دورکاری

کارآموزی

نوع همکاری

حقوق

زمان انتشار

سابقه کاری

سطح ارشدیت

مزایا و تسهیلات

صنعت

امکان استخدام معلولین

امریه سربازی

مرتب سازی:

سوالات متداول درباره استخدام فروش تلفنی

1 چرا از سایت جاب ویژن برای پیدا کردن آگهی‌های استخدام فروش تلفنی استفاده کنم؟
2 آیا ارسال رزومه برای آگهی‌های استخدام فروش تلفنی در سایت کاریابی جاب ویژن هزینه‌ای دارد؟
3 چگونه می‌توانم در سریع‌ترین زمان ممکن از آگهی‌های استخدام فروش تلفنی مطلع شوم؟

آگهی استخدام فروش تلفنی؛ شرایط استخدامی و وظایف کارشناس فروش و بازاریاب تلفنی

حوزه فروش و بازاریابی یکی از حوزه‌های کاری جذاب در بازار کار کشور است که همواره موردتوجه کارجویان قرار گرفته است. فرصت‌های شغلی مانند ویزیتور، بازاریاب، کارشناس فروش و مدیر فروش، ازجمله مشاغلی هستند که در ارتباط با این حوزه کاری فعالیت دارند.

ازآنجایی‌که هنر فروش برای گسترش فعالیت‌های خود مرزی نمی‌شناسد، در سال‌های اخیر اشکال مختلفی از فروش و بازاریابی مورداستفاده شرکت‌ها قرار گرفته است. یکی از انواع فروش، فروش و بازاریابی تلفنی است. در این مقاله با معرفی فرصت شغلی کارمند فروش تلفنی، برخی از شرایط استخدامی و شرح وظایف تعیین‌شده برای این فرصت شغلی را خدمت شما کارجویان عزیز معرفی خواهیم نمود.

معرفی فرصت شغلی کارشناس فروش تلفنی

یکی از فرصت‌های شغلی که موردنیاز بازار کار مناطق مختلف کشور است، فرصت شغلی کارشناس فروش تلفنی است. یک کارشناس فروش تلفنی، کار فروش و بازاریابی را از طریق برقراری تماس تلفنی با مشتری‌های مختلف به انجام می‌رساند.

در حقیقت یکی از مهم‌ترین اقدامات شرکت‌های تولیدی و خدماتی برای حفظ فعالیت‌ها و گسترش تولید و ارائه خدمات، معرفی صحیح محصولات و خدمات به مشتریان و بازار مصرف داخلی یا خارجی است. به همین دلیل است که در شهرهای مختلف کشور مانند تهران، کرج، اصفهان و مشهد، همواره نیاز به استخدام فروش تلفنی وجود داشته است.

توجه به این نکته ضروری است که هدف نهایی در کار فروش و بازاریابی، جذب مشتریان وفادار بیشتر به‌منظور دست‌یابی به فروش بیشتر است. به همین دلیل انواعی از آگهی استخدام فروش تلفنی با شرایط دورکاری، کار در منزل، فروش نیمه‌وقت و بازاریابی تلفنی تمام‌وقت، در بین آگهی‌های استخدامی سراسر کشور مشاهده می‌شود.

اگر تمایل دارید برای آگهی‌های استخدام کارشناس فروش تلفنی رزومه خود را از طریق سایت کاریابی جاب ویژن ارسال نمایید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ارسال رزومه ادامه این مطلب را مطالعه کنید. با مطالعه بخش‌های بعدی در این مقاله، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره شرایط استخدامی و شرح وظایف در این فرصت شغلی بدست آورید.

شرایط و مهارت‌های موردنیاز برای استخدام کارشناس فروش و بازاریاب تلفنی

به نظر می‌رسد کار فروش و بازاریابی تلفنی در مقایسه با کار سایر کارمندان و کارشناسان فروش، کار دشوارتری باشد. یک کارمند فروش تلفنی اغلب از طریق برقراری تماس با مشتریان و به شکل غیرحضوری، اقدام به معرفی محصولات و خدمات شرکت می‌کند.

در برخی از موارد در کار فروش و بازاریابی تلفنی، فرد کارشناس باید برای گسترش فعالیت‌های فروش و بازاریابی، با مشتری‌های جدید و بالقوه تماس بگیرد. این بدان معنا است که کارمند فروش تلفنی هیچ پیش‌زمینه از خصوصیات مشتریان، شرایط آن‌ها و علایق آن‌ها در انتخاب نوع محصولات ندارد.

به همین دلیل یک کارشناس فروش تلفنی باید دارای طیف وسیعی از مهارت‌ها و شرایط استخدامی مشخصی باشد. در ادامه فهرستی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و شرایط استخدامی برای جذب کارشناس فروش تلفنی آورده شده است:

  • سابقه کاری مرتبط
  • آشنایی با حوزه کاری، محصولات و خدمات شرکت
  • روابط عمومی قوی
  • حس نوع‌دوستی
  • روحیه کار تیمی
  • توانایی پیگیری امور و وظایف محوله با یک برنامه‌ زمانی مشخص
  • آشنایی به فنون مذاکره
  • توانایی مستندسازی و ارائه گزارش
  • آشنایی با فرآیند فروش تلفنی
  • تعهد کاری و مسئولیت‌پذیری
  • خلاقیت
  • قدرت حل مسئله
  • انگیزه و اعتمادبه‌نفس بالا

همچنین برای کار در شرکت‌های بزرگ و معتبر، معمولا شرایط دیگری مانند ارائه کارت پایان خدمت برای آقایان، ارائه ضامن معتبر، داشتن حداقل مدرک تحصیلی مانند دیپلم و ارائه گواهی عدم سوءپیشینه، موردتوجه کارفرمایان خواهد بود.

نگاهی به شرح وظایف شغلی در آگهی‌های استخدام فروش تلفنی

برقراری ارتباط تلفنی با مشتریان فعلی یک شرکت به‌منظور جذب سفارشات جدید، یکی از اصلی‌ترین وظایف یک کارشناس فروش یا بازاریاب تلفنی است. همچنین یک کارمند فروش تلفنی باید بتواند مشتریان جدیدی را به لیست مشتری‌های فعلی شرکت اضافه نماید.

معمولا ارائه گزارش به سرپرست یا مدیر فروش درباره روند فروش تلفنی، یکی دیگر از وظایف و مسئولیت‌های یک کارشناس فروش است. از دیگر وظایفی که معمولا در آگهی‌های استخدام کارمند فروش یا بازاریاب تلفنی مورداشاره قرار می‌گیرد، تکمیل فرآیند مذاکره و عقد قرارداد با مشتری است.

بازار کار ویزیتور و کارمند فروش تلفنی

در حوزه فروش و بازاریابی معمولا از کارجویان خانم و آقا با شرایط سنی مختلف، برای کار در صنایع مختلف دعوت به همکاری می‌شود. شرکت‌ها و صنایع مختلفی برای فروش و بازاریابی محصولات یا خدمات خود، اقدام به انتشار آگهی استخدام کارمند فروش تلفنی می‌کنند. در ادامه اسامی برخی از صنایع و بخش‌های اقتصادی که اقدام به جذب ویزیتور، بازاریاب و کارشناس فروش تلفنی می‌کنند آورده شده است:

  • شرکت‌های فعال در حوزه تولید و عرضه مواد غذایی
  • کسب‌وکارهای فعال در حوزه تجهیزات پزشکی
  • شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه
  • کسب‌وکارهای فعال در حوزه تولید و عرضه لوازم‌خانگی
  • شرکت‌های عرضه‌کننده لوازم‌آرایشی و بهداشتی
  • واحدهای عرضه‌کننده پوشاک
  • شرکت‌های تبلیغاتی
  • شرکت‌های بازرگانی
  • کسب‌وکارهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات
  • صنعت ساختمان
  • شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل
  • کسب‌وکارهای ارائه‌دهنده خدمات آموزشی

آگهی‌های استخدام کارمند دورکار جهت فروش تلفنی یا سایر آگهی‌های شغلی با شرایط کار در منزل و کار غیرحضوری، معمولا در بین آگهی‌های استخدامی شهرهایی مانند تهران، کرج و مشهد وجود دارند. علاوه‌ بر شرایط دورکاری، یکی دیگر از مواردی که می‌تواند انگیزه فراوانی را برای کار در حوزه بازاریابی تلفنی در کارجویان ایجاد نماید، دریافت پورسانت از کار فروش و بازاریابی تلفنی است.

بسیاری از شرکت‌ها در کنار حقوق ثابت و سایر مزایای استخدامی رایج، میزان مشخصی از پورسانت را به‌عنوان پورسانت فروش و بازاریابی برای این فرصت شغلی در نظرمی‌گیرند. این موضوع می‌تواند درآمد قابل‌توجهی را برای افراد جویای کار در این فرصت شغلی به همراه داشته باشد.

لینک‌های مرتبط

فروشنده

بازاریاب بین المللی

بازاریاب تجهیزات الکترونیک

کارشناس فروش دفتری

نتورک مارکتینگ

پرسشگر

پروموتر

فروشنده طلا

فروشنده ابزارآلات صنعتی

فروشنده اسباب بازی

فروشنده آجیل و خشکبار

فروشنده پرده

فروشنده پوشاک

فروشنده حوزه ساختمان

فروشنده خودرو

فروشنده پارچه

فروشنده عطر و ادکلن

فروشنده عینک

فروشنده فرش

فروشنده تجهیزات پزشکی

فروشنده قنادی

فروشنده قهوه

فروشنده کالای خواب

فروشنده کیف و کفش

فروشنده لوازم آرایشی

فروشنده لوازم یدکی خودرو

فروشنده لوازم خانگی

فروشنده لوازم ورزشی

فروشنده مبلمان

فروشنده مواد غذایی

فروشنده موبایل

فروشنده مویرگی

فروشنده نان

کارشناس بازاریابی میدانی

مشاور املاک

مشاور پوست و مو

مشاور فروش داروخانه

ویزیتور بیمه

بازاریاب تجهیزات پزشکی

ویزیتور حوزه ساختمان

ویزیتور دستگاه کارتخوان

ویزیتور قهوه

ویزیتور لوازم خانگی

ویزیتور لوازم یدکی خودرو

ویزیتور محصولات آرایشی بهداشتی

ویزیتور مواد غذایی

ویزیتور نرم افزار

مشاور تلفنی

کانتر فروش

کارشناس چیدمان

صندوقدار

ویزیتور

مشاهده بیشتر toggle