معرفی رها مولایی، HR Business Partner در شرکت جاباما

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی رها مولایی، HR Business Partner در شرکت جاباما

خانم رها مولایی یکی از کارشناسان باتجربه در حوزه منابع انسانی در استان تهران است. خانم مولایی به‌عنوان یک شریک تجاری در حوزه منابع انسانی، در زمینه بهبود فرآیندهای این حوزه فعالیت دارد. بررسی قراردادهای کاری و ارائه مشاوره‌های لازم در حوزه قوانین کار، از دیگر فعالیت‌های رها مولایی است.

یکی دیگر از حوزه‌هایی که رها مولایی در آن تخصص دارد، ارتقای برند کارفرمایی است. مشارکت در فرآیند جذب و استخدام در کنار مدیریت عملکرد، از دیگر موارد موردتوجه در سوابق کاری خانم مولایی هستند.

ایشان با جذب نیروهای متخصص و ارائه برنامه‌های توسعه منابع انسانی، به بهبود فعالیت‌ شرکت‌های مختلف کمک می‌کند. همچنین ارائه راه‌کارهایی برای ارتقای روابط بین کارکنان، از دیگر زمینه‌های کاری خانم مولایی در حوزه منابع انسانی است.

کمپین back to work

رها مولایی در سوابق کاری خود به‌عنوان شریک تجاری منابع انسانی در شرکت‌ها،‌ به سهام‌داران و مدیران بخش‌های مختلف یک شرکت، مشاوره‌های مختلفی در حوزه منابع انسانی ارائه کرده است. طراحی فرآیندهای منابع انسانی و ملاقات با مدیران به‌منظور ارتقای تعامل بین بخشی در شرکت‌ها، از دیگر اقداماتی است که حانم مولایی در طول سابقه کاری خود موردتوجه قرار داده است.

از دیگر فعالیت‌های خانم مولایی می‌توان به مشارکت در طراحی و پیاده‌سازی برنامه‌های تیم سازی، تهیه و تدوین توضیحات شغلی برای موقعیت‌های شغلی موردنیاز شرکت‌ها، تهیه و آماده‌سازی آگهی‌های استخدامی در فرصت‌های شغلی مختلف و مدیریت رویدادهای مختلف در شرکت‌ها اشاره کرد.

تحصیلات رها مولایی

خانم رها مولایی، فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی اصفهان است. ایشان دوره کارشناسی خود را در رشته مهندسی شیمی، در دانشگاه صنعتی اصفهان گذرانده است. خانم رها مولایی در سال 2021 میلادی مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه خوارزمی، در رشته MBA دریافت کرده است.

سوابق کاری و تجربیات رها مولایی

در سوابق کاری رها مولایی همکاری با شرکت‌های بزرگ و معتبری مانند دیجی کالا و جاباما مشاهده می‌شود. ایشان حدود 2 سال با شرکت دیجی کالا، در جایگاه شغلی کارشناس منابع انسانی به شکل تمام‌وقت همکاری داشته است. خانم مولایی در شرکت دیجی کالا برای بیش از 3 هزار نفر از نیروهای کاری این شرکت، فرآیندهای منابع انسانی را اجرا کرده است.

ارائه گزارش‌های منابع انسانی به مدیران و سهام‌داران شرکت، برگزاری جلسات بررسی عملکرد کارکنان و ارائه راه‌حل‌های منابع انسانی برای دستیابی به پیشرفت شغلی کارکنان، از دیگر اقدامات رها مولایی در شرکت دیجی کالا است.

از دیگر سوابق کاری خانم مولایی می‌توان به فعالیت ایشان در گروه صنعتی کناف ایران اشاره کرد. خانم مولایی به‌عنوان متخصص منابع انسانی، از سال 2019 تا سال 2020 میلادی در شرکت کناف ایران مشغول به فعالیت بوده است.

کار در شرکت‌های Dreamdays Gift Experiences و بامیلو، بخش دیگری از سوابق کاری خانم مولایی را تشکیل می‌دهند. خانم مولایی هم‌اکنون به‌عنوان شریک تجاری منابع انسانی، با شرکت جاباما همکاری تمام‌وقت دارد.

برای مشاهده لینکدین رها مولایی کلیک کنید.

رها مولایی و کمپین Back to Work جاب ویژن

اگر رزومه کاری شما نیاز به اصلاح دارد و از حرفه‌ای و استاندارد بودن آن مطمئن نیستید، پیشنهاد می‌کنیم رزومه خود را برای کمپین بک تو ورک (Back to work) ارسال نمایید. با ارسال نمونه رزومه کاری خود به کمپین بک تو ورک، می‌توانید از نظرات متخصصان برجسته در حوزه منابع انسانی مانند خانم رها مولایی، برای ارتقای کیفیت رزومه خود استفاده کنید.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه