معرفی علی یاری، مدیر منابع انسانی در بلندای صنعت جهان افراز

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی علی یاری، مدیر منابع انسانی در بلندای صنعت جهان افراز

علی یاری از متخصصان فعال و باتجربه حوزه منابع انسانی با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در این حوزه است. او فعالیت حرفه‌ای خود در حوزه منابع انسانی را به عنوان Administrative Manager (HR) در شرکت فتح یاوران قم آغاز کرد و در طول سال‌های فعالیت خود در سمت‌های مختلفی چون متخصص آموزش، مشاور، سرپرست و مدیر منابع انسانی با شرکت‌های مختلفی چون باسلام و اسنپ همکاری داشته است.

علی یاری از اعضای انجمن مدیریت منابع انسانی ایران است و در حوزه جذب و استخدام، آموزش و توسعه کارکنان، ارزیابی عملکرد، قوانین کار و مدیریت و پیشبرد امور منابع انسانی تخصص دارد.

کمپین back to work

تحصیلات

علی یاری دانش آموخته دوره کارشناسی ادبیات فارسی در دانشگاه آزاد است. او تحصیلات خود را در مقطع ارشد رشته مدیریت صنعتی، گرایش تولید و عملیات در دانشگاه شهاب دانش ادامه داده است.

سوابق کاری علی یاری

Administrative Manager (HR) – فتح یاوران قم

مسیر کاری حرفه‌ای علی یاری در حوزه منابع انسانی، از سال 81 با فعالیت به عنوان Administrative Manager (HR) شرکت فتح یاوران قم آغاز شد. او به مدت 13 سال با این شرکت همکاری داشته است. شرکت فتح یاوران قم در حوزه پیشبرد انواع پروژه‌های عمرانی، کشاورزی و خدماتی فعالیت دارد.

Training Specialist – اسنپ

علی یاری در سال 97 همکاری خود را در موقعیت شغلی Training Specialist با گروه اسنپ آغاز کرد. این همکاری به مدت 1 سال و  8 ماه ادامه یافت.

مشاور منابع انسانی- سروش طب

در سال 99 و همزمان با کار در گروه اسنپ، علی یاری همکاری خود را با سروش طب به عنوان مشاور منابع انسانی به صورت فریلنس آغاز کرد. این همکاری به مدت دو سال ادامه یافت. سروش طب اولین هایپر مارکت پزشکی کشور در صنعت عرضه و توزیع تجهیزات پزشکی و کالای سلامت است.

مدیر منابع انسانی- بانک کفش

در سال 99، علی یاری به عنوان مدیر منابع انسانی بانک کفش به فعالیت خود در حوزه HR ادامه داد. این همکاری به مدت 1 سال ادامه داشت. بانک کفش مرجع تخصصی فروش کفش و ابزار سلامت پا است.

Senior Recruiting Specialist – باسلام

علی یاری در سال 1400 و پس از اتمام همکاری با بانک کفش، به مدت 6 ماه به عنوان Senior Recruiting Specialist به همکاری با پلتفرم باسلام در زمینه جذب و استخدام پرداخت.

مدیر منابع انسانی- بلندای صنعت جهان افراز

علی یاری در سال 1401 مدیر منابع انسانی شرکت شیرآلات اتوماتیک بلندا شد و هم‌اکنون در این موقعیت شغلی فعالیت دارد. شرکت بلندای صنعت جهان افراز اولین تولید کننده شیرآلات اتوماتیک و الکترونیکی با نشان استاندارد در ایران است.

برای مشاهده لینکدین علی یاری کلیک کنید.

علی یاری و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل علی یاری بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. علی یاری و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه