معرفی آیلین شنعه، کارشناس توسعه منابع انسانی در شرکت مپنا

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی آیلین شنعه، کارشناس توسعه منابع انسانی در شرکت مپنا

آیلین شنعه از متخصصان فعال حوزه منابع انسانی است که در طول 6 سال فعالیت خود با شرکت‌های بزرگی چون گروه صنعتی ماموت، شرکت مهندسی مپنا، بیمه سامان و شرکت دارویی سیناژن همکاری داشته است. از جمله فعالیت‌های او در حوزه منابع انسانی می‌توان به ارائه مشاوره، کمک به حل معضلات منابع انسانی، پیشبرد بهتر فرآیندهای جذب و استخدام سازمان‌ها و ارائه محتوای آموزشی در این حوزه اشاره کرد.

تحصیلات

آیلین شنعه دیپلم ریاضی دارد و مدرک ارشد خود را در رشته مدیریت صنعتی در سال 96 از دانشگاه آزاد دریافت کرده است.

کمپین back to work

سوابق کاری آیلین شنعه

کارشناس منابع انسانی- بیمه سامان

آیلین شنعه فعالیت خود در حوزه منابع انسانی را از سال 95 و به عنوان “کارشناس منابع انسانی” شرکت بیمه سامان آغاز کرد. همکاری او با بیمه سامان در حدود 1 سال به طول انجامید.

متخصص منابع انسانی- سیناژن

در سال 96، آیلین شنعه همکاری خود با شرکت دارویی سیناژن را با عنوان “متخصص منابع انسانی” آغاز کرد. او در مدت 2 سال و 6 ماه فعالیت خود در این شرکت مطرح دارویی، در حوزه جذب و استخدام و کمک به بهبود فرآیندهای مرتبط با منابع انسانی (Human Resources) سازمان فعالیت داشته است.

شرکت سیناژن، بزرگترین تولید کننده محصولات بیوتکنولوژی پزشکی در ایران و خاورمیانه است که به تولید محصولات بیوتکنولوژی دارویی خاص بیماری‌های ام اس، سرطان، بیماری‌های کلیوی و… می‌پردازد.

متخصص منابع انسانی- گروه ماموت

آیلین شنعه به مدت 7 ماه با گروه صنعتی ماموت به عنوان “متخصص منابع انسانی” همکاری داشته است. گروه صنعتی ماموت توليد كننده انواع كشنده اسكانيا، تريلر، كانكس، ساندويچ پانل و اتاق‌هاي ايزول و یکی از برترین و مطرح‌ترین کارخانجات از نظر کیفیت تولید و حجم صادرات در سطح خاورمیانه است. این شرکت محصولات خود را به سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا نیز صادر می‌کند.

HR Development Specialist- مپنا

آیلین شنعه در سال 99 به عنوان “متخصص توسعه منابع انسانی” همکاری خود را با شرکت مهندسی مپنا آغاز کرد. او هم‌اکنون در این موقعیت شغلی در شرکت مپنا فعال است. گروه مپنا، سازنده تجهیزات اصلی نیروگاهی و اولین و بزرگترین پیمانکار عمومی نیروگاهی در خاورمیانه و غرب آسیا است.

برای مشاهده لینکدین آیلین شنعه کلیک کنید.

آیلین شنعه و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل آیلین شنعه بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. آیلین شنعه و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه