معرفی ریحانه خلیل پور، مشاور و متخصص منابع انسانی

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی ریحانه خلیل پور، مشاور و متخصص منابع انسانی

ریحانه خلیل پور از متخصصان باتجربه حوزه منابع انسانی با بیش از 16 سال فعالیت حرفه‌ای در کانادا، فرانسه و ایران است. او در طول سال‌های فعالیت خود با شرکت‌های مطرحی چون هلدینگ سراوا، شتابدهنده سامسونگ و شرکت بین‌المللی Fine Hygienic همکاری داشته است. خانم خلیل پور در 6 سال گذشته با راه‌اندازی شرکت «تلنتیم» به ارائه خدمات مشاوره HR، شناسایی، جذب و استخدام استعدادها، مربی‌گری و منتورینگ HR، تعیین استراتژی و برنامه‌ریزی واحد منابع انسانی، ایجاد تعهد کاری و انگیزه بخشی به کارکنان و شکل‌دهی فرهنگ و ارزش‌های سازمانی پرداخته است.

کمپین back to work

تحصیلات

ریحانه خلیل پور مدرک کارشناسی خود را در رشته Business Administration از دانشگاه McMaster کانادا دریافت کرده است. او سپس تحصیلات خود را در مقطع ارشد رشته MBAدر دانشگاه Royal Roadsکانادا ادامه داد.

سوابق کاری ریحانه خلیل پور

Head Of Human Resources- Catering International & Services CIS

ریحانه خلیل پور در سال‌های 2005 تا 2007 به عنوان سرپرست منابع انسانی شرکت Catering International & Services CIS در فرانسه فعالیت داشته است. ایجاد تغییر در فرهنگ سازمانی، مدیریت امور روزانه منابع انسانی، جذب و استخدام استعدادها و ایجاد فرهنگ آموزش محور در سازمان، بخشی از مسئولیت‌های ریحانه خلیل پور در زمان همکاری او با این شرکت بودند.

HR & Administration Manager- Fine Hygienic Holding

در سال 87 خانم خلیل پور به عنوان HR & Administration Manager همکاری خود را با شرکت بین‌المللی Fine Hygienic در تهران آغاز کرد. او در مدت همکاری خود با این شرکت مسئولیت پشتیبانی و توسعه سیستم‌ها و طرح‌های مرتبط با منابع انسانی را برعهده داشت.

Talent Management Lead- هلدینگ سراوا

ریحانه خلیل پور در طول سال‌های 91 تا 93 به عنوان Talent Management Lead با هلدینگ سراوا همکاری داشته است. او در این مدت مسئولیت امور منابع انسانی از جمله آموزش، ارزیابی کارکنان، مربی‌گری و منتورینگ تیم‌های استارتاپی را برعهده داشت.

هلدینگ سراوا اولین و بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه ایرانی است. تمرکز سرمایه‌گذاری‌های این شرکت بر استارتاپ‌های فعال در اقتصاد دیجیتال و حوزه‌هایی مانند اینترنت، موبایل، تجارت الکترونیک، بازی، رایانش ابری و نرم‏‌افزار به عنوان سرویس (SaaS) است.

موسس و مشاور منابع انسانی- تلنتیم

خانم خلیل پور از سال 95 تاکنون با راه‌اندازی شرکت تلنتیم (Talenteem) به ارائه خدمات مرتبط با مدیریت منابع انسانی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها پرداخته است. خدمات این شرکت شامل ارائه مشاوره در حوزه HR، خلق ارزش و فرهنگ سازمانی، مصاحبه و استخدام، ایجاد تعهد در کارکنان، مدیریت عملکرد و… می‌شود.

برای مشاهده لینکدین ریحانه خلیل پور کلیک کنید.

ریحانه خلیل پور و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل ریحانه خلیل پور بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. ریحانه خلیل پور و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه