معرفی هادی محمدآبادی، موسس و مدیر عامل جاب ویژن

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 3دقیقه
معرفی هادی محمدآبادی، موسس و مدیر عامل جاب ویژن

هادی محمد آبادی از متخصصان فعال حوزه منابع انسانی است که فعالیت حرفه‌ای خود در این زمینه را با برگزاری نمایشگاه کار دانشگاه شریف و پس از آن راه‌اندازی سایت کاریابی «جاب ویژن» آغاز کرده است. هادی محمدآبادی فعالیت کاری خود را در زمینه فروش و بازاریابی آغاز کرد و پس از چندین سال فعالیت در شرکت‌های مختلف، برآن شد تا راهی برای بهبود وضعیت منابع انسانی شرکت‌ها و سازمان‌ها پیدا کند. در این راستا، او به همراه مقداد ولایی، سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن را راه‌اندازی کرده و در قالب خدمات سایت، برگزاری نمایشگاه کار و همچنین برگزاری رویدادهای مرتبط با حوزه منابع انسانی (HR) به ارتقای سطح کیفی این حوزه کمک نموده است.

کمپین back to work

تحصیلات

هادی محمد آبادی مدرک کارشناسی رشته “مهندسی مکانیک” را از دانشگاه امیرکبیر دریافت کرده است. او در سال 89 تحصیلات خود را در رشته MBA دانشگاه شریف به مدت 2 سال ادامه داد.

سوابق کاری هادی محمدآبادی

مدیر فروش منطقه‌ای- گروه سولیکو

هادی محمدآبادی فعالیت حرفه‌ای خودش را در سال 89 به عنوان “کارشناس فروش” در گروه سولیکو آغاز کرد. او پس از 11 ماه فعالیت در این سمت شغلی، به عنوان “مدیر فروش منطقه‌ای” گروه سولیکو به فعالیت خود ادامه داد. همکاری او با گروه سولیکو مجموعا 2 سال ادامه داشت.

مدیر فروش و بازاریابی- شرکت بین‌المللی اسپرونکو

هادی محمدآبادی پس از کسب تجربه در گروه سولیکو، در سال 92 به عنوان مدیر فروش و بازاریابی شرکت اسپانیایی اسپرونکو (ESPROENKO) به فعالیت خود ادامه داد. این شرکت یک کمپانی خصوصی اسپانیایی است که در زمینه نفت و گاز فعالیت می‌کند و علاوه بر دفتر مرکزی در بارسلونا اسپانیا، دفاتری در شهرهای تهران، مسکو، هنگ کنگ، مسقط، هاوانا، کی‌یف، پاناما، بوگوتا، مکزیک و شعباتی در آمریکا، کانادا و امارات دارد. او به مدت 2 سال و 7 ماه با این شرکت همکاری داشته است.

مشاور مدیر عامل در حوزه فروش و بازاریابی- فرمند

هادی محمدآبادی در سال 92 و همزمان با فعالیت در شرکت اسپرونکو، همکاری خود را با شرکت پرند شکلات (فرمند) به عنوان مشاور مدیر عامل در حوزه فروش و بازاریابی آغاز کرد. این همکاری 3 سال و 3 ماه به طول انجامید.

موسس و مدیرعامل- جاب ویژن

در سال 95 و یک سال قبل از اتمام همکاری با شرکت فرمند، هادی محمدآبادی به همراه مقداد ولایی به راه‌اندازی بستری آنلاین برای کاریابی اقدام کرد. فعالیت اصلی هادی محمدآبادی در حوزه منابع انسانی (Human Resources) با برگزاری نمایشگاه کار دانشگاه شریف آغاز و پس از آن با راه‌اندازی سایت جاب ویژن ادامه و گسترش پیدا کرد. او در سال‌های فعالیت خود به عنوان موسس و مدیرعامل جاب ویژن، با برگزاری نمایشگاه‌های کار آنلاین و فیزیکی و همچنین رویدادهای مرتبط منابع انسانی مانند «HR Vision»، به ارائه دانش و تخصص خود در این حوزه پرداخته است.

برای مشاهده لینکدین هادی محمدآبادی کلیک کنید.

هادی محمدآبادی و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن با همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان « Back To Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل هادی محمدآبادی بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. هادی محمدآبادی و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصطلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان به شما کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه