معرفی ابوالفضل اسمعیل آبادی، سرپرست منابع انسانی در شرکت مایر ملنهوف

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی ابوالفضل اسمعیل آبادی، سرپرست منابع انسانی در شرکت مایر ملنهوف

ابوالفضل اسمعیل آبادی یکی از متخصصان منابع انسانی در ایران است که دارای سابقه کاری قابل‌توجهی در این حوزه کاری است. انجام برنامه‌ریزی‌های حوزه منابع انسانی درزمینه‌هایی مانند بررسی و تحلیل نیازمندی‌های شغلی شرکت‌ها و نظارت مستمر بر روند استخدامی در بازار کار، جزء مهم‌ترین فعالیت‌های کاری آقای اسمعیل آبادی در این زمینه هستند.

از دیگر فعالیت‌های موردتوجه آقای ابوالفضل اسمعیل آبادی در حوزه منابع انسانی، می‌توان به ارائه تحلیل‌های شغلی و به‌روزرسانی پروفیل‌های شغلی اشاره کرد. همچنین آقای اسمعیل آبادی ضمن آشنایی با حوزه جذب و استخدام نیروهای کاری، فرآیندهای استخدامی را با استفاده از امکانات داخلی و خارجی شرکت‌ها مدیریت می‌کنند.

کمپین back to work

انجام اموری مانند انتشار آگهی‌های استخدامی در فرصت‌های شغلی مختلف، دریافت و جمع‌آوری رزومه‌های ارسالی کارجویان، برگزاری مصاحبه‌های شغلی و جذب نیروهای توانمند و موردنیاز شرکت‌ها، از دیگر فعالیت‌های تخصصی آقای اسمعیل آبادی در حوزه منابع انسانی است.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاری آقای اسمعیل آبادی در فرآیند جذب و استخدام نیروهای کاری جدید، در ارتباط با همسوسازی کارکنان است. به شکلی که با اجرای برنامه‌های آموزشی و نظارت بر روند پیشرفت کارکنان، آقای اسمعیل آبادی به‌خوبی می‌تواند نیروهای کاری جذب‌شده را در مسیر تعالی سازمانی قرار دهد.

همچنین آقای اسمعیل آبادی با شناخت توانمندی‌های نیروهای کاری شرکت‌ها در مشاغل مختلف، توانایی ارائه و سرپرستی برنامه‌های آموزشی را دارا است. به شکلی که ایشان توانسته است با معرفی دوره‌های آموزشی هدفمند، در جهت ارتقای توانایی‌ها و مهارت‌های کارکنان شرکت‌ها گام بردارد.

از دیگر فعالیت‌های تخصصی آقای اسمعیل آبادی در حوزه منابع انسانی، می‌توان به ارائه گزارش‌های تحلیلی اشاره کرد. ارزیابی عملکرد کارکنان و تحلیل رضایت شغلی نیروهای کاری، ازجمله موضوعات موردتوجه کارفرمایان هستند. آقای ابوالفضل اسمعیل آبادی با بررسی این موارد، می‌تواند دید بهتری را از وضعیت فعالیت نیروهای انسانی در شرکت‌ها در اختیار صاحبان کسب‌وکارها قرار دهد.

تحصیلات ابوالفضل اسمعیل آبادی

آقای ابوالفضل اسمعیل آبادی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی است. ایشان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد خود را در حوزه تخصصی بازاریابی، از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرده است.

سوابق کاری و تجربیات ابوالفضل اسمعیل آبادی

آقای ابوالفضل اسمعیل آبادی سابقه فعالیت در شرکت‌های مختلف را در کارنامه کاری خود دارد. ایشان در بخش‌های اقتصادی مختلفی مانند فناوری اطلاعات، بازاریابی و تبلیغات، چاپ و بسته‌بندی، به ایفای نقش در حوزه منابع انسانی پرداخته است.

آقای اسمعیل آبادی به مدت بیش از 3 سال به‌عنوان متخصص منابع انسانی، در هولدینگ پارس رجا فعالیت داشته است. همچنین ایشان به‌عنوان سرپرست منابع انسانی، به مدت بیش از 4 سال در شرکت صبانت مشغول به فعالیت بوده است.

از دیگر سوابق کاری آقای اسمعیل آبادی در حوزه منابع انسانی، می‌توان به سابقه همکاری ایشان با شرکت آلتون اشاره کرد. هم‌اکنون آقای اسمعیل آبادی به‌عنوان سرپرست منابع انسانی، با شرکت مایر ملنهوف همکاری تمام‌وقت دارند. برای مشاهده لینکدین ابوالفضل اسمعیل آبادی کلیک کنید.

کمپین بک تو ورک

اگر مدتی است که به دنبال کار می‌گردید و هنوز نتوانسته‌اید در شغل موردنظر خود استخدام شوید، بهتر است از راهنمایی‌های متخصصان حوزه منابع انسانی جهت اصلاح و ویرایش رزومه خود استفاده کنید. با ارسال نمونه رزومه کاری خود به کمپین بک تو ورک (Back to work)، می‌توانید از نظرات کارشناسان و مدیران منابع انسانی مانند جناب آقای ابوالفضل اسمعیل آبادی استفاده کرده و کیفیت رزومه خود را ارتقا دهید.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه