معرفی محمد ثامنی، مدیر منابع انسانی در پترو کیمیا پیوند

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی محمد ثامنی، مدیر منابع انسانی در پترو کیمیا پیوند

محمد ثامنی از فعالان حوزه منابع انسانی است که در زمینه مدیریت سرمایه انسانی (HCM) تخصص دارد. او دارای گواهینامه «مدیریت حرفه‌ای منابع انسانی» از «انجمن مدیریت منابع انسانی ایران» است و در طول فعالیت حرفه‌ای خود هم به صورت مستقل و هم در همکاری با شرکت‌های مختلف به ارائه مشاوره و مربیگری در حوزه منابع انسانی، پیشبرد امور جذب و استخدام سازمان‌ها و مشاوره مدیریت پرداخته است.

کمپین back to work

تحصیلات

محمد ثامنی در مقطع کارشناسی رشته جامعه شناسی در دانشگاه تهران تحصیل کرده است. او همچنین دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه پیام نور است.

سوابق کاری محمد ثامنی

  • Human Resources Director – اسمیران

مسیر کاری حرفه‌ای محمد ثامنی در حوزه HR، از سال 99 با فعالیت به عنوان Human Resources Director در هلدینگ اسمیران آغاز شد. او به مدت 1 سال و 7 ماه در این موقعیت شغلی به پیشبرد امور مربوط به منابع انسانی فعالیت داشته است. هلدینگ بین‌المللی اسمیران در زمینه‌های مختلف معدنی، سرمایه‌گذاری، ساختمانی، کشاورزی، فناوری اطلاعات‌ و سلامت فعالیت دارد.

  • بنیانگذار و مشاور منابع انسانی- اچ سی کارامد

محمد ثامنی در سال 1401 شرکت مشاوره منابع انسانی خود را با عنوان اچ سی کارامد (HCKaramad) تاسیس نمود. خدمات این شرکت شامل مربیگری HR، مشاوره مدیریت، جذب و استخدام و مشاوره و کمک به پیشبرد امور منابع انسانی می‌شود.

  • مدیر منابع انسانی- پترو کیمیا پیوند

محمد ثامنی از شهریور 1401 در کنار فعالیت مستقل در حوز مشاوره منابع انسانی، همکاری خود را به عنوان مدیر منابع انسانی با شرکت پترو کیمیا پیوند آغاز کرد و در حال حاضر در این موقعیت شغلی فعال است. شرکت تولیدی بازرگانی پترو کیمیا پیوند در حوزه تولید و تامین مواد اولیه شیمیایی مورد استفاده در صنایعی چون تصفیه آب، رنگ و رزین، مواد اولیه غذایی، کشاورزی، آبکاری، آرایشی و بهداشتی، داروسازی، حلال‌ها و پلیمرها فعالیت دارد.

برای مشاهده صفحه لینکدین محمد ثامنی کلیک کنید.

محمد ثامنی و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل محمد ثامنی بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. محمد ثامنی و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه