مزایای ثبت آگهی استخدام در سایت جاب ویژن و امکانات و خدمات ویژه برای کارفرمایان

نوشته شده توسط زهرا مظاهری
زمان مطالعه: 9دقیقه
مزایای ثبت آگهی استخدام در سایت جاب ویژن و امکانات و خدمات ویژه برای کارفرمایان

افزایش و گسترش کسب و کارهای مدرن و دیجیتال باعث به وجود آمدن فرصت‌های شغلی زیاد برای نیروی متخصص و تحصیل کرده شده است. با این حال، به دلیل حجم بالای کارجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها، انتخاب بهترین و شایسته ترین فرد از بین خیل عظیم متقاضیان کار دشوار و سختی است. به همین دلیل، کارفرمایان و واحد منابع انسانی هر سازمان نیاز دارند اطلاعات کامل‌تر و جامع‌تری راجع به کارجویان داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند. با ثبت آگهی استخدام در سایت می‌توانید از امکانات و تسهیلات ویژه کارفرمایان استفاده کنید و زودتر فرد موردنظر خود را به کار بگیرید.

جاب ویژن با امکانات و خدمات ویژه خود فرصت شناخت بیشتر کارجویان را در اختیار کارفرمایان محترم قرار می‌دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد مزایای ثبت آگهی و خدمات و امکانات ویژه کارفرمایان بیشتر صحبت کنیم.

مطالب مرتبط: ثبت آگهی استخدام رایگان در جاب ویژن

ایده شکل گیری جاب ویژن از کجا شروع شد؟

دانشگاه صنعتی شریف در اواسط دهه 90 به منظور فراهم کردن بستر ارتباطی بین کارفرمایان و کارجویان اقدام به برگزاری نمایشگاه کار کرد. در این نمایشگاه‌ها کارجویان و دانشجویان می‌توانند مستقیما با کارفرماها و سازمان‌ها صحبت کنند و از همین طریق، موقعیت شغلی مناسبی پیدا کنند و مشغول به کار شوند. موفقیت و استقبال گسترده کارجویان و کارفرمایان از این نمایشگاه‌ها باعث شد ایده پلتفرمی دائمی برای کاریابی اینترنتی و مدرن شکل بگیرد.

سایت جاب ویژن در حقیقت نسخه آنلاینی از نمایشگاه‌های کار است که توانسته با امکانات و خدمات دهی خوب خود به یکی از محبوب‌ترین وبسایت‌های کاریابی اینترنتی تبدیل شود. کارجویان متخصص و باتجربه زیادی برای جستجوی کار به ما اعتماد می‌کنند؛ به همین دلیل بستر مناسبی برای کارفرمایان ایجاد شده تا به سرعت فرد واجد شرایط خود را پیدا کنند.

جاب ویژن، سایت کاریابی مورد اعتماد سازمان‌های بزرگ

همکاری و اعتماد بیش از 10000 سازمان و شرکت معتبر و بزرگ، به خوبی نشان‌دهنده میزان رضایت کارفرمایان محترم است. همچنین JobVision برای کارفرمایانی که تازه همکاری خود را با ما آغاز می‌کنند این امکان را می‌دهد تا ثبت آگهی استخدام را با یک آگهی رایگان شروع کنند و برای مشاغل خارج از تهران، ثبت آگهی به صورت کاملا رایگان خواهد بود.
کارفرمایان می‌توانند علاوه بر ثبت آگهی در سایت و دریافت رزومه متقاضیان، در بانک رزومه نیز جستجو کنند و در صورتی که رزومه‌ای واجد شرایط مد نظر آن‌هاست برای کارجویان، پیام ارسال کنند.

مزایای ثبت آگهی استخدام برای کارفرمایان

جاب ویژن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین وبسایت‌های کاریابی اینترنتی، امکان استخدام بهترین کارجویان را در اختیار کارفرمایان عزیز قرار می‌دهد, به کمک امکانات و ابزارهای هوشمند، پل ارتباطی بین کارجو و کارفرما ایجاد می‌کند تا متخصصین و حرفه‌ای‌ترین متقاضیان را به شما معرفی کند.

از جمله مزایا و ویژگی‌های مثبت انتشار آگهی در سایت jobvision عبارتست از:

سیستم هوشمند انطباق رزومه و موقعیت شغلی

سیستم هوشمند انطباق رزومه‌ها یکی از امکانات ویژه این سایت است که هم به کارفرمایان و هم کارجویان کمک می‌کند بهترین نتیجه را از جستجو در سایت داشته باشند. روش عملکرد این سیستم به این صورت است که منطق‌ترین رزومه‌ها را با توجه به شرایط درخواستی کارفرماها انتخاب و در اولویت بالاتری نمایش می‌دهد.

همچنین با بهره‌گیری از سیستم هوشمند انطباق رزومه، آگهی شما را از طریق پنل کاربری، ایمیل و ربات تلگرام به مناسب‌ترین و بهترین متقاضیان پیشنهاد می‌دهد. به این ترتیب، بعد از انتشار آگهی، افرادی برای شما رزومه ارسال می‌کنند که از هر نظر واجد شرایط مدنظرتان هستند.

شبکه ارتباطات قدرتمند

جاب ویژن حضوری فعال در شبکه‌های اجتماعی هم دارد و در لینکدین، تلگرام، اینستاگرام و توییتر بیش از 200 هزار متخصص و کارجو و شاغل، صفحه ما را دنبال می‌کنند. به اشتراک گذاری فرصت‌های شغلی در این پلتفرم‌ها بازدید فرصت‌های شغلی را به مراتب بیشتر می‌کند و کارفرمایان می‌توانند زودتر بهترین و مناسب‌ترین کارجو را پیدا کنید.

شناخت بهتر کارجو فراتر از اطلاعات رزومه + نتایج آزمون‌های شخصیت‌شناسی

رزومه کاری، روش رسمی و استاندارد معرفی کارجو و سوابق و مهارت‌های شغلی اوست و شرط اصلی و لازم برای درخواست شغلی است؛ با این حال، جاب ویژن به کمک امکانات ویژه، امکان شناخت بهتر و بیشتر کارجویان را به کارفرما و سازمان‌ها می‌دهد.

استخدام جاب ویژن

کارفرمایان عزیز می‌توانند نتایج آزمون‌های استاندارد شخصیت شناسی، لینک نمونه کارهای کارجو، فایل معرفی صوتی کارجو و شماره تماس مدیران و همکاران سابق را مشاهده کنند و برای انتخاب بهترین متقاضی با شناخت بهتری تصمیم‌گیری کنند.

اطلاع از حقوق درخواستی کارجویان و تسریع روند گزینش

حقوق و دستمزد و توافق کارفرما و کارجو در مورد آن، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در جذب و گزینش متقاضیان است. در صورتی که سازمان‌ها قبل از مصاحبه و موقع بررسی رزومه‌های ارسال شده، امکان مشاهده حقوق درخواستی کارجو را داشته باشند می‌توانند مناسب‌ترین کارجویان را به جلسه مصاحبه دعوت کنند. در همین راستا و برای تسریع روند گزینش و جذب، هنگام ثبت نام و تکمیل اطلاعات رزومه، از کارجویان می‌خواهد محدوده حقوق مدنظر خود را نیز مشخص کنند. هنگامی که کارجو برای کارفرما رزومه ارسال می‌کند، حقوق درخواستی‌اش نیز به کارفرما نمایش داده می‌شود.

خدمات ویژه برای کارفرمایان و سازمان‌ها

امکان ثبت آگهی استخدام در سایت

کارفرمایان و مدیران منابع انسانی می‌توانند با ثبت آگهی در سایت و تعیین شرایط احراز و مهارت‌ها و ویژگی‌های مدنظر، در مدت زمان کوتاهی رزومه‌های بهترین و منطبق‌ترین کارجویان را دریافت کنند. jobvision از طریق سیستم هوشمند انطباق رزومه، آگهی شما را به مناسبت‌ترین کارجویان نمایش می‌دهد و به این ترتیب، شانس جذب شایسته‌ترین متقاضی را افزایش می‌دهد. لازم به ذکر است ثبت اولین آگهی استخدام تهران و البرز رایگان است و در مورد سایر استان‌ها و شهرستان‌ها هم امکان درج آگهی رایگان برای کارفرمایان وجود دارد.

به همراه رزومه، اطلاعات تکمیلی در مورد کارجو مثل لینک نمونه کار، معرفی صوتی کارجو و همچنین نتایج آزمون‌های شخصیت شناسی نیز به کارفرما نمایش داده می‌شود. رزومه‌های تمامی کارجویان در یک قالب استاندارد و حرفه‌ای به کارفرما نمایش داده می‌شود و این کار باعث تسریع و تسهیل بررسی و مقایسه آن‌ها با یکدیگر می‌شود.

امکان جستجو در بانک رزومه‌های کارجویان

سازمان‌ها، کارفرماها و کارشناسان منابع انسانی که به نمایندگی از سازمان به دنبال جذب بهترین فرد هستند می‌توانند با جستجو در بانک رزومه زودتر متقاضیان واجد شرایط را پیدا کنند. وجود 16 فیلتر کاربردی و مختلف به کارفرما اجازه می‌دهد جستجوی خود را محدود و مشخص‌تر کند تا رزومه‌های مرتبط و منطبق را مشاهده کند.

امکان بررسی رزومه‌ها و نشان کردن گزینه‌ها از جمله امکانات ویژه در بخش جستجوی بانک رزومه است. همچنین سازمان‌ها می‌توانند رزومه‌های مدنظر با پرداخت هزینه خریداری کنند و در پوشه مخصوص ذخیره کنند و بعد با کارجویان تماس بگیرند و آن‌ها را از نظر شرایط مد نظر ارزیابی کنند. دسترسی به بانک رزومه‌ صدها کارجوی باصلاحیت و باتجربه، امکان انتخاب بهترین و شایسته‌ترین متقاضی را به کارفرمایان می‌دهد.

درخواست از کارجویان برای شرکت در آزمون‌های شخصیت‌شناسی

کارجویانی که در سایت ثبت نام می‌کنند می‌توانند در چندین آزمون شخصیت شناسی معتبر و به روز دنیا شرکت کنند. آزمون شخصیت شناسی، آزمون تیپ سنجی شغلی، آزمون هوش هیجان و آزمون هوش های چندگانه از جمله پرطرفدارترین آزمون‌های خودشناسی هستند و کارجویان زیادی در این آزمون‌ها شرکت می‌کنند.

این آزمون‌ها و نتایج آن می‌تواند شناخت بهتری از کارجو و ویژگی‌های فردی و شخصیتی او ارائه کند که برای خود فرد نیز بسیار کارآمد و مفید خواهد بود. یکی از خدمات ویژه برای کارفرمایان این است که نتایج آزمون‌های انجام شده توسط کارجو را همراه با رزومه به کارفرما نمایش می‌دهد.

به این ترتیب، سازمان‌ها هنگام بررسی رزومه‌ها می‌توانند از نتایج این آزمون‌ها هم بهره بگیرند و براساس ویژگی‌های شخصیتی و روحیات فردی، مناسب‌ترین متقاضی را برای همکاری پیدا کنند.

امکان شرکت و حضور در نمایشگاه‌های کار سالانه

اگرچه بخش عمده خدمات ثبت آگهی استخدام و جستجوی کار به صورت اینترنتی ارائه می‌شود؛ اما کارفرمایان محترم می‌توانند در نمایشگاه‌های کار سالانه که دو بار در سال برگزار می‌شود نیز شرکت کنند و از نزدیک با کارجویان و متقاضیان کار آشنا شوند. حضور در نمایشگاه کار، علاوه بر این به برندسازی و شناخت و ارتقای برند سازمان‌ها در بین متخصصین و کارجویان حرفه‌ای نیز کمک زیادی می‌کند. امکان صحبت حضوری و دریافت رزومه از مراجعین می‌تواند به غنی شدن و پربارشدن بانک رزومه سازمان‌ها کمک می‌کند.

پاسخگویی و پشتیبانی رایگان

پشتیبانی جاب ویژن

در صورتی که برای ثبت و انتشار آگهی یا استفاده از سایر امکانات سایت، نیاز به توضیحات بیشتر یا مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و پرسش‌های خود را مطرح کنید. این خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود و سازمان‌ها تمامی سوالات خود را به صورت رایگان می‌توانند با کارشناسان مطرح کنند و در مورد طرز کار با سایت و خدمات ما، راهنمایی دریافت کنند.

پرسش‌های متداول کارفرمایان و سازمان‌ها در مورد پنل کاربری

1. مراحل ثبت آگهی در سایت جاب ویژن چگونه است؟

کارفرمایان و سازمان‌ها بعد از ثبت نام در سایت می‌توانند اولین آگهی خود را به صورت رایگان ثبت کنند. برای ثبت نام پیشنهاد می‌شود حتما از ایمیل سازمانی استفاده کنید. البته امکان ثبت نام با ایمیل شخصی هم وجود دارد؛ اما در این صورت لازم است آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی را نیز بارگذاری کنید.

