معرفی الهه طالبلو، معاون پشتیبانی در شرکت تولیدی و صنعتی کولر ایران

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی الهه طالبلو، معاون پشتیبانی در شرکت تولیدی و صنعتی کولر ایران

خانم الهه طالبلو یکی از مدیرانی است که توانایی‌ها و مهارت‌های مختلفی در حوزه‌های بازرگانی و مدیریت استراتژیک دارد. تهیه و تدوین قراردادهای بین‌المللی و ارزیابی مالی پروژه در کسب‌وکارهای مختلف، ازجمله مهارت‌ها و توانایی‌های خانم طالبلو در این حوزه است.

همچنین ایشان آشنایی خوبی با حوزه‌هایی مانند بهبود فرآیندهای کسب‌وکار، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه دارا است. ایشان با استفاده از مهارت‌های خود مانند مهارت‌های ارتباطی و مدیریت زمان، توانسته است به توسعه و پیشرفت کسب‌وکارها کمک نماید.

کمپین back to work

از دیگر فعالیت‌های خانم الهه طالبلو، می‌توان به فعالیت ایشان در حوزه مدیریت زنجیره تأمین اشاره کرد. همچنین آشنایی با بخش صنعت و مفاهیمی مانند برنامه‌ریزی استراتژیک، ازجمله موضوعات موردتوجه در کارنامه حرفه‌ای خانم طالبلو است.

این در حالی است که فعالیت در سمت‌های مدیریتی برای مدت‌زمان طولانی، ایشان را به فردی مناسب برای ارائه مشاوره‌های استخدامی تبدیل کرده است. خانم طالبلو با آشنایی و تسلط خوبی که نسبت به مشاغل حوزه بازرگانی دارند، می‌توانند به افراد جویای کار در این زمینه مشاوره‌های لازم را ارائه دهند.

تحصیلات الهه طالبلو

خانم الهه طالبلو دارای مدرک MBA از سازمان مدیریت صنعتی است. همچنین ایشان مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، در رشته مدیریت استراتژیک دریافت کرده است. ایشان با ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، موفق به اخذ مدرک دکتری در حوزه مدیریت منابع انسانی استراتژیک شده است.

سوابق کاری و تجربیات الهه طالبلو

خانم الهه طالبلو یکی از مدیران فعال در بازار کار تهران است. ایشان به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌مدیره شرکت پیشگامان توسعه دماوند، بیش از 10 سال است که با این شرکت همکاری دارد. در سوابق کاری خانم طالبلو، فعالیت در موقعیت شغلی کارشناس بازرگانی خارجی مشاهده می‌شود.

ایشان به مدت بیش از 3 سال در این موقعیت شغلی با شرکت TSCI همکاری تمام‌وقت داشته است. انجام مکاتبات تجاری و انجام امور مرتبط با صادرات و واردات، ازجمله وظایف و مسئولیت‌های خانم الهه طالبلو در موقعیت شغلی کارشناس بازرگانی خارجی بوده است.

ایشان در ادامه فعالیت‌های خود در این شرکت، در جایگاه شغلی مدیر بخش استراتژی فعالیت داشته است. خانم طالبلو هم‌اکنون به‌عنوان معاونت پشتیبانی، در شرکت تولیدی و صنعتی کولر ایران مشغول به فعالیت هستند. برای مشاهده لینکدین الهه طالبلو کلیک کنید.

کمپین بک تو ورک

یکی از دغدغه‌های اصلی کارجویان، پیدا کردن کار در سریع‌ترین زمان ممکن است. اگر در پیدا کردن یک شغل مناسب دچار مشکل هستید، احتمالا با رفع نواقص احتمالی در رزومه کاری خود می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

برای این منظور می‌توانید رزومه کاری خود را برای کمپین بک تو ورک (Back to work) ارسال نمایید. در این صورت می‌توانید از نظرات کارشناسان و مدیران باتجربه‌ای مانند خانم الهه طالبلو، برای ارتقای کیفیت رزومه خود استفاده کنید.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه