معرفی آزاده هرمزی، مدیر جذب نیروی متخصص در گروه آگاه

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی آزاده هرمزی، مدیر جذب نیروی متخصص در گروه آگاه

یکی از کارشناسان باسابقه در حوزه جذب و استخدام، خانم آزاده هرمزی است. خانم هرمزی یکی از کارشناسان منابع انسانی در تهران هستند که درزمینه‌های شریک تجاری و مشاوره جذب و استخدام، با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف همکاری می‌کنند.

ایشان با انگیزه فراوانی که برای فعالیت در حوزه منابع انسانی دارند، عملکردی نتیجه گرا را در این حوزه به نمایش گذاشته‌اند. به شکلی که خانم آزاده هرمزی با استفاده از ابزارهای مختلفی که درزمینه منابع انسانی در اختیار دارند، می‌توانند بهترین گزینه‌های استخدامی را از بین متقاضیان شغلی انتخاب نموده و به کارفرمایان معرفی نمایند.

کمپین back to work

تحصیلات آزاده هرمزی

خانم آزاده هرمزی فارغ‌التحصیل دانشگاه قزوین در رشته مترجمی زبان انگلیسی هستند. ایشان بعد از دریافت مدرک کارشناسی خود، موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در حوزه مدیریت کسب‌وکار از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات شده است.

سوابق کاری و تجربیات خانم آزاده هرمزی

در سوابق کاری خانم آزاده هرمزی همکاری با شرکت‌های بزرگ و معتبری مانند اسنپ، دیجی کالا و گروه آگاه مشاهده می‌شود. خانم هرمزی به مدت بیش از 3 سال، با فروشگاه اینترنتی دیجی کالا همکاری داشته است.

ایشان ضمن فعالیت به‌عنوان مسئول هماهنگ‌کننده منابع انسانی در شرکت دیجی کالا، در حوزه جذب و استخدام نیروهای متخصص با این شرکت همکاری داشته است. درنتیجه می‌توان گفت بخشی از فعالیت‌های استعدادیابی در شرکت دیجی کالا، بر عهده خانم آزاده هرمزی بوده است.

خانم هرمزی در ادامه فعالیت‌های حرفه‌ای خود در حوزه منابع انسانی، با شرکت اسنپ همکاری داشته است. ایشان به‌عنوان یکی از اعضای تیم جذب و استخدام، در شرکت اسنپ مشغول به فعالیت بوده است. از دیگر سوابق کاری خانم هرمزی، می‌توان به فعالیت در جایگاه شغلی مسئول منابع انسانی در شرکت address اشاره کرد.

خانم هرمزی هم‌اکنون به‌عنوان مدیر جذب و استخدام نیروهای کاری متخصص و بااستعداد، در گروه آگاه مشغول به فعالیت هستند. خوب است بدانید که شرکت آگاه یکی از کارگزاری‌های معتبر و شناخته‌شده در بورس اوراق بهادار است که در حوزه سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و بلندمدت فعالیت دارد.

خانم آزاده هرمزی با فعالیت در کارگزاری آگاه توانسته است با جذب بهترین متخصصان ایرانی در حوزه مالی و حسابداری، نقش خود را در مدیریت بیش از 70 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت این شرکت به‌خوبی ایفا نماید. همچنین خوب است بدانید که این شرکت، دارای بیش از 1300 نفر نیروی کاری ماهر و متخصص است. برای مشاهده لینکدین آزاده هرمزی کلیک کنید.

کمپین بک تو ورک

اگر مدتی است رزومه خود را برای آگهی‌های استخدامی مختلف ارسال می‌کنید اما نتیجه مناسبی را دریافت نکرده‌اید، بهتر است برای اصلاح و ویرایش رزومه کاری خود اقدام کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم نمونه رزومه خود را برای کمپین بک تو ورک (Back to work) ارسال نمایید.

کارشناسان برجسته در حوزه منابع انسانی مانند خانم آزاده هرمزی، رزومه کاری شما را مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌دهند. در این صورت می‌توانید ضمن ارتقای کیفیت رزومه کاری خود، شانس کاریابی خود را به شکل چشم‌گیری افزایش دهید.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه