امکانات جدید جاب‌ویژن برای کارجویان

نوشته شده توسط جاب ویژن
زمان مطالعه: 2دقیقه
امکانات جدید جاب‌ویژن برای کارجویان

اخیرا امکانات جدیدی شامل قابلیت اضافه کردن معرفی صوتی (Voice) به رزومه، امکان آپلود رزومه شخصی و قابلیت افزودن نمونه کار به رزومه در سایت جاب‌‎ویژن برای کارجویان در نظر گرفته شده است. همه‌ی این امکانات باعث می‌شود تا کارجویان قادر باشند اطلاعات بیشتری را به کارفرمایان انتقال داده و خود را بهتر به آن‌ها معرفی کنند.

در ادامه به توضیح درباره‌ی هرکدام از این امکانات می‌پردازیم:

  •  قابلیت اضافه کردن معرفی صوتی (Voice)

فرض کنید یک زمان 2 دقیقه‌ای به شما داده شده است تا با مدیر استخدام یک شرکت معتبر به صورت تلفنی صحبت کنید. چگونه خود را معرفی می‌کنید؟

امکان اضافه کردن Voice به رزومه این امکان را به شما می‌دهد تا از زبان خود به توانمندی‌ها و تجربیاتی اشاره کنید که اولا در رزومه شما وجود ندارد و ثانیا بر روی کارفرما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

برای اضافه کردن Voice به رزومه‌تان، در بخش ویرایش رزومه به بخش اطلاعات تکمیلی بروید و در قالب یک فایل صوتی ۲ دقیقه‌ای خود را معرفی کنید.

  • آپلود رزومه شخصی

 

امکان دیگری که به رزومه‌ساز جاب‌ویژن اضافه شده است ، امکان بارگذاری رزومه شخصی، در پروفایل کاربری‌تان و همراه کردن آن با رزومه‌ی ساخته شده در سایت جاب‌ویژن است.

امکان بارگذاری رزومه شخصی، این اجازه را به کارجویان می‌دهد که در کنار رزومه‌ی استاندارد ساخته شده در سایت جاب‌ویژن، رزومه منطبق با سلیقه‌ی خود را نیز آپلود کنند تا امکان انتقال اطلاعات بیشتری به کارفرمایان داشته باشند و از طرفی کارفرمایان نیز با طریقه معرفی کارجویان از زبان خودشان آشنا شوند.

 

  • افزودن نمونه کار به رزومه

یکی دیگر از ویژگی‌های پرکاربردی که به تازگی به سایت جاب ویژن اضافه شده است، این است که کارجویانی که گروه شغلی مورد علاقه‌شان شامل حوزه‌های توسعه نرم افزار و برنامه‌نویسی، طراحی و گرافیک و مهندسی معماری و شهرسازی است، می‌توانند در بخش مهارت‌ها، لینک نمونه کارهای خود را جهت ارائه به کارفرمایان ذکر کنند.

برنامه نویسان معمولا لینک github ،stackoverflow و …. را ارائه می نمایند و متخصصین طراحی گرافیک نیز می‌توانند پس از بارگذاری فایل‌های نمونه کار در سرویس های ابری مانند dropbox ،google drive و picofile لینک مربوط به این فایل ها را قرار بدهند. همچنین باید بدانید که لینک نمونه کار شما در فایل پی‌دی‌اف رزومه جاب‌ویژن‌تان نیز درج می‌شود.

نویسنده

دسته بندی :
جاب‌ویژن
بدون دیدگاه