معرفی پگاه جشنی، HR Business Partner در شرکت علی بابا

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی پگاه جشنی، HR Business Partner در شرکت علی بابا

خانم پگاه جشنی یکی از متخصصان حوزه منابع انسانی هستند که به عنوان یک شریک تجاری در حوزه منابع انسانی در حوزه‌های جذب و مدیریت نیروهای کاری بااستعداد، روابط بین کارکنان، مدیریت عملکرد و توسعه‌سازمانی فعالیت دارند.

یکی از مواردی که موجب شده است تا خانم جشنی به‌عنوان یک شریک تجاری موفق در حوزه منابع انسانی مطرح شوند، علاقه ایشان به کار و فعالیت در این حوزه است. به‌عنوان یک شریک تجاری منابع انسانی، خانم پگاه جشنی معتقد است که باید نتایج فعالیت‌های انجام‌شده در این حوزه، منجر به ایجاد اثراتی ماندگار و مثبت در افراد و شرکت‌ها شود.

کمپین back to work

برای این منظور خانم پگاه جشنی با ارائه راهنمایی‌های لازم به تیم مدیریتی در شرکت‌های مختلف، به جذب و استخدام نیروهای کاری موردنیاز شرکت‌ها کمک می‌کند. همچنین به‌منظور دستیابی به اهداف شرکت‌ها در حوزه منابع انسانی، ایشان به‌عنوان یک شریک تجاری ضمن برگزاری جلسات تخصصی با واحدهای کسب‌وکار و اعضای تیم منابع انسانی شرکت‌ها، در جهت ایجاد یک فرهنگ‌سازمانی کارآمد فعالیت دارند.

از دیگر فعالیت‌های خانم جشنی به‌عنوان شریک تجاری حوزه منابع انسانی، می‌توان به ارزیابی متقاضیان استخدامی اشاره کرد. بخش دیگری از فعالیت‌های خانم جشنی در حوزه منابع انسانی، در رابطه با نظارت و ارزیابی دوره‌های آموزشی شرکت‌ها است. سنجش میزان موفقیت یک دوره آموزشی در دستیابی به اهداف موردنظر کارفرما، ازجمله فعالیت‌هایی در حوزه منابع انسانی است که خانم پگاه جشنی در آن تخصص دارند.

معمولا شرکت‌ها در حوزه منابع انسانی با مسائل مختلفی مواجه هستند. خانم جشنی با ارائه راه‌حل‌های کاربردی و مناسب، اولویت بررسی موضوعات را بر اساس استراتژی‌های عملکردی مشخص می‌نماید. از دیگر چالش‌های شرکت‌ها، بهبود روابط بین مدیران و کارکنان است. پگاه جشنی با پیاده‌سازی راه‌حل‌های منابع انسانی به شیوه‌ای اثربخش، به ارتقای انگیزه، روحیه همکاری و تعامل سازنده بین مدیران و کارکنان سازمان کمک می‌کند.

تحصیلات پگاه جشنی

پگاه جشنی دوره کارشناسی خود را در سال 2016 میلادی به پایان رسانده است. ایشان دارای مدرک کارشناسی در رشته اقتصاد از دانشگاه خوارزمی است. همچنین پگاه جشنی در سال 2018 میلادی، موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در همین رشته از دانشگاه خوارزمی شده است.

سوابق کاری و تجربیات پگاه جشنی

پگاه جشنی دارای سوابق کاری متعدد در شرکت‌های مختلف است. ایشان بیش از 2 سال به‌عنوان متخصص روابط عمومی، با شرکت ایده همکاری داشته است. همچنین خانم جشنی در سال‌های 2017 تا 2019 میلادی، در خبرگزاری جی5 به‌عنوان سرپرست تیم پشتیبانی به شکل تمام‌وقت فعالیت داشته و مدرس زبان انگلیسی هم بوده‌اند.

از دیگر تجربیات پگاه جشنی در حوزه منابع انسانی (human resources)، می‌توان به سابقه همکاری ایشان با شرکت پرسیس ژن پار در جایگاه شغلی کارشناس منابع انسانی اشاره کرد. همچنین پگاه جشنی اخیرا در شرکت کارگزاری بورس آگاه به‌عنوان شریک تجاری منابع انسانی، به مدت 1 سال فعالیت داشته است. ایشان هم‌اکنون به عنوان شریک تجاری منابع انسانی، با شرکت سفرهای علی بابا همکاری دارد.

برای مشاهده لینکدین پگاه جشنی کلیک کنید.

پگاه جشنی و کمپین Back to Work جاب ویژن

اگر به تازگی تعدیل شده‌اید و در رزومه نویسی دچار مشکل هستید یا به هر دلیلی نتوانسته‌اید نظر کارفرمایان را برای شرکت در مصاحبه شغلی جلب نمایید، می‌توانید نمونه رزومه کاری خود را برای کمپین بک تو ورک (Back to work) ارسال نمایید. در این صورت متخصصان باتجربه در حوزه منابع انسانی مانند پگاه جشنی، رزومه شما را موردبررسی قرار داده و با ارائه راهنمایی‌های لازم، به بهبود رزومه کاری شما کمک خواهند کرد.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه