معرفی علیرضا یارمحمدی، Talent Acquisition Specialist در اسنپ پی

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی علیرضا یارمحمدی، Talent Acquisition Specialist در اسنپ پی

علیرضا یارمحمدی از کارشناسان ارشد حوزه منابع انسانی است که سابقه همکاری با شرکت‌های مطرحی چون آواکتان قشم، اسنپ و اسنپ پی را در کارنامه خود دارد. او که تحصیلات ارشد خود را در رشته MBA گرایش منابع انسانی ادامه داده است، در طول همکاری با شرکت‌های مختلف به بهینه‌سازی و بهبود فرآیندهای جذب و استخدام، طراحی سیستم برای خودکار سازی وظایف تکراری، آماده‌سازی گزارش هزینه‌های مرتبط با جذب و استخدام هر فرد، تعیین KPI های منابع انسانی، کار بر روی برند کارفرمایی، طراحی فرم هوشمند جذب و استخدام، شناسایی و جذب استعدادها و ارزیابی عملکرد فعالیت داشته است.

کمپین back to work

تحصیلات

علیرضا یارمحمدی دارای مدرک کارشناسی فیزیک از دانشگاه بوعلی سینا است. او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته MBA گرایش منابع انسانی ادامه داده است.

سوابق کاری علیرضا یارمحمدی

Human Resources Generalist- ایده‌آل وین

علیرضا یارمحمدی در سال 99 به عنوان Human Resources Generalist همکاری خود را با شرکت ایده‌آل وین آغاز کرد. در طول 7 ماه همکاری با این شرکت، علیرضا یارمحمدی مسئولیت پیشبرد تمامی امور منابع انسانی از جمله جذب و استخدام نیرو، مصاحبه خروج، ارزیابی عملکرد، تعیین شرح شغل و اجرای سیستم مدیریت عملکرد را برعهده داشت.

Talent Acquisition Specialist- هلدینگ آواکتان

در اواخر سال 99، علیرضا یارمحمدی همکاری خود را با شرکت آواکتان قشم به عنوان Talent Acquisition Specialist آغاز کرد. او در مدت همکاری خود با این هلدینگ به شناسایی و جذب استعدادها، طراحی فرم هوشمند جذب و استخدام، طراحی سیستم مدیریت عملکرد و… فعالیت داشت.

Talent Acquisition Specialist- اسنپ

علیرضا یارمحمدی پس از پایان همکاری خود با هلدینگ آواکتان، همکاری خود را در سال 1400 با شرکت اسنپ به عنوان Talent Acquisition Specialist آغاز کرد. او پس از 6 ماه فعالیت در این سمت شغلی، به عنوان Talent Acquisition Specialist واحد تکنولوژی و محصول همکاری خود را تا شهریور ماه 1401 با شرکت اسنپ ادامه داد.

Senior Talent Acquisition Specialist- اسنپ پی

علیرضا یارمحمدی از شهریور ماه 1401 تاکنون به عنوان Senior Talent Acquisition Specialist با اسنپ پی (SnappPay) همکاری دارد. او در حال حاضر مسئول جذب و استخدام نیرو برای تمامی دپارتمان‌های گروه اسنپ پی، بررسی و تحلیل روندهای مرتبط با فرآیند جذب و استخدام و بهینه‌سازی فرآیندهای مختلف مرتبط با منابع انسانی است.

برای مشاهده لینکدین علیرضا یارمحمدی کلیک کنید.

علیرضا یارمحمدی و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل علیرضا یارمحمدی بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. علیرضا یارمحمدی و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه