معرفی مجتبی سلحشور، مشاور منابع انسانی و توسعه سازمانی

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 3دقیقه
معرفی مجتبی سلحشور، مشاور منابع انسانی و توسعه سازمانی

مجتبی سلحشور از متخصصان باتجربه حوزه منابع انسانی است که در زمینه ارائه راه‌حل‌های مرتبط با منابع انسانی و توسعه سازمانی با سازمان‌ها و شرکت‌های استارتاپی همکاری دارد. او در طول مسیر حرفه‌ای خود با شرکت‌های برتر ایرانی از جمله علی بابا، کافه بازار، همراه مکانیک و یکتانت در زمینه ارائه مشاوره و مدیریت بخش منابع انسانی همکاری داشته است.

مجتبی سلحشور در حوزه برند کارفرمایی، طراحی و اجرای کارآمد فرآیند جذب و استخدام، بودجه‌بندی منابع انسانی (Human Resources)، مدیریت ارتباطات کارکنان، ساختار سازمانی و سیستم رتبه‌بندی مشاغل سازمانی، خروج کارکنان، تیم‌سازی، استراتژی پاداش و انگیزه‌بخشی به کارکنان، مدیریت عملکرد و توسعه همکاران و مدیران تخصص دارد.

کمپین back to work

تحصیلات

مجتبی سلحشور مدرک کارشناسی رشته مهندسی مکانیک دارد. او پس از پایان دوره کارشناسی، تحصیلات خود را در مقطع ارشد رشته مهندسی صنعتی در دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد. آقای سلحشور پس از سال‌ها کسب تجربه در حوزه مهندسی و منابع انسانی، به سراغ کسب دانش در زمینه مدیریت کسب و کار رفته و مدرک DBA خود را در سال 97 از دانشگاه تهران دریافت کرد.

سوابق کاری مجتبی سلحشور

کارشناس منابع انسانی و برنامه بودجه – پارک فناوری پردیس

مجتبی سلحشور فعالیت خود در حوزه منابع انسانی را با عنوان “متخصص منابع انسانی” در پارک فناوری پردیس آغاز کرد. او پس از حدود دو سال فعالیت در این سمت شغلی، به عنوان “متخصص توسعه سازمانی” به فعالیت خود در پارک فناوری ادامه داد. همکاری سلحشور با پارک فناوری پردیس در حدود 4 سال به طول انجامید.

مدیر برنامه‌ریزی و مدیریت منابع انسانی- آرنا (از هلدینگ فناپ)

مجتبی سلحشور در سال 95 به عنوان مسئول برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی شرکت آرنا، زیرمجموعه هلدینگ فناپ مشغول فعالیت شد. او در طول حدود 2 سال فعالیت خود در این شرکت در بخش های محتلف برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی، تجربه مدیریتی خود را در فضای استارتاپی آغاز کرد.

مدیر جذب و استخدام و جبران خدمات سفرهای علی بابا

در سال 98، همکاری مجتبی سلحشور با شرکت سفرهای علی بابا تحت عنوان مدیر جبران خدمات آغاز شد. سپس مسئولیت حوزه جذب و استخدام منابع انسانی به او واگذار شد و در طول این مدت تعداد نیروهای منابع انسانی علی بابا از 350 نفر به 750 نفر رسید.

مدیر جذب و استخدام اجرایی منابع انسانی- کافه بازار

مجتبی سلحشور فعالیت خود در حوزه منابع انسانی را با عضویت در تیم منابع انسانی کافه بازار در سال 99 ادامه داد. او در طول همکاری کوتاه خود با این شرکت بیشتر در حوزه فرآیندهای جذب و استخدام و برند کارفرمایی شرکت، فعالیت‌هایی انجام داد و با تفکیک شرکت‌های هزاردستان از این مجموعه جدا شد.

مدیر اجرایی شرکت و مدیر ارشد منابع انسانی – همراه مکانیک

مجتبی سلحشور در دو سال گذشته فعالیت خود را به عنوان قائم مقام مدیر عامل و مدیر ارشد منابع انسانی در شرکت همراه مکانیک (با بیش از 350 نفر نیروی انسانی) ادامه داد. او مسئولیت پیاده سازی استراتژی های کسب و کار در شرکت را به عهده داشت و در حوزه منابع انسانی نیز با عنوان تجربه همکاری (people experience) رویکرد چابکی از منابع انسانی را به اجرا گذاشت.

مدیر ارشد منابع انسانی و توسعه سازمان – یکتانت

او سال 1401 را با همکاری با هلدینگ یکتانت (با بیش از 400 نفر نیروی انسانی) آغاز کرد و تجربه ارائه خدمات در ساختار هلدینگی و با بیشتر از ده شرکت استارتاپی را به خود افزود.

در حال حاضر مجتبی سلحشور با سازمان‌ها و شرکت‌های استارتاپی در زمینه ارائه راه‌حل‌های سازمانی و منابع انسانی به طور مستقل همکاری می‌کند و سعی کرده است تا زیرساخت نگرشی، فرهنگی و فرآیندی را با هدف عملکرد بهینه سازمان و تجربه فوق العاده همکاران خلق نماید.

برای مشاهده لینکدین مجتبی سلحشور کلیک کنید.

مجتبی سلحشور و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل مجتبی سلحشور بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. مجتبی سلحشور و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی (Human Resources) در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلیتان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه