معرفی ندا گوهری، متخصص منابع انسانی و Headhunter

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی ندا گوهری، متخصص منابع انسانی و Headhunter

یکی از کارشناسان زبده در حوزه منابع انسانی، خانم ندا گوهری است. خانم گوهری در دوران فعالیت خود در حوزه منابع انسانی، نقشی کلیدی در فرآیند جذب و استخدام نیروهای کاری متخصص و ماهر ایفا کرده است.
خانم ندا گوهری علاوه بر فعالیت در حوزه منابع انسانی، دارای سابقه کاری در حوزه‌هایی مانند حوزه حسابداری مالی و استراتژی کسب‌وکار در کارنامه حرفه‌ای خود است. حسابرسی، مدیریت مالی، بودجه‌بندی و بازاریابی، از دیگر حوزه‌های موردتوجه ندا گوهری در دوران فعالیت حرفه‌ای ایشان بوده است.

یکی از زمینه‌های کاری موردعلاقه خانم گوهری در حوزه منابع انسانی، حوزه جذب و استخدام مدیران کلیدی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها است. امروزه پیدا کردن مدیرانی باتجربه، متخصص و کارآمد، به یکی از اصلی‌ترین چالش‌های شرکت‌های مختلف تبدیل شده است.

کمپین back to work

خانم ندا گوهری با فعالیت در زمینه جذب و استخدام مدیران کلیدی (headhunting)، نقش برجسته‌ای در یافتن این نیروهای کاری باارزش برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف داشته است. ندا گوهری با کسب اطلاعات کافی از حوزه کاری شرکت‌ها و داشتن شناخت دقیقی از موقعیت‌های شغلی مختلف، بهترین گزینه استخدامی را شناسایی کرده و آن‌ها را به کارفرمایان معرفی می‌کند.

در حقیقت ردیابی و یافتن استعدادهای نوظهور در محیط‌های کاری، یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های ندا گوهری است. ازآنجایی‌که ایشان شناختی کافی در رابطه با مهارت‌های موردنیاز برای استخدام افراد در موقعیت‌های شغلی مختلف دارند، می‌توان خانم گوهری را به‌عنوان یکی از مشاوران شغلی دارای صلاحیت لازم در حوزه منابع انسانی معرفی نمود.

تحصیلات ندا گوهری

خانم ندا گوهری مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، دریافت کرده است.

سوابق کاری و تجربیات ندا گوهری

در سوابق کاری خانم ندا گوهری همکاری با شرکت‌های مختلف در حوزه‌های امور مالی و حسابداری مشاهده می‌شود. ایشان در فرصت‌های شغلی مدیر امور مالی و حسابدار، در شرکت‌هایی مانند شرکت PERI و British American Tobacco‌ فعالیت داشته است.

خوب است بدانید که شرکت PERI یکی از شرکت‌های بین‌المللی با سابقه فعالیت بیش از نیم‌قرن است. این شرکت یکی از تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان قالب و داربست‌های ساختمانی است. دفتر مرکزی این شرکت در کشور آلمان قرار دارد.

همچنین کار در شرکت بین‌المللی شل (Shell) هم در سابقه کاری خانم ندا گوهری مشاهده می‌شود. شرکت شل که در حوزه نفت و گاز فعالیت دارد، یک شرکت انگلیسی است که دفتر مرکزی آن در شهر لندن واقع شده است. اگرچه بخش قابل‌توجهی از سوابق کاری خانم گوهری در رابطه با حسابداری و امور مالی است، اما در سال‌های اخیر ندا گوهری به انجام فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی در حوزه منابع انسانی روی آورده است.

ندا گوهری دارای حدود 7 سال سابقه کاری مرتبط، در حوزه منابع انسانی است. همین موضوع موجب شده است تا ایشان ضمن انجام فعالیت‌های هدهانتیگ برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، به ارائه مشاوره در حوزه جذب و استخدام بپردازد.

برای مشاهده لینکدین ندا گوهری کلیک کنید.

ندا گوهری و کمپین Back to Work جاب ویژن

اگر قصد دارید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در شغل دلخواه خود مشغول به کار شوید، چاره‌ای جز نوشتن یک رزومه‌ حرفه‌ای نخواهید داشت. برای اصلاح رزومه و دریافت مشاوره‌ از بهترین کارشناسان حوزه منابع انسانی مانند خانم ندا گوهری، پیشنهاد می‌کنیم نمونه رزومه کاری خود را برای کمپین بک تو ورک (Back to work) ارسال نمایید.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه