معرفی ابوالفضل زمانی، مدیر عامل آژانس منابع انسانی Toplicant

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 3دقیقه
معرفی ابوالفضل زمانی، مدیر عامل آژانس منابع انسانی Toplicant

ابوالفضل زمانی از متخصصان فعال و باتجربه حوزه منابع انسانی با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در این حوزه است. او فعالیت حرفه‌ای خود در حوزه منابع انسانی را با عنوان “کارشناس منابع انسانی” هلدینگ عقاب آغاز کرد و در طول سال‌های فعالیت خود در سمت‌های مختلفی چون سرپرست،مشاور و مدیر توسعه منابع انسانی با شرکت‌های مختلفی همکاری داشته است.

تخصص ابوالفضل زمانی حل مسئله و توسعه فرایندهای منابع انسانی، کمک به ارتقای برند کارفرمایی، ارائه آموزش‌های مرتبط منابع انسانی (Human Resources) و کمک به بهبود فرآیند جذب و استخدام در شرکت‌ها و سازمان‌ها است.

کمپین back to work

تحصیلات

ابوالفضل زمانی دوره کارشناسی روابط عمومی خود را بین سال‌های 82 تا 86 در دانشگاه شهید بهشتی گذرانده و پس از آن در سال 89 مدرک ارشد رشته مدیریت منابع انسانی را از همین دانشگاه دریافت کرده است. زمانی، پس از پایان تحصیلات ارشد و کسب تجربه در حوزه منابع انسانی، در مقطع دکترای رشته DBA، گرایش مدیریت منابع انسانی تحصیلات خود را ادامه داد.

سوابق کاری ابوالفضل زمانی

تدریس- دانشگاه پیام نور

مسیر کاری حرفه‌ای ابوالفضل زمانی از سال 87 و پس از پایان دوره کارشناسی، با تدریس در دانشگاه پیام نور آغاز شد. فعالیت او در این سمت 4 سال به طول انجامید.

سرپرست HR- هلدینگ عقاب

ابوالفضل زمانی در سال 91 به عنوان “کارشناس ارشد منابع انسانی” در “هلدینگ عقاب” مشغول به فعالیت شد و 2 سال پس از شروع فعالیت در این شرکت توانست به موقعیت “سرپرست بخش منابع انسانی” در بخش توزیع شرکت عقاب ارتقا پیدا کند. هلدینگ عقاب صاحب برند حلوای عقاب و شرکت پخش عقاب است.

مشاور منابع انسانی- مدیران 21

او در سال 94 علاوه بر فعالیت در هلدینگ عقاب، همکاری خود را با شرکت مدیران 21 به عنوان مشاور منابع انسانی آغاز کرد. این شرکت ارائه دهنده خدمات مشاوره و آموزش در حوزه منابع انسانی به شرکت‌ها و سازمان‌ها بوده و با برندهای موفقی چون عقاب، تحفه، نیلپر و… همکاری داشته است. این همکاری به مدت 2 سال و 2 ماه ادامه پیدا کرد.

مدیر توسعه منابع انسانی- دی.ان.ای یونیون

ابوالفضل زمانی در سال 96 همکاری خود را با عنوان “مدیر توسعه منابع انسانی گروهی” با شرکت «دی.ان.ای یونیون» آغاز کرد. دی ان ای یونیون (DNAunion) از شرکت‌های پیشرو ایران در حوزه تبلیغات کلاسیک و دیجیتال، روابط عمومی، فعالیت‌های بازارسازی در نقطه فروش (BTL)، تحقیقات بازاریابی، پایش فعالیت‌های بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده و سایر حوزه‌های مربوط به خدمات بازاریابی است. همکاری او با این شرکت تا سال 1401 و در حدود 5 سال ادامه داشت.

مدیرعامل- تاپلیکنت

ابوالفضل زمانی پس از حدود 11 سال فعالیت در حوزه منابع انسانی و بعد از پایان همکاری با شرکت دی.ان.ای یونیون، در سال 1401 آژانس منابع انسانی خود را در تهران تاسیس کرد. در حال حاضر 8 ماه از شروع فعالیت آژانس منابع انسانی تاپلیکنت می‌گذرد. در این مدت، استارتاپ تاپلیکنت (Toplicant) به ارائه خدمات مرتبط با مدیریت منابع انسانی در حوزه حل مساله و توسعه فرآیندهای انسانی، برند کارفرمایی و ارائه آموزش و کمک به فرآیند جذب و استخدام برای شرکت‌ها و سازمان‌ها پرداخته است.

برای مشاهده لینکدین ابوالفضل زمانی کلیک کنید.

ابوالفضل زمانی و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل ابوالفضل زمانی بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. ابوالفضل زمانی و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی (HR) در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه