معرفی بهناز خداداد، سرپرست جذب نیروی متخصص در گروه زرین رویا

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی بهناز خداداد، سرپرست جذب نیروی متخصص در گروه زرین رویا

بهناز خداداد را می‌توان یکی از کارشناسان فعال در حوزه منابع انسانی دانست که تأثیر بسزایی در رشد و فعالیت برخی از شرکت‌های صاحب‌نام در کشور داشته است. ایشان با فعالیت در شرکت‌های بزرگ و معتبر، بهترین نیروهای کاری متخصص و توانمند را شناسایی و به کارفرمایان معرفی کرده است.

توانایی‌های رهبری و کار تیمی خانم خداداد، ایشان را به یکی از کارشناسان موفق در حوزه منابع انسانی تبدیل کرده است. همچنین خانم خداداد آشنایی خوبی نسبت به فرآیند جذب و توسعه منابع انسانی، در کسب‌وکارهای مختلف دارد.

از دیگر زمینه‌های تخصصی در حوزه منابع انسانی که موردتوجه خانم خداداد قرار گرفته است، می‌توان به فعالیت درزمینه ارتقای برند کارفرمایی اشاره کرد. این در حالی است که بسیاری از کارفرمایان برای جذب نیروی متخصص و بااستعداد، به مهارت‌های متخصصانی مانند خانم خداداد جهت مدیریت عملکرد کارکنان شرکت نیاز دارند.

همچنین خانم بهناز خداداد یکی از متخصصانی است که در حوزه‌ آموزش نیروهای کاری فعالیت دارد. ایشان با ارائه برنامه‌های آموزشی هدفمند، در جهت ارتقای توانمندی‌های کارکنان گام برمی‌دارند. همچنین خانم خداداد آشنایی خوبی با فرآیند برگزاری مصاحبه‌های شغلی دارا است.

کمپین back to work

تحصیلات خانم بهناز خداداد

خانم بهناز خداداد مدرک تحصیلی کارشناسی خود را از دانشگاه مازندران، در رشته اقتصاد دریافت کرده است. ایشان با ادامه تحصیل در رشته اقتصاد، موفق به اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد از دانشگاه الزهرا شده است. همچنین خانم بهناز خداداد دارای مدرک MBA از دانشگاه تهران هستند.

این در حالی است که خانم خداداد برای فعالیت در حوزه منابع انسانی، در دوره‌های آموزشی مختلفی شرکت کرده است. به‌عنوان‌مثال ایشان با شرکت در دوره آموزشی مرتبط با جذب و استخدام، نسبت به تقویت مهارت‌های خود در این زمینه اقدام کرده است.

سوابق کاری و تجربیات خانم بهناز خداداد

خانم بهناز خداداد دارای سابقه فعالیت در شرکت سیطره آسمان آبی است. ایشان به مدت حدود 18 ماه در این شرکت، در جایگاه شغلی متخصص منابع انسانی فعالیت داشته است. همچنین در کارنامه حرفه‌ای خانم بهناز خداداد، همکاری با شرکت شاتل مشاهده می‌شود.

ایشان با فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات در شرکت شاتل، نقش مستقیمی در جذب و توسعه منابع انسانی در این شرکت داشته است. از دیگر سوابق کاری خانم خداداد می‌توان به فعالیت به‌عنوان سرپرست منابع انسانی در فروشگاه اینترنتی آی آر مال اشاره کرد.

همچنین فعالیت به‌عنوان متخصص توسعه منابع انسانی در شرکت اسنپ تریپ، بخش دیگری از سوابق کاری خانم بهناز خداداد را تشکیل می‌دهد. خانم خداداد هم‌اکنون به‌عنوان متخصص جذب نیروی متخصص در گروه زرین رویا، به شکل تمام‌وقت مشغول به فعالیت است.

خوب است بدانید که شرکت زرین رویا دارای بیش از 3 دهه سابقه فعالیت در حوزه تولید ظروف پلاستیکی و صنایع سلولزی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سوابق حرفه‌ای خانم خداداد، می‌توانید به آدرس لینکدین بهناز خداداد مراجعه کنید.

کمپین بک تو ورک

اگر در پیدا کردن شغل موردنظر خود در یک شرکت معتبر دچار مشکل هستید، پیشنهاد می‌کنیم رزومه خود را موردبررسی مجدد قرار دهید. برای این منظور می‌توانید نمونه رزومه کاری خود را برای کمپین بک تو ورک (Back to work) ارسال نمایید. با ارسال نمونه رزومه کاری خود به کمپین بک تو ورک، می‌توانید از نظرات کارشناسان حوزه منابع انسانی مانند خانم بهناز خداداد، جهت ارتقای کیفیت رزومه خود استفاده کنید.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه