معرفی مژگان گلشن، مدیر عامل در HRCando

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 3دقیقه
معرفی مژگان گلشن، مدیر عامل در HRCando

خانم مژگان گلشن که سابقه همکاری با استارتاپ‌های مطرح به‌عنوان کارشناس منابع انسانی را در کارنامه کاری خود دارد، در حال حاضر مدیر کسب‌وکار کندو است. کندو یک نرم‌افزار ats ایرانی است که شرکت‌های مطرح بسیاری مانند اسنپ، علی بابا، فیلیمو و… از آن استفاده می‌کنند.

تحصیلات

مژگان گلشن دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است و مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز در همین رشته از دانشگاه تهران دریافت کرده است.

کمپین back to work

مسیر شغلی و سوابق کاری

مژگان گلشن در طول فعالیت‌ حرفه‌ای خود با استارتاپ‌های مختلف و مطرحی کار کرده است. او در ابتدا، کار خود را با استارتاپ Xchange (کسب‌وکاری در حوزه صرافی ارز دیجیتال) آغاز نمود. باتوجه به فضای استارتاپی این کسب‌وکار، او این موقعیت را پیدا کرد که در ابتدای مسیر شغلی و حرفه‌ای خود، در حوزه‌ها و دپارتمان‌های مختلف تجربه کسب کند.

تجربه کار در جاب ویژن به‌عنوان HR

خانم مژگان گلشن در ادامه مسیر شغلی خود، پس از مدتی فعالیت در هلدینگ ATC به‌عنوان کارشناس منابع انسانی، به سازمان جاب ویژن پیوست. وی در جاب ویژن که ‌به‌عنوان استارتاپی در حوزه کاریابی و استخدام فعالیت می‌کند، در موقعیت شغلی کارشناسی منابع انسانی (HR) مشغول به کار شد. یک کارشناس منابع انسانی به کارفرما در انتخاب افراد مناسب برای موقعیت‌های شغلی مختلف سازمان کمک می‌کند. در واقع، این کارشناس، با انجام کارهایی همچون مشاهده و بررسی رزومه‌ها، بررسی سوابق کاری آن‌ها و مصاحبه با متقاضیان مختلف، وظیفه جذب کارجویان را بر عهده دارد.

پیوستن به اسنپ و فعالیت تخصصی به‌عنوان TAS

مژگان گلشن در گام بعدی مسیر حرفه‌ای خود، به گروه اسنپ پیوست و امکان حضور در اسنپ‌مارکت، یکی از زیرمجموعه‌های استارتاپ مطرح اسنپ را پیدا کرد. او در این شرکت به‌عنوان کارشناس استعدادیابی و جذب استعداد (Talent Acquisition Specialist) مشغول به کار شد و به‌صورت کاملا تخصصی و متمرکز در این حوزه به فعالیت پرداخت. در واقع، یک متخصص جذب استعداد که به آن TAS نیز گفته می‌شود، کل چرخه استخدام را مدیریت می‌کند. یک متخصص استعدادیابی، مسئول تامین منابع، جذب و مصاحبه با کارکنان احتمالی به‌منظور یافتن بهترین گزینه برای دستیابی به اهداف بلندمدت سازمان است. کارشناس استعدادیابی و جذب استعداد، تخصصی‌تر از یک کارشناس منابع انسانی به حوزه استخدام نگاه می‌کند.

مدیریت استارتاپ کندو

تجربه‌های کاری مژگان گلشن به‌عنوان یک HR (کارشناس منابع انسانی) و TAS (کارشناس استعدادیابی و جذب استعداد)، مسیر حرفه‌ای او را برای فعالیت به‌صورت تخصصی در حوزه منابع انسانی هموار کرد. او در حال حاضر، مدیرعامل استارتاپ کندو است. کندو که یک نرم‌افزار ats داخلی است، به‌صورت کاملا تخصصی بر روی منابع انسانی (Human Resources) تمرکز کرده است. این کسب‌وکار با شعار «استخدام بهترین نیروها از طریق بهینه‌سازی و بهبود فرایند جذب» و باهدف کمک به مدیریت فرایند جذب و استخدام در ایران تاسیس شده است.

برای مشاهده لینکدین مژگان گلشن کلیک کنید.

مژگان گلشن؛ یکی از همراهان جاب ویژن و کارجویان در کمپین Back to Work

مژگان گلشن که تجربه‌های موفقی در زمینه منابع انسانی و جذب استعداد در استارتاپ‌های مطرح کشور داشته، یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین Back to Work است. او در کنار تعداد دیگری از متخصصان منابع انسانی مطرح کشور در قالب این کمپین، با انجام کارهایی همچون بررسی رزومه، ارائه پیشنهادهای مختلف به کارجویان و اصلاح رزومه، به کارجویانی که در این مدت اخیر تعدیل شده‌اند، کمک می‌کند.

هدف اصلی کمپین Back to Work کمک به کارجویان تعدیل شده است تا با اصلاح و بهبود رزومه از طریق پیشنهادهای افرادی همچون مژگان گلشن، بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر در شغل دلخواه خود استخدام و مشغول به کار شوند.

اگر شما کارجوی گرامی نیز با مشکل تعدیل نیروی سازمان قبلی خود روبه‌رو شده و شغل خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با ثبت رزومه خود، از کمک‌ها و راهنمایی‌های مژگان گلشن و دیگر افراد فعال در حوزه HR استفاده کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

بدون دیدگاه