معرفی علی آب روشن، مدیر توسعه سازمانی در اسنپ

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 3دقیقه
معرفی علی آب روشن، مدیر توسعه سازمانی در اسنپ

آقای علی آب روشن، یکی از متخصصین منابع انسانی است که در حال حاضر به‌عنوان مدیر توسعه سازمانی شرکت اسنپ به فعالیت در این زمینه می‌پردازد. در ادامه به معرفی تحصیلات و سوابق کاری او خواهیم پرداخت.

تحصیلات

علی آب روشن، مدرک کارشناسی خود را در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر دریافت کرده است. او همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک منابع انسانی و مدرک دکتری منابع انسانی و رفتار سازمانی از دانشگاه تهران است.

کمپین back to work

مسیر شغلی و سوابق کاری

در این قسمت، برای آشنایی بیشتر با این متخصص منابع انسانی، به بررسی مسیر شغلی و سوابق کاری این فرد خواهیم پرداخت.

آغاز فعالیت حرفه‌ای با مدیریت توسعه منابع انسانی گلرنگ

او مسیر شغلی خود در حوزه منابع انسانی را با پیوستن به شرکت گلرنگ آغاز کرد. آب روشن، در ابتدای فعالیت حرفه‌ای خود در این زمینه، در هلدینگ آرین کیمیا تک، یکی از زیرمجموعه‌های اصلی گروه صنعتی گلرنگ، به‌عنوان مدیر توسعه منابع انسانی مشغول به کار شد. آریان کیمیا تک، یک مجموعه تولیدی موفق با بیش از 18 سال سابقه در زمینه محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی است.

آقای آب روشن در مدت این همکاری که از آذرماه 1395 تا آبان 1396 به طول انجامید، مسئولیت طراحی و اجرای فرایندهای HRD را بر عهده داشت.

ادامه مسیر شغلی با حضور در گروه مپنا و ستاره اول

این متخصص منابع انسانی، با حضور در گروه مپنا و شرکت ستاره اول توانست تجربیات خود را ارتقا داده و به طور تخصصی، فعالیت در حوزه منابع انسانی (Human Resources) را ادامه دهد.

گروه مپنا

علی آب روشن، از بهمن‌ماه 1396 تا شهریورماه 1397 در گروه مپنا به‌عنوان کارشناس توسعه منابع انسانی به فعالیت پرداخت. گروه مپنا شامل مجموعه‌ای از شرکت‌های فعال در زمینه ساخت نیروگاه‌ها، زیرساخت‌ها، خطوط لوله گاز، حفاری و ترابری ریلی است. وی در این مدت، مسئولیت توسعه و یکپارچه‌سازی سیستم‌های منابع انسانی از جمله استخدام، آموزش، مدیریت عملکرد و مدیریت استعداد را بر عهده داشته است.

شرکت ستاره اول

وی با فعالیت در شرکت ستاره اول، گام بعدی مسیر حرفه‌ای خود را برداشت. ستاره اول، به‌عنوان جوان‌ترین شرکت هلدینگ همراه اول در حوزه ICT شناخته می‌شود. آب روشن از سال 1397 تا شهریور 1399 در این شرکت به‌عنوان مدیر استعدادیابی و توسعه (Talent Acquisition and Development) به فعالیت پرداخته و مسئولیت مدیریت فرایند استعدادیابی، یادگیری و توسعه را بر عهده داشته است.

فعالیت تخصصی‌تر در زمینه منابع انسانی با ورود به گروه اسنپ

این متخصص از مهرماه سال 1399 به استارتاپ مطرح اسنپ پیوست و از آن موقع تاکنون در قالب موقعیت‌های شغلی کارشناس ارشد توسعه سازمانی و بعدتر مدیریت توسعه سازمانی به این شرکت برای دستیابی به اهداف حوزه منابع انسانی کمک کرده است. علی آب روشن در حال حاضر نیز مدیریت توسعه سازمانی شرکت اسنپ را بر عهده دارد و به طور تخصصی در این حوزه به فعالیت می‌پردازد.

برای مشاهده لینکدین علی آب روشن کلیک کنید.

علی آب روشن؛ یکی از همراهان جاب ویژن و کارجویان در کمپین بازگشت به کار (back to work)

علی آب روشن که تجربه‌های موفقی در زمینه منابع انسانی و مدیریت توسعه سازمانی در شرکت‌های مختلف داشته، یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک است. او در کنار تعداد دیگری از متخصصان منابع انسانی مطرح کشور در قالب این کمپین، با انجام کارهایی همچون بررسی رزومه، ارائه پیشنهادهای مختلف به کارجویان و اصلاح رزومه، به کارجویانی که در این مدت اخیر تعدیل شده‌اند، کمک می‌کنند.

هدف اصلی کمپین Back to Work کمک به کارجویان تعدیل شده است تا با اصلاح و بهبود رزومه از طریق پیشنهادهای افرادی همچون علی آب روشن، بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر در شغل دلخواه خود استخدام و مشغول به کار شوند.

اگر شما کارجوی گرامی نیز با مشکل تعدیل نیروی سازمان قبلی خود روبه‌رو شده و شغل خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با ثبت رزومه خود، از کمک‌ها و راهنمایی‌های علی آب روشن و دیگر افراد فعال در حوزه HR استفاده کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

بدون دیدگاه