2. کارجویان چه اطلاعاتی از کارفرما را می‌توانند ببینند؟

پس از انتشار آگهی فرصت شغلی در سایت، کارجویان می‌توانند در صفحه آگهی، اطلاعات کلی شرکت مثل نام، لوگو و توصیف فعالیت سازمان را مشاهده کنند. نام رابط و اطلاعات تماس مثل ایمیل و شماره تماس کارفرما به کارجویان نمایش داده نمی‌شود و متقاضیان تنها از طریق پنل جاب ویژن می‌توانند برای کارفرما رزومه ارسال کنند.

3. چطور از بانک رزومه استفاده کنیم؟

بانک رزومه، یکی از امکانات ویژه برای کارفرمایان و سازمان‌هاست. با ورود به حساب کاربری خود می‌توانید گزینه جستجوی بانک رزومه را انتخاب کنید با استفاده از فیلترهای مختلف، نتیجه جستجوی خود را دقیق‌تر کنید. تعداد جستجو در بانک رزومه محدودیتی ندارد و کارفرما می‌تواند به صورت نامحدود در بین رزومه‌های موجود به دنبال افراد مدنظر بگردد. در آخر و پس از انتخاب مناسبترین رزومه‌ها، با پرداخت هزینه امکان ارائه اطلاعات تماس به کارفرما وجود خواهد داشت.

4. انتشار آگهی در سایت جاب ویژن چقدر هزینه دارد؟

جاب ویژن همواره در تلاش است بهترین خدمات و امکانات را در اختیار کارفرمایان و سازمان‌ها قرار بدهد. به همین منظور، ثبت اولین آگهی استخدام تهران و البرز برای کارفرما کاملا رایگان است. اما برای ثبت آگهی‌های دیگر، هزینه‌ای طبق تعرفه مشخص دریافت می‌شود. علاوه بر این، انتشار آگهی در استان‌هایی به غیر از تهران و البرز، هیچ هزینه‌ای برای کارفرما ندارد و ثبت آگهی رایگان است.

نکات مهم در مورد نوشتن آگهی شغلی

یکی از وظایف مهم بخش منابع انسانی هر مجموعه، پیگیری و هماهنگی انتشار آگهی‌های جذب نیرو در نشریات و وبسایت‌های آنلاین کاریابی برای به کارگیری بهترین و متخصص‌ترین نیروی کار است. در بسیاری از شرکت‌های بزرگ، وظیفه ثبت آگهی به عهده کارشناس منابع انسانی است؛ اما در برخی سازمان‌ها ممکن است مدیر منابع انسانی خود اقدام به آماده سازی و انتشار آگهی در پلتفرم‌های مختلف بکند.

حتی در شرکت‌های کوچک، کارفرما ترجیح می‌دهد شخصا روند ثبت آگهی، بررسی رزومه و مصاحبه استخدامی را انجام دهد تا نظارت بهتری بر نیروی انسانی مجموعه خود داشته باشد.

در هر صورت، یکی از مهمترین کارهایی که قبل از ثبت آگهی لازم است انجام شود آماده سازی متن و توضیحات شرایط شغل و الزامات کاری است.

توضیحات شغلی شفاف و واضح به کارجویان کمک می‌‌کند کاملا با شرح وظایف و مسئولیتهای شغلی آشنا شوند و تنها در صورتی برای شما رزومه ارسال کنند که واجد تمام شرایط باشند. در صورتی که به صورتی استاندارد و حرفه‌ای متن آگهی را نوشته باشید می‌توانید افراد متخصص و حرفه‌ای را جذب کنید و زودتر همکاری با فرد مناسب را شروع کنید.

عنوان شغلی را درست، واضح و شفاف بنویسید

مهم‌ترین و اولین‌ترین بخش از هر آگهی جذب، نام و عنوان شغلی است. هرچقدر عنوان شغلی اختصاصی‌تر و جزئی‌تر نوشته شود کارجویان مناسب‌تری برای شما رزومه ارسال می‌کنند. به عنوان مثال عنوان شغلی دیجیتال مارکتینگ بسیار حوزه شغلی کلی و جامعی است و عناوین شغلی بسیار متعددی مثل سئوکار، کارشناس تولید محتوا، ادمین شبکه‌های اجتماعی، مدیر کمپین دیجیتالی و … را هم شامل می‌شود.

