از استاندارد بودن قالب رزومه‌تان مطمئن نیستید، می‌توانید با مراجعه به صفحه رزومه ساز جاب ویژن، در عرض چند دقیقه برای خود رزومه‌ای حرفه‌ای با قالبی استاندارد بسازید.

 

نویسنده

دسته بندی :
استخدام شهرها
بدون دیدگاه