معرفی شیما جعفرزاده، مدیر توسعه منابع انسانی در شرکت سرآمد

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی شیما جعفرزاده، مدیر توسعه منابع انسانی در شرکت سرآمد

شیما جعفرزاده یکی از کارشناسان باتجربه در حوزه منابع انسانی است. از فعالیت‌های تخصصی خانم شیما جعفرزاده در این حوزه، می‌توان به ارائه مشاوره‌های منابع انسانی و استخدام متخصصان و مدیران کلیدی در شرکت‌ها و سازمان‌ها اشاره کرد.

همچنین شیما جعفرزاده به‌عنوان بنیان‌گذار شرکت SaramadHRD شناخته می‌شود. داشتن انگیزه فراوان برای فعالیت در زمینه منابع انسانی در کنار مهارت‌های سازمان‌دهی قوی در خانم جعفرزاده، ایشان را به یکی از فعالان موفق در حوزه مدیریت منابع انسانی تبدیل کرده است.

همچنین علاقه‌مندی به یادگیری بیشتر در حوزه منابع انسانی، یکی از اصلی‌ترین مواردی است که خانم شیما جعفرزاده را به فعالیت در جایگاه‌های شغلی مختلف ترغیب کرده است. یکی دیگر از توانمندی‌های شیما جعفرزاده، توانایی یافتن راه‌حل‌های خلاقانه برای حل مشکلات موجود در این حوزه کاری است.

کمپین back to work

سوابق ایشان در برنامه‌ریزی برای جذب و استخدام نیروهای کاری، موجب می‌شود تا بتوانیم خانم جعفرزاده را به‌عنوان فردی مناسب برای اصلاح و ویرایش رزومه‌های کارجویان معرفی نماییم. از دیگر فعالیت‌های تخصصی ایشان می‌توان به اجرای استراتژی‌های استخدام سازمانی، برگزاری مصاحبه‌های شغلی، اجرای تست‌های پیش از استخدام و بررسی سوابق تحصیلی و شغلی کارجویان اشاره کرد.

این در حالی است که ایشان به توسعه منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق ارائه راه‌کارهای منابع انسانی، توجه ویژه‌ای دارند. یکی از اقداماتی که شیما جعفرزاده در جهت توسعه منابع انسانی سازمان‌ها انجام داده است، ارائه برنامه‌های آموزشی برای ارتقای سطح مهارت کارکنان بوده است.

ایشان با ثبت اطلاعات کارکنانی که در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند، در رسیدگی به امور منابع انسانی شرکت نقش داشته‌اند. مدیریت عملکرد و پاداش در کنار ایجاد توضیحات شغلی مناسب برای فرصت‌های استخدامی شرکت، از دیگر فعالیت‌های حرفه‌ای خانم شیما جعفرزاده بوده است.

یکی از چالش‌های موجود در حوزه منابع انسانی، تعیین دقیق مسئولیت‌های کارکنان است. شیما جعفرزاده با تحلیل وظایف شغلی، نقش تعیین‌کننده‌ای در تعیین وظایف کاری کارکنان داشته است. از دیگر فعالیت‌های حرفه‌ای خانم شیما جعفرزاده می‌توان به انجام بررسی‌های منظم، از شاخص‌های وضعیت نیروهای کاری اشاره کرد.

تحصیلات شیما جعفرزاده

شیما جعفرزاده مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه آزاد اسلامی، در رشته ژنتیک دریافت کرده است.

سوابق کاری و تجربیات شیما جعفرزاده

در سوابق کاری خانم شیما جعفرزاده همکاری با شرکت‌ طبیعت زنده مشاهده می‌شود. شرکت طبیعت زنده یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور است که در حوزه لوازم‌آرایشی بهداشتی فعالیت دارد. برند سینره یکی از نام‌های تجاری شناخته‌شده در بازار است که متعلق به شرکت طبیعت زنده است.

همچنین همکاری با شرکت‌های پارمین ژن گستر و داروسازی بهان سار، در سوابق کاری خانم شیما جعفرزاده مشاهده می‌شود. ایشان هم‌اکنون به‌عنوان بنیان‌گذار و مجری امور منابع انسانی، در شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد مشغول به فعالیت هستند.

برای مشاهده لینکدین شیما جعفرزاده کلیک کنید.

شیما جعفرزاده و کمپین بک تو ورک جاب ویژن

یکی از کارهایی که می‌تواند روند کاریابی را برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار سرعت بخشد، نوشتن یک رزومه‌ حرفه‌ای و استاندارد است. چنانچه نمونه رزومه کاری شما به‌وسیله یکی از کارشناسان خبره در حوزه منابع انسانی موردبازنگری و اصلاح قرار گیرد، قطعا می‌توانید شانس استخدامی خود را به شکل چشم‌گیری افزایش دهید.

درنتیجه پیشنهاد می‌کنیم نمونه رزومه خود را برای کمپین بک تو ورک (Back to work) ارسال کنید. در این صورت می‌توانید رزومه خود را بر اساس نظرات کارشناسان منابع انسانی مانند خانم شیما جعفرزاده، ویرایش و اصلاح نمایید.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه