معرفی تینا نجف پور، کارشناس منابع انسانی در آسرون

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی تینا نجف پور، کارشناس منابع انسانی در آسرون

یکی از متخصصان منابع انسانی در تهران، تینا نجف پور است. مشارکت در فعالیت‌های جذب و استخدام در کنار کمک به انجام فعالیت‌های سازنده در جهت حفظ کارکنان، ازجمله اقدامات موردتوجه خانم تینا نجف پور در حوزه منابع انسانی است. همچنین خانم نجف پور می‌تواند با استفاده از دانش و تخصص خود در حوزه روانشناسی، راهنمایی‌های ارزشمندی را در جهت انتخاب مسیر شغلی به افراد جویای کار ارائه نماید.

کمپین back to work

تحصیلات تینا نجف پور

خانم نجف پور فارغ‌التحصیل دانشگاه یزد، در رشته روانشناسی بالینی است.

سوابق کاری و تجربیات تینا نجف پور

خانم نجف پور هم‌اکنون به‌عنوان کارشناس منابع انسانی در فروشگاه اینترنتی آسرون مشغول به فعالیت هستند. خوب است بدانید که این فروشگاه اینترنتی درزمینه فروش محصولات آهن و فولاد فعالیت دارد. در این فروشگاه به‌راحتی می‌توانید قیمت انواع محصولاتی مانند میلگرد، تیرآهن و انواع ورق را پیداکرده و ثبت سفارش کنید.

از مشتریان شرکت آسرون می‌توان به بانک تجارت، شهرداری قم، گروه صنعتی لینا و آلومینیوم پارس اشاره کرد. خانم نجف پور با فعالیت در این شرکت، می‌کوشد تا به جذب و استخدام نیروهای توانمند در شرکت آسرون کمک نماید.

همچنین خانم نجف پور با فعالیت در حوزه منابع انسانی فروشگاه اینترنتی آسرون، نقش مهمی در توسعه منابع انسانی این شرکت دارد. برای مشاهده لینکدین تینا نجف پور کلیک کنید.

تینا نجف پور و کمپین بک تو ورک

تردیدی نیست که نوشتن یک رزومه کاری حرفه‌ای، مهم‌ترین اقدام شما برای پیدا کردن شغلی مناسب است. درنتیجه بهتر است پیش از ارسال رزومه به آگهی‌های استخدامی شرکت‌های معتبر، از کیفیت نمونه رزومه کاری خود مطمئن شوید.

برای این منظور کافی است نمونه رزومه کاری خود را برای کمپین بک تو ورک (Back to work) ارسال نمایید. کارشناسان حوزه منابع انسانی مانند خانم نجف پور با ارائه نظرات و راهنمایی‌های لازم، شما را در ارتقای کیفیت نمونه رزومه کاری یاری خواهند نمود.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران با معدل 19.02. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه