معرفی شقایق شهرابی فراهانی، HR Business Partner در شرکت زرین جم مارینا

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی شقایق شهرابی فراهانی، HR Business Partner در شرکت زرین جم مارینا

شقایق شهرابی فراهانی یکی از متخصصان باتجربه منابع انسانی در ایران است که نزدیک به یک دهه سابقه فعالیت در این حوزه را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. او در حال حاضر به‌عنوان HR Business Partner در شرکت زرین جم مارینا به فعالیت می‌پردازد.

در ادامه برای آشنایی بیشتر با این متخصص، به بررسی تحصیلات، مسیر شغلی و سوابق حرفه‌ای او خواهیم پرداخت.

تحصیلات

شهرابی فراهانی مدرک کارشناسی خود را در رشته فیزیک از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرده است. علاوه بر این، او دارای مدرک مدیریت منابع انسانی از موسسه آموزشی بهار است. وی همچنین دارای مدرک بین‌المللی PHRI از دانشگاه تهران است.

کمپین back to work

مسیر شغلی و سوابق کاری

در این بخش، به بررسی مسیر شغلی و سوابق کاری این متخصص منابع انسانی، خواهیم پرداخت.

شروع مسیر حرفه‌ای با فعالیت به‌عنوان Human Resources Coordinator در شرکت سولار صنعت سبز

شقایق شهرابی فراهانی مسیر حرفه‌ای خود را با فعالیت در شرکت سولار صنعت سبز به‌عنوان Human Resources Coordinator (هماهنگ‌کننده منابع انسانی) آغاز کرد. او بیش از دو سال به‌صورت تمام‌وقت به فعالیت خود در این شرکت ادامه داده و در این مدت، تجربه‌های کاری ارزشمندی را کسب نمود. شرکت سولار صنعت سبز در زمینه امور پیمانکاری راه و ساختمان و خدمات راه‌وترابری فعالیت می‌کند.

فعالیت به‌عنوان Human Resources Expert در شرکت سام آرین اکسیر

وی در ادامه مسیر حرفه‌ای خود، بیش از یک سال با شرکت سام آرین اکسیر به‌عنوان Human Resources Expert (کارشناس منابع انسانی) همکاری کرد. این شرکت در زمينه تولید و واردات دارو و مکمل دارویی فعالیت می‌کند.

فعالیت به‌عنوان Human Resources Development Specialist در شرکت زرین جم مارینا

شهرابی فراهانی در ادامه فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه منابع انسانی، به شرکت زرین جم مارینا پیوست. او به مدت 3.5 سال، در این شرکت به‌عنوان Human Resources Development Specialist (کارشناس توسعه منابع انسانی) به فعالیت پرداخت. شرکت زرین جم مارینا در زمینه تولید شربت و آبمیوه‌های طبیعی برندهای سان استار، سانی نس، استینا و نایت کینگ فعالیت می‌کند.

فعالیت به‌عنوان Talent Acquisition Specialist و Talent Acquisition Lead در اسنپ

او گام بعدی مسیر شغلی خود را با فعالیت در شرکت اسنپ برداشت. شهرابی فراهانی در شرکت اسنپ به‌عنوان Talent Acquisition Specialist (کارشناس استعدادیابی و جذب استعداد) و Talent Acquisition Lead به فعالیت پرداخت. همکاری وی با این شرکت 1.5 سال به طول انجامید.

فعالیت به‌عنوان HR Business Partner در شرکت زرین جم مارینا

شقایق شهرابی فراهانی از پنج ماه پیش تاکنون همکاری خود را با شرکت زرین جم مارینا به‌عنوان HR Business Partner (شریک تجاری منابع انسانی) آغاز کرده است و در حال حاضر نیز در همین موقعیت شغلی، مشغول به فعالیت است.

برای مشاهده لینکدین شقایق شهرابی فراهانی کلیک کنید.

شقایق شهرابی فراهانی؛ یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک (back to work)

شقایق شهرابی فراهانی که تجربه‌های موفقی در حوزه منابع انسانی داشته، یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک است. او در کنار تعداد دیگری از متخصصان منابع انسانی مطرح کشور در قالب این کمپین، با انجام کارهایی همچون بررسی رزومه، ارائه پیشنهادهای مختلف به کارجویان و اصلاح رزومه، به کارجویانی که در این مدت اخیر تعدیل شده‌اند، کمک می‌کنند.

هدف اصلی کمپین Back to Work کمک به کارجویان تعدیل شده است تا با اصلاح و بهبود رزومه از طریق پیشنهادهای افرادی همچون شقایق شهرابی فراهانی، بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر در شغل دلخواه خود استخدام و مشغول به کار شوند.

اگر شما کارجوی گرامی نیز با مشکل تعدیل نیروی سازمان قبلی خود روبه‌رو شده و شغل خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با ثبت رزومه خود، از کمک‌ها و راهنمایی‌های شقایق شهرابی فراهانی و دیگر افراد فعال در حوزه HR استفاده کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

بدون دیدگاه