شرح وظایف را دقیقا مشخص کنید

بعد از عنوان شغلی، نکته مهم بعدی شرح وظایف و مسئولیت‌های شغلی است. سعی کنید تا جای ممکن مسئولیت‌ها را شفاف و مشخص کنید تا کارجویان دید بهتری از کار پیدا کنند.

وظایف و مسئولیت‌ها حتما مرتبط با عنوان آگهی باشد

یکی از اشتباهاتی که در بسیاری از آگهی‌های شغلی مشاهده می‌شود نامرتبط بودن شرح وظایف با عنوان شغلی است. به طور مثال اگر به دنبال استخدام کارشناس تولید محتوای متنی هستید وظایف مختص به تولید محتوا مثل مهارت نوشتاری خوب، تسلط بر زبان انگلیسی، آشنایی نسبی با فتوشاپ و ذوق و خلاقیت نویسندگی را میتوانید اضافه کنید.

فرصت شغلی

اما وظایفی مثل تسلط بر ادیت فیلم و تهیه موشن گرافی، تسلط بر نرم افزارهای گرافیکی، تسلط بر فیلمبرداری و عکاسی، تسلط بر کدنویسی و HTML، آشنایی با طراحی سایت و وظایفی از این قبیل، هرکدام مربوط به یک حوزه شغلی متفاوت هستند و جزء وظایف شغلی کارشناس تولید محتوای متنی قرار نمی‌گیرند.

در مورد شرایط کار و حقوق و مزایا توضیح دهید

بسیاری از کارفرمایان تمایلی به تعیین حقوق پرداختی در آگهی استخدامی ندارند. اما درج حدودی حقوق می‌‌تواند از اتلاف وقت و بررسی صدها رزومه نامناسب جلوگیری کند و مرتبط‌ترین و مناسب‌ترین کارجویان را جذب شما کند. همچنین اشاره به مزایای شغلی مثل وام، ناهار، سرویس رفت و برگشت و … هم میتواند انگیزه خوبی برای جذب کارجویان حرفه‌ای و باتجربه باشد.

شرایط همکاری مثل امکان دورکاری، کار غیرحضوری و روزها و ساعات کاری را قید کنید

حتما نحوه همکاری را به صورت شفاف و واضح توضیح دهید. اگر کار به صورت دورکاری است حتما موقع ثبت آگهی در جاب ویژن، گزینه دورکاری را انتخاب کنید. اگر ساعات کاری منعطف است یا امکان کار به صورت غیرحضوری هم وجود دارد حتما در بخش شرایط همکاری این موارد را ذکر کنید.

فراموش نکنید هرچقدر در نوشتن توضیحات شغلی شفاف‌تر باشید رزومه‌هایی منطبق‌تر و مناسب‌تر دریافت خواهید کرد و روند جذب و گزینش نیروی انسانی کوتاه‌تر می‌شود و از اتلاف وقت و انرژی کارجو و کارفرما جلوگیری خواهد شد.

جمع بندی

جاب ویژن فعالیت خود را از نمایشگاه کار شریف آغاز کرد و در طول چندین سال فعالیتش توانسته اعتماد کارفرمایان و سازمان‌های بزرگ و معتبر را به دست بیاورد و به یکی از مورداعتمادترین وبسایت‌های کارجویی اینترنتی در ایران تبدیل شود. ثبت آگهی استخدام در سایت بسیار راحت است و کارفرمایان بعد از ثبت نام در سایت می‌توانند از طریق پنل کاربری خود، اقدام به انتشار آگهی کنند. ثبت اولین آگهی استخدام تهران و البرز رایگان است و در مورد سایر استان‌ها، بابت انتشار آگهی، هزینه‌ای از کارفرما دریافت نخواهد شد.
هدف ما ارائه بستر و پل ارتباطی بهتر و قابل اعتمادتر بین کارفرما و کارجو است تا هم کارفرمایان بتوانند نیروی متخصص مدنظر خود را بیابند و هم متخصصین جویای کار زودتر بتوانند موقعیت شغلی مناسبی پیدا کنند و مشغول به کار شوند.

نویسنده

دسته بندی :
کارفرمایان
بدون دیدگاه