معرفی افرا دادرس، مدیر منابع انسانی شرکت CRM دیدار

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی افرا دادرس، مدیر منابع انسانی شرکت CRM دیدار

افرا دادرس دانشجوی دکترای منابع انسانی دانشگاه تهران و از متخصصان باتجربه حوزه مدیریت منابع انسانی است. او در طول 10 سال تجربه در حوزه مدیریت منابع انسانی و کار با شرکت‌های بزرگی چون فریر آسا طب، دایوپارس و سی آر ام دیدار، به ارائه مشاوره در این حوزه، مدیریت فرآیند جذب و استخدام، آموزش و ارتقای کارکنان، ارزیابی عملکرد، برنامه‌ریزی و سازماندهی امور مرتبط با منابع انسانی پرداخته است.

افرا دادرس در حال حاضر علاوه بر همکاری با شرکت سی آر ام دیدار، به صورت مستقل و به عنوان مشاور منابع انسانی با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف همکاری دارد.

کمپین back to work

تحصیلات

افرا دادرس مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه شریف دریافت کرده است. او پس از پایان دوره کارشناسی، تحصیلات خود را در مقطع ارشد رشته MBA در دانشگاه شریف ادامه داد. افرا دادرس در حال حاضر در مقطع دکترا رشته مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران مشغول به تحصیل است.

سوابق کاری افرا دادرس

مدیر منابع انسانی- فریر آسا طب

فعالیت حرفه‌ای افرا دارس در حوزه منابع انسانی (Human Resources) با مدیریت بخش منابع انسانی شرکت فریر آسا طب آغاز شد. او به مدت 3 سال مدیریت بخش منابع انسانی این شرکت را برعهده داشت. شرکت فریر آسا طب تولید کننده دستگاه‌های فشارسنج، دستگاه تست قند خون، سرسوزن‌های پیک و شکر رژیمی برای مبتلایان به دیابت است.

مدیر منابع انسانی- دایوپارس

افرا داردس در سال‌های 95 و 96 به عنوان مدیر منابع انسانی با شرکت دایوپارس همکاری داشته است. شرکت دایوپارس (با مشارکت حقوقی دو شرکت افرنداطلس و شرکت DIO Corporation کره جنوبی) در زمینه تحقیق، توسعه و فناوری ایمپلنت‌های دندانی فعالیت داشته و به عنوان بزرگترین سازمان دندانپزشکی ایران، سهم قابل توجهی از بازار ایمپلنت کشور را از آن خود کرده است.

مشاور منابع انسانی- فریلنس

افرا دادرس از سال 99 تا به امروز، به صورت مستقل به ارائه مشاوره در حوزه منابع انسانی برای سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف می‌پردازد.

مدیر منابع انسانی- سی آر ام دیدار

افرا دادرس در حال حاضر علاوه بر ارائه مشاوره به سازمان‌ها به صورت مستقل، به عنوان مدیر منابع انسانی شرکت سی آر ام دیدار فعالیت می‌کند. شرکت دیدار، بزرگترین سازنده نرم‌افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) ابری ایرانی است.

برای مشاهده لینکدین افرا دادرس کلیک کنید.

افرا دادرس و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل افرا دادرس بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. افرا دادرس و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه