معرفی ایوب اسماعیلی، مشاور منابع انسانی

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی ایوب اسماعیلی، مشاور منابع انسانی

ایوب اسماعیلی یکی از کارشناسان حوزه منابع انسانی است که در استان تهران فعالیت دارد. ایشان که سابقه بیش از 24 سال فعالیت حرفه‌ای را در حوزه مدیریت منابع انسانی دارا است، توجه خود را بیشتر به ارائه دوره‌های آموزشی و ارتقای مهارت‌های کارکنان، کارجویان و نیروهای کاری شرکت‌ها و سازمان‌ها معطوف کرده است.

همچنین آقای ایوب اسماعیلی در دوران فعالیت حرفه‌ای خود، دارای سابقه ارائه مشاوره‌ و راهنمایی به سازمان‌های مختلف در جهت اجرا و پیاده‌سازی پروژه‌های منابع انسانی است. ایشان با ایفای نقش در موقعیت‌های شغلی مختلف در حوزه منابع انسانی (Human Resources)، حوزه تخصصی خود را شناسایی کرده و با کسب شناخت بهتر از توانمندی‌های خود، به توسعه فعالیت‌های منابع انسانی شرکت‌ها کمک کرده است.

کمپین back to work

آقای اسماعیلی با تمرکز بر فعالیت‌هایی مانند پیاده‌سازی و استقرار سیستم‌های منابع انسانی در شرکت‌های بزرگ و معتبر داخلی، موجب ارتقای شاخص‌های منابع انسانی در حوزه‌های مختلف شده است. برخی از حوزه‌های کاری موردتوجه در سوابق حرفه‌ای آقای ایوب اسماعیلی عبارت‌اند از:

  • طبقه‌بندی مشاغل
  • مدیریت شایستگی
  • مدیریت عملکرد
  • پاداش
  • سنجش و ارزیابی میزان تعهد و رضایت شغلی کارکنان
  • سیستم آموزشی
  • جذب و استخدام نیروهای کاری توانمند و متخصص

تحصیلات ایوب اسماعیلی

آقای ایوب اسماعیلی مدرک کارشناسی خود را در سال 2003 میلادی، در رشته مدیریت دولتی از دانشگاه پیام نور اخذ کرده است. همچنین ایشان مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه آزاد اسلامی، در رشته مدیریت دولتی دریافت کرده است. آقای اسماعیلی با ادامه تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی، اخیرا موفق به اخذ مدرک دکتری از دانشگاه تهران شده است.

سوابق کاری و تجربیات ایوب اسماعیلی

ایوب اسماعیلی یکی از متخصصین زبده در حوزه منابع انسانی است که سابقه کار و فعالیت در صنایع و بخش‌های مختلف اقتصادی را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. کار و فعالیت در شرکت‌های بزرگ و مطرحی مانند هپکو (Hepco)، شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)، گروه مشاوره مدیریت رادمان (Radman Consulting Group) و شرکت مبین نت (Mobin Net)، تنها برخی از سوابق کاری آقای اسماعیلی در حوزه منابع انسانی است.

ایشان بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد خود، در شرکت مخابرات ایران به‌عنوان متخصص منابع انسانی (HR) مشغول به کار شده‌اند. از دیگر سوابق کاری و تجربیات ایوب اسماعیلی می‌توان به سابقه تدریس دوره‌های مدیریت، مهارت‌های نرم و منابع انسانی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مختلف مانند دانشگاه تهران، دانشگاه شریف، دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه پیام نور اشاره کرد.

همچنین سابقه ارائه مشاوره و رهبری دوره‌های آموزشی در شرکت‌های مختلف، در سوابق کاری آقای اسماعیلی مشاهده می‌شود. از شرکت‌هایی که ایوب اسماعیلی در آن‌ها به ارائه مشاوره و رهبری آموزشی پرداخته است، می‌توان به شرکت‌هایی مانند نستله، سامسونگ، ال‌جی، شرکت دارویی پورا طب، شرکت گروه احسان، شرکت تولیدی پارس حیات، پاپکو، خدمات ارتباطی ایرانسل، بانک سامان و شرکت فولاد خوزستان اشاره کرد.

برای مشاهده لینکدین ایوب اسماعیلی کلیک کنید.

ایوب اسماعیلی و کمپین Back to Work جاب ویژن

اگر اخیرا از کار خود تعدیل شده‌اید یا قصد دارید در فرصت شغلی بهتر استخدام شوید، بررسی رزومه کاری شما می‌تواند تأثیر زیادی در پیدا کردن یک موقعیت شغلی مناسب داشته باشد. با ارسال نمونه رزومه کاری خود به کمپین بک تو ورک (Back to work)، می‌توانید اشکالات احتمالی موجود در رزومه خود را برطرف سازید. متخصصان و مدیران منابع انسانی مانند جناب آقای ایوب اسماعیلی، رزومه کاری شما را بررسی کرده و با ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم، به ارتقای کیفیت رزومه شما کمک خواهند کرد.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران با معدل 19.02. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه