معرفی پرستو فیضی، Senior HRBP در تپسی

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 3دقیقه
معرفی پرستو فیضی، Senior HRBP در تپسی

خانم پرستو فیضی یکی از متخصصان منابع انسانی است که سابقه همکاری با شرکت‌های مطرحی را در کارنامه کاری خود دارد. او در حال حاضر به‌عنوان شریک تجاری منابع انسانی (HRBP) در شرکت تپسی فعالیت می‌کند.

تحصیلات

پرستو فیضی، مدرک کارشناسی مهندسی کشاورزی را از دانشگاه تهران دریافت نموده است. وی دوره کارشناسی ارشد خود را نیز در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه شریف گذرانده است. او همچنین دارای مدرک مدیریت منابع انسانی از سازمان مدیریت صنعتی است.

کمپین back to work

مسیر شغلی و سوابق کاری

در ادامه، برای آشنایی بیشتر با این متخصص منابع انسانی، به بررسی مسیر شغلی و سوابق کاری این فرد خواهیم پرداخت.

کارشناس جذب و استخدام در شرکت CNPC

او در ابتدای مسیر حرفه‌ای خود در حوزه منابع انسانی، به‌عنوان کارشناس استخدام در شرکت CNPC مشغول به کار شد. خانم فیضی در مدت این همکاری که بیش از یک سال ادامه پیدا کرد، وظایفی همچون بررسی رزومه کارجویان و انجام مصاحبه با متقاضیان منتخب، ایجاد پایگاه‌داده رزومه و به‌روزرسانی آن، آماده‌سازی فرم نیروی انسانی برای کارکنان جدید، پیگیری مراحل استخدام، استخدام کارمندان جدید و پردازش مدارک مربوط به استخدام آن‌ها را برعهده داشته است.

Senior Talent Acquisition Business Partner در شرکت سرآوا

او در ادامه مسیر کاری خود، بیش از دو سال در شرکت سرآوا به‌عنوان Senior Talent Acquisition Business Partner به فعالیت پرداخت. هلدینگ سرآوا یکی از شرکت‌های فعال در اکوسیستم استارتاپی کشور است که شرکت‌های مطرحی همچون دیجی‌کالا، کافه بازار، دیوار، الوپیک و علی‌بابا را در زیرمجموعه خود دارد.

سرپرست منابع انسانی در شرکت anetwork

خانم فیضی، گام بعدی خود را با بر عهده گرفتن سرپرستی منابع انسانی شرکت anetwork برداشت و نزدیک به یک سال با این شرکت همکاری کرد.

شرکت دانش‌بنیان ای‌نتورک که در پارک فناوری پردیس قرار دارد، به‌عنوان یکی از آژانس‌های بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی شناخته می‌شود.

مدیر استعدادیابی و جذب استعداد در شرکت سامسونگ

وی در ادامه مسیر شغلی‌اش، همکاری خود را به‌عنوان مدیر استعدادیابی و جذب استعداد با سامسونگ آغاز کرد. این همکاری نزدیک به یک سال ادامه پیدا کرد. پرستو فیضی در این مدت، وظایفی همچون توسعه و اجرای استراتژی‌هایی برای جذب استعدادهای برتر به‌منظور کمک به عملکرد کسب‌وکار و تعیین خط‌مشی‌ها، استانداردها و فرایندهای استخدام را بر عهده داشت.

Human Resources Business Partner در شرکت اسمارتک

یکی دیگر از تجربه‌های کاری خانم فیضی، همکاری با شرکت اسمارتک به‌عنوان شریک تجاری منابع انسانی (Human Resources Business Partner) است. این شرکت در زمینه فناوری اطلاعات، خدمات اینترنتی و نرم‌افزار فعالیت می‌کند و یکی از زیرمجموعه‌های دیجی‌کالا است.

ادامه مسیر حرفه‌ای با پیوستن به تپسی

خانم پرستو فیضی در ادامه مسیر حرفه‌ای خود در زمینه منابع انسانی، به گروه تپسی پیوست. او در این شرکت، موقعیت‌های شغلی مختلفی از جمله سرپرست استخدام و مدیر پروژه منابع انسانی را تجربه کرده و هم‌اکنون نیز به‌عنوان شریک تجاری منابع انسانی در تپسی مشغول به فعالیت است.

برای مشاهده لینکدین پرستو فیضی کلیک کنید.

پرستو فیضی؛ یکی از همراهان جاب ویژن و کارجویان در کمپین بک تو ورک (back to work)

پرستو فیضی که تجربه‌های موفقی در مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های مختلف داشته، یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک است. او در کنار تعداد دیگری از متخصصان منابع انسانی مطرح کشور در قالب این کمپین، با انجام کارهایی همچون بررسی رزومه، ارائه پیشنهادهای مختلف به کارجویان و اصلاح رزومه، به کارجویانی که در این مدت اخیر تعدیل شده‌اند، کمک می‌کنند.

هدف اصلی کمپین Back to Work کمک به کارجویان تعدیل شده است تا با اصلاح و بهبود رزومه از طریق پیشنهادهای افرادی همچون پرستو فیضی، بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر در شغل دلخواه خود استخدام و مشغول به کار شوند.

اگر شما کارجوی گرامی نیز با مشکل تعدیل نیروی سازمان قبلی خود روبه‌رو شده و شغل خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با ثبت رزومه خود، از کمک‌ها و راهنمایی‌های پرستو فیضی و دیگر افراد فعال در حوزه HR استفاده کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

بدون دیدگاه