معرفی نغمه عبادی، مدیر منابع انسانی شرکت Toplicant

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی نغمه عبادی، مدیر منابع انسانی شرکت Toplicant

خانم نغمه عبادی یکی از کارشناسان حوزه منابع انسانی در تهران هستند که در حوزه ارائه راه‌حل‌های کارآمد، منسجم و خلاقانه منابع انسانی فعالیت دارند. تحلیل فرصت‌های شغلی و ارائه توضیحات مرتبط با هر شغل در آگهی‌های استخدامی شرکت‌ها، بخشی از فعالیت‌های خانم عبادی در حوزه منابع انسانی است.

یکی دیگر از اقداماتی که خانم نغمه عبادی در حوزه منابع انسانی انجام می‌دهد، طراحی مدل شایستگی و ارزیابی نیروهای کاری بر اساس این نوع از مدل‌ها است. همچنین طراحی و اجرای فرآیندهای منابع انسانی مانند استخدام، آموزش و مدیریت عملکرد بر اساس مدل‌های شایستگی، از دیگر فعالیت‌های حرفه‌ای خانم نغمه عبادی هستند.

کمپین back to work

بررسی رزومه‌ها و انتخاب مناسب‌ترین رزومه در کنار برگزاری مصاحبه‌‌های شغلی، یکی دیگر از تخصص‌های خانم عبادی در جایگاه کارشناس منابع انسانی است. خانم نغمه عبادی با تسلط بر موضوعاتی مانند مدل‌های نیازسنجی، روش‌های تدریس و ارزیابی میزان اثربخشی، آشنایی کاملی با مدل‌های ارزیابی شغلی و پاداش دارد.

یکی از چالش‌های مهمی که شرکت‌ها در حوزه منابع انسانی با آن مواجه هستند، فرآیند پذیرش سازمانی یا آشنایی یک نیروی کاری جدید با کارکنان و سازمان است. خانم نغمه عبادی با طراحی و اجرای برنامه‌های موسوم به onboarding plan، نقشی کلیدی در رفع چالش‌های موجود در حوزه استخدام و جذب نیروهای کاری جدید در سازمان‌ها دارا است. از دیگر مهارت‌ها و تخصص‌های خانم عبادی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آشنایی با سیستم مدیریت عملکرد (شامل طراحی شاخص‌های ارزیابی عملکرد، تهیه توافق‌نامه عملکرد، اجرای ارزیابی 360 درجه و ارائه بازخورد)
  • آشنایی کامل با مدل‌های سنجش و ارزیابی نگرش کارکنان (شامل رضایت شغلی، فرهنگ‌سازمانی و…)
  • توانایی اجرای نظرسنجی و ارائه گزارش‌های تحلیلی
  • آشنایی با مدل‌های فرآیند منابع انسانی (شامل مدل‌های APQC، PST، 34000 و…)
  • توانایی طراحی شاخص‌های منابع انسانی به‌منظور نظارت بر فرآیندهای موجود در این حوزه
  • مسلط به تهیه و تدوین رویه‌های منابع انسانی

تحصیلات خانم نغمه عبادی

خانم نغمه عبادی دارای مدرک کارشناسی در رشته مدیریت دولتی از دانشگاه تهران است. همچنین ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تهران هستند. خوب است بدانید که خانم عبادی در سال 2020 میلادی، موفق به اخذ مدرک دکتری در رشته مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تهران شده است.

سوابق کاری و تجربیات نغمه عبادی

خانم نغمه عبادی دارای سابقه ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه تحصیلی و آموزشی هستند. ایشان که به مدت 2 سال در این حوزه به شکل تخصصی فعالیت داشته‌اند، از سال 2007 تا سال 2009 میلادی با کانون فرهنگی آموزشی قلم‌چی به شکل پاره‌وقت همکاری کرده‌اند.

سابقه فعالیت حرفه‌ای ایشان در حوزه منابع انسانی (human resources)، به همکاری با شرکت نیلپر (Nilper) برمی‌گردد. ایشان از سال 2013 میلادی تا سال 2020 میلادی، با این شرکت در موقعیت شغلی کارشناس ارشد منابع انسانی همکاری کرده است. از دیگر سمت‌های خانم نغمه عبادی می‌توان به جایگاه شغلی سرپرست منابع انسانی در شرکت پرشیا خودرو (2020 الی 2022 میلادی) و مدیر توسعه منابع انسانی در شرکت تاپلیکنت (Toplicant) اشاره کرد. ایشان هم‌اکنون با شرکت تاپلیکنت همکاری دارند.

برای مشاهده لینکدین نغمه عبادی کلیک کنید.

کمپین بک تو ورک

اگر مدتی است که در کاریابی دچار مشکل هستید، می‌توانید رزومه کاری خود را برای کمپین بک تو ورک (Back to work) ارسال کنید. در این صورت کارشناسان زبده منابع انسانی مانند خانم نغمه عبادی، رزومه شما را بررسی کرده و با ارائه راهنمایی‌های لازم، به ارتقای کیفیت رزومه کاری شما کمک خواهند کرد.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه