معرفی محیا شیراوند، Talent Management specialist در زرین پخش

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی محیا شیراوند، Talent Management specialist در زرین پخش

محیا شیراوند از فعالان حوزه منابع انسانی است که با شرکت‌های زرین رویا (مالک برندهای ایزی لایف، مای بیبی و مای لیدی) و زرین پخش در حوزه مدیریت منابع انسانی و شناسایی و جذب و استخدام استعدادها همکاری داشته است. او در توسعه استراتژیک، افزایش کارایی و مدیریت کارکنان، ارزیابی عملکرد و آموزش و توسعه کارکنان تخصص دارد.کمپین back to work

تحصیلات

محیا شیراوند دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته کسب و کارهای بین‌المللی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

سوابق کاری محیا شیراوند

Human Resources Operations Specialist- زرین رویا

خانم شیراوند در سال 99 به عنوان Human Resources Operations Specialist همکاری خود را با شرکت زرین رویا آغاز کرد. او در حدود 2 سال همکاری خود با این شرکت به پیشبرد امور عملیاتی منابع انسانی از جمله توسعه استراتژیک، افزایش کارایی دپارتمان و مدیریت کارکنان فعالیت داشته است. گروه زرین رویا مالک برندهای مای بیبی، مای لیدی و ایزی لایف است.

Talent Management Specialist- زرین پخش

محیا شیراوند در سال 1401 به عنوان  Talent Management Specialistبه تیم منابع انسانی شرکت زرین پخش پیوست و هم‌اکنون در این موقعیت شغلی مشغول به فعالیت است.

برای مشاهده لینکدین محیا شیراوند کلیک کنید.

محیا شیراوند و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل محیا شیراوند بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. محیا شیراوند و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه