معرفی وحید قندهاری، کارشناس جذب و توسعه منابع انسانی در شرکت بلور نوری تازه

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی وحید قندهاری، کارشناس جذب و توسعه منابع انسانی در شرکت بلور نوری تازه

آقای وحید قندهاری یکی از کارشناسان منابع انسانی در کشور است که در تهران فعالیت دارد. ایشان با استفاده از دانش و تخصصی که در حوزه جذب و استخدام دارند، به‌عنوان یکی از افراد دارای صلاحیت برای بررسی رزومه‌های کاری کارجویان محسوب می‌شوند.

از دیگر مهارت‌ها و توانایی‌های آقای وحید قندهاری، می‌توان به تحلیل فرصت‌های شغلی و پاداش و مزایای کارکنان اشاره کرد. همچنین ارزیابی و مدیریت عملکرد کارکنان بر مبنای مدل منابع انسانی TTM، یکی دیگر از مهارت‌های آقای قندهاری در حوزه منابع انسانی است.

کمپین back to work

تحصیلات وحید قندهاری

آقای وحید قندهاری مدرک تحصیلی خود را در رشته مدیریت بازرگانی، از دانشگاه جامع علمی کاربردی دریافت کرده است.

سوابق کاری و تجربیات وحید قندهاری

آقای وحید قندهاری همکاری با شرکت‌های مختلفی را در حوزه‌ اداری و منابع انسانی تجربه کرده است. ایشان فعالیت خود را با کار تمام‌وقت در شرکت آسیا بهین برق شروع کرده است. آقای قندهاری در ادامه فعالیت‌های حرفه‌ای خود با ارتقای شغلی در حوزه اداری، به‌عنوان رئیس اداری در شرکت hastia train مشغول به کار گردیده است.

همچنین آقای وحید قندهاری دارای سابقه همکاری با شرکت‌های برین پلاست و ال سی من، در جایگاه شغلی رئیس اداری هستند. ال سی من (LC-MAN) یکی از برندهای مطرح پوشاک و لباس در ایران است که در حوزه تولید و عرضه لباس‌های مردانه فعالیت دارد.

خوب است بدانید که آقای قندهاری با فعالیت در جایگاه مدیریت اداری در شرکت ال سی من، وظیفه همکاری و مدیریت امور اداری حدود 700 نفر از کارکنان این برند را بر عهده داشته است. از دیگر سوابق کاری آقای قندهاری، می‌توان به همکاری ایشان با شرکت یکتا تهویه اروند در فرصت شغلی رئیس منابع انسانی اشاره کرد.

شرکت یکتا تهویه اروند درزمینه تولید محصولاتی مانند هواساز، چیلر و پکیج فعالیت دارد. این شرکت که بیش از 35 سال سابقه فعالیت در صنعت کشور را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد، برای مدیریت منابع انسانی خود از آقای وحید قندهاری کمک گرفته است.

این شرکت با داشتن 300 نفر از نیروهای کاری ماهر و متخصص، دارای بیش از 3 هزار نفر مشتری حقیقی و حقوقی است. از مشتریان این شرکت می‌توان به بانک صادرات ایران، ایران‌خودرو، سایپا و مجتمع فولاد مبارکه اشاره کرد. آقای قندهاری با فعالیت در یکتا تهویه اروند، به جذب نیروهای کاری متخصص در حوزه کاری این شرکت کمک فراوانی کرده است. همچنین ایشان هم اکنون در شرکت بلور نوری تازه با عنوان Human resources recruitment and development expert فعالیت می‌کنند.

برای مشاهده لینکدین وحید قندهاری کلیک کنید.

کمپین بک تو ورک

چنانچه قصد دارید برای شرکت‌های معتبر رزومه خود را ارسال کنید، بهتر است ابتدا از کیفیت رزومه خود مطمئن شوید. برای اصلاح نواقص احتمالی موجود در نمونه رزومه کاری، می‌توانید از کارشناسان باتجربه در حوزه منابع انسانی کمک بگیرید.

برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم حتما نمونه رزومه کاری خود را برای کمپین بک تو ورک (Back to work) ارسال کنید. در این صورت متخصصان حوزه منابع انسانی مانند آقای وحید قندهاری، نمونه رزومه کاری شما را بررسی خواهند کرد. با دریافت نظرات ارزشمند کارشناسان و مدیران منابع انسانی، قطعا می‌توانید مسیر شغلی بهتری را برای خود ترسیم کنید.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه