معرفی احمد کرباسی، HR Business Partner در گروه زر

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی احمد کرباسی، HR Business Partner در گروه زر

احمد کرباسی از افراد فعال و باتجربه حوزه منابع انسانی است که بیش از 13 سال سابقه فعالیت در این حوزه را دارد. او در طول سال‌های فعالیت خود به عنوان کارشناس و سرپرست منابع انسانی و سرپرست جذب و استخدام با شرکت‌های مختلفی همکاری داشته است. احمد کرباسی در حوزه جذب و استخدام، آموزش و توسعه کارکنان، ارزیابی عملکرد، توسعه فردی، مربیگری و منتورینگ شغلی و مدیریت و پیشبرد امور منابع انسانی تخصص دارد.

کمپین back to work

تحصیلات

احمد کرباسی دانش آموخته دوره کارشناسی مهندسی صنایع در دانشگاه آزاد است. او تحصیلات خود را در مقطع ارشد رشته مهندسی صنایع در دانشگاه آزاد ادامه داده است.

سوابق کاری احمد کرباسی

کارشناس منابع انسانی – خلخال دشت

مسیر کاری حرفه‌ای احمد کرباسی در حوزه منابع انسانی، از سال 88 با فعالیت به عنوان کارشناس منابع انسانی شرکت خلخال دشت آغاز شد. شرکت بین المللی خلخال دشت پیمانکار حوزه نفت و گاز و پتروشیمی است. همکاری او با این شرکت در حدود 3 سال و نیم ادامه داشت.

Human Resources Coordinator- رهنمون ساز ایرانیان

احمد کرباسی در سال 92 همکاری خود را در موقعیت شغلی Human Resources Coordinator با شرکت مهندسی رهنمون ساز ایرانیان آغاز کرد. در طول این همکاری که به مدت 1 سال ادامه یافت، احمد کرباسی مسئولیت پیشبرد امور اداری مرتبط با گزینش و استخدام را برعهده داشت. شرکت رهنمون ساز ایرانیان در حوزه مدیریت، مشاوره، طراحی و نظارت بر پروژه‌های ساختمانی فعالیت دارد.

Recruitment Supervisor- گروه شکوفا

در سال 93 احمد کرباسی به عنوان متخصص مدیریت عملکرد به گروه شکوفا پیوست. او پس از یک سال فعالیت در این موقعیت شغلی، به عنوان Recruitment Supervisor این شرکت تا سال 98 به فعالیت خود با گروه شکوفا ادامه داد. گروه شکوفا در حوزه توزیع و پخش کالا و توسعه بازار فعالیت داشته و از از کارگزاران پیشتاز و برجسته خدمات توسعه بازار در خاورمیانه است.

Head Of Human Resources- گروه زر

در سال 99، احمد کرباسی به عنوان سرپرست آموزش و توسعه، همکاری خود را با گروه غذایی زر آغاز کرد. او پس از 7 ماه فعالیت در این موقعیت شغلی، به عنوان Head Of Human Resources و HR Business Partner به همکاری خود با این شرکت ادامه داد و هم‌اکنون در این سمت شغلی در گروه زر مشغول به فعالیت است.

برای مشاهده لینکدین احمد کرباسی کلیک کنید.

احمد کرباسی و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل احمد کرباسی بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. احمد کرباسی و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه