معرفی سوسن جعفری، مدیر منابع انسانی در کارگزاری کیان

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی سوسن جعفری، مدیر منابع انسانی در کارگزاری کیان

سوسن جعفری از متخصصان فعال و باتجربه حوزه منابع انسانی با بیش از 14 سال سابقه فعالیت در این حوزه است. او به عنوان سرپرست و مدیر منابع انسانی با شرکت‌های مختلفی چون کارگزاری سینا، جی اس ام گروپ و پرداخت نوین آرین همکاری داشته است.

تخصص اصلی سوسن جعفری در حوزه جذب و استخدام است. او همچنین در ایجاد و ویرایش دستورالعمل‌های منابع انسانی، ایجاد فرم‌ها و نمودار سازمانی، بررسی رزومه‌ها، بررسی نیازهای مربوط به فرآیند استخدام و متقاضیان، ایجاد KPI، ایجاد سیستم‌های حقوق و مزایا، برگزاری رویدادها و کلیه برنامه ریزی‌های منابع انسانی نیز تخصص دارد.

کمپین back to work

تحصیلات

سوسن جعفری دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه خواجه نصیر است. او تحصیلات خود را در مقطع ارشد رشته مهندسی صنایع در دانشگاه آزاد ادامه داده است.

سوابق کاری سوسن جعفری

  • متخصص منابع انسانی- کیمیا رودبار

مسیر کاری حرفه‌ای سوسن جعفری از سال 87 و با همکاری به عنوان متخصص منابع انسانی شرکت کیمیا رودبار آغاز شد. او به مدت 3 سال و 8 ماه با این شرکت همکاری داشته است.

  • متخصص منابع انسانی- کارگزاری سینا

سوسن جعفری پس از پایان همکاری با کیمیا رودبار، در سال 90 به عنوان متخصص منابع انسانی، همکاری خود را با شرکت کارگزاری سینا آغار کرد و به مدت 4 سال در این موقعیت شغلی با این شرکت همکاری داشته است.

  • سرپرست منابع انسانی- جی اس ام گروپ

در سال 94، سوسن جعفری فعالیت خود در حوزه HR را به عنوان سرپرست منابع انسانی جی اس ام گروپ ادامه داد. جی اسم ام یک سایت تخصصی در حوزه بررسی تکنولوژی، اخبار مرتبط با فناوری و بررسی قیمت لوازم الکترونیکی است.

  • مدیر منابع انسانی- پرداخت نوین آرین

سوسن جعفری پس از پایان همکاری با جی اس ام گروپ، به عنوان مدیر منابع انسانی شرکت پرداخت نوین آرین به فعالیت خود ادامه داد. شرکت پرداخت نوین آرین بزرگ‌ترين دارنده شبکه پايانه‌های فروش بانک اقتصاد نوين و دارای پايانه‌‌های فروش نوين خارج از کشور است.

  • مدیر منابع انسانی- سبد گردان الگوریتم

سوسن جعفری در سال 98، مدیر منابع انسانی شرکت سبد گردان الگوریتم شد. این شرکت ارائه دهنده خدمات بازار سرمایه و متعلق به گروه بزرگ سرمایه‌گذاری خوارزمی (ارائه دهنده راهکارهای مدیریت سرمایه و دارایی در بازار بورس و اوراق بهادار) است.

  • مدیر منابع انسانی- کارگزاری کیان

سوسن جعفری از سال 1401 همکاری خود را با کارگزاری کیان به عنوان مدیر منابع انسانی آغاز کرده و در حال حاضر در این موقعیت شغلی فعالیت دارد.

برای مشاهده صفحه لینکدین سوسن جعفری کلیک کنید.

سوسن جعفری و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل سوسن جعفری بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. سوسن جعفری و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه