معرفی محمدامین اکبری، مدیر منابع انسانی در شرکت ارتباطات سینا

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی محمدامین اکبری، مدیر منابع انسانی در شرکت ارتباطات سینا

محمدامین اکبری از فعالان حوزه منابع انسانی و دارای مدرک ارشد MBA گرایش منابع انسانی از دانشگاه تهران است. او در حوزه شناسایی، جذب و استخدام استعدادها، ارائه مشاوره در حوزه منابع انسانی، رزومه نویسی و بررسی رزومه، آماده‌سازی برای مصاحبه، ارتقا برند کارفرمایی و مدیریت پروژه تخصص دارد.

کمپین back to work

تحصیلات

محمدامین اکبری دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه امیرکبیر است. او تحصیلات خود را در مقطع ارشد رشته مهندسی محیط زیست در دانشگاه خواجه نصیر گذرانده و همچنین دارای مدرک ارشد رشته MBA گرایش منابع انسانی از دانشگاه تهران است.

سوابق کاری محمدامین اکبری

  • مدیر منابع انسانی- شبکه اجتماعی مهندسین 808

مسیر کاری حرفه‌ای محمدامین اکبری در حوزهHR  از سال 97 و در همکاری با شبکه اجتماعی مهندسین 808 (Civil 808) به عنوان مدیر منابع انسانی آغاز شد. سایت Civil 808 یک شبکه اجتماعی بین المللی برای اتصال مهندسان در سراسر دنیا است.

  • مدیر منابع انسانی- سامانه‌های نوآوری ارتباطات سینا

محمدامین اکبری در سال 99 به عنوان Senior Human Resources Specialist همکاری خود را با شرکت ارتباطات سینا آغاز کرد. او پس از نزدیک 2 سال فعالیت در این موقعیت شغلی، همکاری خود را با این شرکت تحت عنوان مدیر منابع انسانی ادامه داد و هم‌اکنون در این سمت شغلی فعالیت دارد.

برای مشاهده صفحه لینکدین محمدامین اکبری کلیک کنید.

محمدامین اکبری و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل محمدامین اکبری بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. محمدامین اکبری و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه