معرفی آرام دشتی، Head of recruitment در شرکت تیپاکس

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی آرام دشتی، Head of recruitment در شرکت تیپاکس

آرام دشتی یکی از متخصصان باتجربه منابع انسانی در ایران است که نزدیک به یک دهه سابقه فعالیت در این حوزه را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. او در حال حاضر به‌عنوان Head of recruitment در شرکت تیپاکس مشغول به کار است.

در ادامه، برای آشنایی بیشتر با این فعال حوزه HR، به بررسی تحصیلات و سوابق حرفه‌ای او خواهیم پرداخت.

کمپین back to work

تحصیلات

آرام دشتی، مدرک کارشناسی خود را در رشته مدیریت دولتی از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرده است. وی در ادامه، در مقطع کارشناسی ارشد، رشته مدیریت منابع انسانی را انتخاب کرده و این دوره را در موسسه عالي آموزش و پژوهش مديريت و برنامه‌ريزي که مجموعه‌ای وابسته به سازمان برنامه‌وبودجه کشور محسوب می‌شود، گذرانده است. علاوه بر این، او در حال گذراندن دوره کارشناسی ارشد رشته MBA در دانشگاه تهران است.

مسیر شغلی و سوابق کاری

در این بخش، به بررسی مسیر شغلی و سوابق کاری این متخصص منابع انسانی، خواهیم پرداخت.

شروع مسیر حرفه‌ای با فعالیت به‌عنوان Recruitment and Training Expert در گروه پارس آنلاین

آرام دشتی مسیر حرفه‌ای خود را با فعالیت در گروه پارس آنلاین به‌عنوان Recruitment and Training Expert (کارشناس استخدام و آموزش) آغاز کرد. او بیش از شش سال به‌صورت تمام‌وقت به فعالیت خود در این شرکت ادامه داده و در این مدت، تجربه‌های کاری ارزشمندی را کسب نمود. گروه پارس آنلاین در زمینه ارائه خدمات دسترسی به اینترنت و برقراری ارتباط با شبکه‌های محلی و جهانی در ایران، فعالیت می‌کند.

ادامه مسیر حرفه‌ای با پیوستن به شرکت تیپاکس

آرام دشتی در ادامه فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه منابع انسانی، به شرکت تیپاکس پیوست. تیپاکس به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت پست خصوصی ایران شناخته می‌شود که در زمینه ارائه خدمات ارسال درون‌شهری، بین‌شهری، بین‌الملل و LTL (گروپاژ) فعالیت می‌کند.

وی بیش از سه سال است که در این شرکت فعالیت می‌کند و در این مدت، موقعیت‌های شغلی مختلفی را تجربه کرده است. از جمله این موارد می‌توان به فعالیت به‌عنوان Recruitment Specialist (متخصص جذب نیروی انسانی)، Recruitment Supervisor (ناظر استخدام) و Head of Recruitment اشاره کرد.

دشتی بیش از دو ماه است که به‌عنوان Head of Recruitment به کار خود در تیپاکس ادامه می‌دهد و در حال حاضر نیز در همین موقعیت شغلی، مشغول به فعالیت است.

برای مشاهده لینکدین آرام دشتی کلیک کنید.

آرام دشتی؛ یکی از همراهان جاب ویژن و کارجویان در کمپین بک تو ورک (back to work)

آرام دشتی که تجربه‌های موفقی در حوزه منابع انسانی داشته، یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک است. او در کنار تعداد دیگری از متخصصان منابع انسانی مطرح کشور در قالب این کمپین، با انجام کارهایی همچون بررسی رزومه، ارائه پیشنهادهای مختلف به کارجویان و اصلاح رزومه، به کارجویانی که در این مدت اخیر تعدیل شده‌اند، کمک می‌کنند.

هدف اصلی کمپین Back to Work کمک به کارجویان تعدیل شده است تا با اصلاح و بهبود رزومه از طریق پیشنهادهای افرادی همچون آرام دشتی، بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر در شغل دلخواه خود استخدام و مشغول به کار شوند.

اگر شما کارجوی گرامی نیز با مشکل تعدیل‌نیروی سازمان قبلی خود روبه‌رو شده و شغل خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با ثبت رزومه خود، از کمک‌ها و راهنمایی‌های آرام دشتی و دیگر افراد فعال در حوزه HR استفاده کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

بدون دیدگاه